Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΤριαντάφυλλος ΜπέλλοςΝομάρχης Φθιώτιδας

Τριαντάφυλλος ΜπέλλοςΝομάρχης Φθιώτιδας

Στην αξιοποίηση των ιαματικών πηγών, που χαρακτηρίζει ως έργο ζωής, δίνει ιδιαίτερο βάρος ο νομάρχης Φθιώτιδας κ. Τριαντάφυλλος Μπέλλος στη συνέντευξη που ακολουθεί, τονίζοντας πως η αδιαφορία της κυβέρνησης στο […]

Στην αξιοποίηση των ιαματικών πηγών,
που χαρακτηρίζει ως έργο ζωής, δίνει ιδιαίτερο
βάρος ο νομάρχης Φθιώτιδας κ. Τριαντάφυλλος
Μπέλλος
στη συνέντευξη που ακολουθεί,
τονίζοντας πως η αδιαφορία της κυβέρνησης στο
θέμα αυτό, δημιουργεί πολλά ερωτηματικά. Όσον
αφορά στην κοινοτική βοήθεια, υπογραμμίζει ότι
τα προγράμματα μάλλον δεν έφτασαν στη Φθιώτιδα
με αποτέλεσμα να χαθούν ιδανικές ευκαιρίες.

TravelDalyNews:Πόσο σας απασχολεί η ανάπτυξη του
τουρισμού στην περιοχή σας;

Τριαντάφυλλος Μπέλλος: Η ανάπτυξη του τουρισμού στη Φθιώτιδα
αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για μένα
και τη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση. Η παροχή
τουριστικών υπηρεσιών μαζί με την παραγωγή και
τυποποίηση αγροτικών προϊόντων είναι οι δύο
οικονομικές δραστηριότητες, οι οποίες μπορούν να
εξασφαλίσουν στους κατοίκους της Φθιώτιδας και
των γειτονικών νομών ένα καλό εισόδημα.
Η Φθιώτιδα βρίσκεται στο κέντρο της Ελλάδας. Όλοι
οι δρόμοι περνούν από δω και δεν την έχουν
αποκαλέσει τυχαία “σταυροδρόμι ιστορίας και
πολιτισμού”. Εκατοντάδες χιλιόμετρα
ακρογιαλιές, κατάφυτα βουνά, επιβλητικά φαράγγια
και μονοπάτια, χειμωνιάτικες λίμνες, ιστορικά
μοναστήρια, παραδοσιακοί οικισμοί, χιονοδρομικά
κέντρα, αρχαιολογικοί χώροι, ιαματικές πηγές,
κοσμοπολίτικα κέντρα και όμορφα ησυχαστήρια,
προσφέρουν στον επισκέπτη αυτό που ζητά.

TDN: Σε ποια μορφή τουρισμού δίνετε κυρίως
έμφαση;

Τ.Μ: Δεν υπάρχει μορφή τουρισμού που να
μην μπορεί να αναπτυχθεί στη Φθιώτιδα. Η
γεωπολιτική αλλά και η γεωφυσική θέση της είναι
τέτοια ώστε όλα να συνηγορούν σε τουρισμό 365
ημερών το χρόνο. Η γειτνίαση του νομού με την Αθήνα,
τους Δελφούς, τις Σποράδες, τα Μετέωρα,
τα χιονοδρομικά κέντρα του Παρνασσού
και του Καρπενησίου, τα κατάφυτα βουνά
και τα μοναστήρια, σε συνδυασμό με τις ιαματικές
πηγές, εγγυώνται τουρισμό για όλα τα επίπεδα και
για όλες τις τσέπες που απευθύνεται τόσο στους
Έλληνες όσο και στους ξένους.
Προσωπική μου θέση (και έργο ζωής) είναι η αξιοποίηση
των ιαματικών πηγών
. Εάν οι ιαματικές πηγές
της Φθιώτιδας υπήρχαν σε οποιαδήποτε άλλη χώρα,
σίγουρα θα είχαν αναπτυχθεί διαφορετικά και θα
εξασφάλιζαν θέσεις εργασίας, όχι μόνο στον
ντόπιο πληθυσμό, αλλά και σε κατοίκους της
υπόλοιπης Ελλάδας. Παρά τις πιέσεις η κυβέρνηση
καθυστερεί επικίνδυνα στο θέμα της αξιοποίησης
και αυτό αποβαίνει σε βάρος της εικόνας μας στο
εξωτερικό, αφού οι ιαματικές πηγές συνεχώς
απαξιώνονται.

TDN: Η υπάρχουσα υποδομή σε ποια κατάσταση
βρίσκεται;

Τ.Μ: Η υπάρχουσα υποδομή δεν είναι και στην
καλύτερη κατάσταση. Όπως ανέφερα παραπάνω η
υποδομή των ιαματικών πηγών είναι πολύ άσχημη. Η
ξενοδοχειακή υποδομή είναι καλή, χρειάζεται όμως
τουριστική παιδεία και μεράκι. Μόνο του το
ρουμελιώτικο φιλότιμο δεν αρκεί Το Γ΄ Κ.Π.Σ είναι
μια ευκαιρία και μαζί πρόκληση. Πιστεύω και
ελπίζω ότι θα δημιουργηθούν οι απαραίτητες
υποδομές, ώστε το καλό από τη φύση του τουριστικό
προϊόν μας να γίνει πιο ελκυστικό.

TDN: Ποια είναι τα σημαντικότερα
προβλήματα στην περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη
και τι πρέπει, κατά τη γνώμη σας, να γίνει;

Τ.Μ: Πρέπει το συντομότερο δυνατόν ο
χρηματοοικονομικός σύμβουλος να καταθέσει την
πρότασή του για την αξιοποίηση των ιαματικών
πηγών. Οι Έλληνες και ξένοι επενδυτές δεν
μπορούν να επενδύσουν σε μία δραστηριότητα με
μεγάλες ομολογουμένως προοπτικές, χωρίς να
γνωρίζουν τους όρους του παιχνιδιού. Σίγουρα η
αργοπορία, για να μην πω η αδιαφορία της
κυβέρνησης στο θέμα αυτό δημιουργεί πολλά
ερωτηματικά. Επίσης πρέπει να χρηματοδοτηθεί μια
μελέτη για την περαιτέρω ανάπτυξη του Παρνασσού
με σιδηροδρομική σύνδεση των χιονοδρομικών
κέντρων με το σταθμό της Αμφίκλειας και τη
δημιουργία τεχνητού χωριού κάτω από τις πίστες
της Φτερόλακας. Η νομαρχία Φθιώτιδας ήδη εκπονεί
μελέτη σκοπιμότητας και σύντομα θα έχει
συγκεκριμένη πρόταση για το θέμα αυτό. Όσον αφορά
για το τι πρέπει να γίνει πέρα από τα παραπάνω,
πρέπει να υπάρξει γενναία χρηματοδότηση για τη
βελτίωση των λιμανιών Στυλίδας, Αγίου Κων/νου,
Γλύφας και Αρκίτσας, να χρηματοδοτηθεί η
κατασκευή νέων μαρινών και να ενταχθεί στον
εθνικό σχεδιασμό η κατασκευή προσβάσεων στον
Π.Α.Θ.Ε., όπως ο δρόμος Λαμία – Καρπενήσι
-Αγρίνιο-Ιόνια Οδός, ο δρόμος Λαμία – Μπράλλος –
Αντίρριο, ο Ε65 (Λαμία-Καρδίτσα -Εγνατία Οδός).

TDN: Σε τι επίπεδο γίνεται η απορρόφηση της
κοινοτικής βοήθειας μέσω των διαφόρων
προγραμμάτων;

Τ.Μ: Το επίπεδο της απορρόφησης της
Κοινοτικής βοήθειας δεν είναι καλό. Αν
εξαιρέσουμε το Leader 2, τα υπόλοιπα προγράμματα
μάλλον δεν έφτασαν στη Φθιώτιδα, με αποτέλεσμα να
χαθούν ιδανικές ευκαιρίες.

TDN: Ποια είναι η επικοινωνιακή πολιτική
που ακολουθείτε προκειμένου να ενημερώνετε
τουριστικούς πράκτορες και
καταναλωτές-τουρίστες για το τουριστικό προϊόν
του νομού;

Τ.Μ: Η επικοινωνιακή πολιτική συνίσταται
στην συμμετοχή μας στις τουριστικές εκθέσεις
εσωτερικού και εξωτερικού και στην περιοδική
έκδοση φυλλαδίων και εν γένει διαφημιστικού
υλικού. Ομολογουμένως στον τομέα αυτό
χωλαίνουμε. Όμως για να διαφημίσεις ένα καλό από
τη φύση του προϊόν, πρέπει να διαφημίσεις και τα
υποστηρικτικά του προϊόντος στοιχεία. Τέτοια
όμως δεν υπάρχουν.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024