Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήMeliá: Ανοίγει ένα νέο ξενοδοχείο κάθε δύο εβδομάδες ενισχύοντας το portfolio της στο luxury segment
Επεκτάσεις ξενοδοχείων

Meliá: Ανοίγει ένα νέο ξενοδοχείο κάθε δύο εβδομάδες ενισχύοντας το portfolio της στο luxury segment

Η Meliá Hotels International ανακοίνωσε στη FITUR τη δυναμική επέκτασή της, προσθέτοντας τουλάχιστον ένα ξενοδοχείο κάθε δύο εβδομάδες, με εστίαση στα πολυτελή και premium segments, ενισχύοντας την ηγεσία της σε κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως.

Η Meliá Hotels International ανακοίνωσε το δυναμικό σχέδιο επέκτασής της, δια του στόματος του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της, Gabriel Escarrer, στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού FITUR της Μαδρίτης. “Το μέλλον της εταιρίας μας περιλαμβάνει να γίνουμε μεγαλύτεροι και καλύτεροι managers, πράγμα που σημαίνει την προσθήκη τουλάχιστον ενός ξενοδοχείου κάθε δύο εβδομάδες. Η ανάπτυξη αυτή θα είναι άκρως ποιοτική, εστιάζοντας ιδιαίτερα στα πολυτελή και premium segments, σε συνεργασία με τους καλύτερους εταίρους του κλάδου και εδραιώνοντας την ηγετική μας θέση στον τομέα των θέρετρων στην Καραϊβική, τη Νοτιοανατολική Ασία και τη Μεσόγειο”, ανέφερε ο κ. Escarrer.

Ο Gabriel Escarrer ανέλυσε τα αποτελέσματα της επέκτασης της εταιρείας το 2023, κατά τη διάρκεια του οποίου η Meliá υπέγραψε 26 νέα έργα και άνοιξε 12 ξενοδοχεία, ολοκληρώνοντας το έτος με 350 ξενοδοχεία και 92.057 δωμάτια σε λειτουργία, καθώς και άλλα 64 έργα που βρίσκονται σε διαδικασία ανοίγματος (με 13.524 δωμάτια). Ανάμεσα στις πιο πρόσφατες προσθήκες ξεχωρίζουν το Gran Meliá Nha Trang (Βιετνάμ), το Palazzo Cordusio Gran Meliá (Μιλάνο, Ιταλία), το Ngorongoro Lodge, Meliá Collection (Τανζανία), το Meliá Durres (Αλβανία) και το INNSiDE Bangkok Sukhumvit, το πρώτο ξενοδοχείο της Meliá στην πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης.

Τα σχέδια επέκτασης της εταιρείας για το 2024

Το 2024, τα σχέδια επέκτασης της εταιρείας θα παραμείνουν εξίσου φιλόδοξα, με αρχικό στόχο το άνοιγμα περισσότερων από είκοσι ξενοδοχείων και τη συνέχεια υπογραφών ισάριθμων νέων projects. Ένα από τα πιο σημαντικά projects για φέτος είναι το Torre Melina Hotel, Gran Meliá, πρώην Hotel Juan Carlos I., το οποίο άνοιξε πρόσφατα τις πόρτες του στη Βαρκελώνη, διεκδικώντας τον τίτλο ενός από τα πιο εμβληματικά 5* ξενοδοχεία της πόλης. Ιδιαίτερα σημαντική θα είναι η ανάπτυξη του πολυτελούς brand ME by Meliá, το οποίο το 2024 θα “προσγειωθεί” σε προορισμούς όπως η Λισαβόνα, η Μάλτα, η Μάλαγα, η Sayulita και η Guadalajara (οι δύο τελευταίοι στο Μεξικό). Το brand Zel, αποτέλεσμα της συνεργασίας με τον Rafa Nadal το οποίο έκανε το ντεμπούτο του πέρυσι στη Μαγιόρκα, φέτος θα ανοίξει ένα νέο ξενοδοχείο στην Tossa del Mar στη Girona, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα ξενοδοχεία στη Sayulita του Μεξικού, τη Μαδρίτη και την Punta Cana στη Δομινικανή Δημοκρατία.

Ενισχύεται η παρουσία της Meliá σε προορισμούς-κλειδιά

Ο Gabriel Escarrer υπογράμμισε μεταξύ άλλων την αξιοσημείωτη επέκταση του ομίλου στο Μεξικό, όπου σχεδιάζει να διπλασιάσει το υπάρχον χαρτοφυλάκιό του και παράλληλα τηρεί τη δέσμευσή του στη Δομινικανή Δημοκρατία, με στόχο να δημιουργήσει έναν “πλήρως Meliá προορισμό”, με τις πιο καινοτόμες ιδέες των brands Paradisus by Meliá, Meliá Hotels & Resorts και Zel. Επίσης, ανακοίνωσε μια νέα συμφωνία συνεργασίας για την ανάπτυξη του τρίτου ξενοδοχείου, στο πλαίσιο του τουριστικού έργου που βρίσκεται σε εξέλιξη στο Πουέρτο Πλάτα.

Μια άλλη περιοχή επέκτασης που παρουσίασε ο κ. Escarrer είναι η Σαουδική Αραβία. Στο πλαίσιο αυτό, η Meliá ανακοίνωσε πρόσφατα μια νέα συνεργασία με την Gulf Real Estate Company για τη διαχείριση ενός ξενοδοχείου 220 δωματίων στο Half Moon Bay, νότια του Al-Khobar.

Ομοίως, τόνισε τη σημαντική ανάπτυξη του The Meliá Collection, η οποία θα διπλασιάσει τον αριθμό των ξενοδοχείων της από τα 8 σε 16, τα επόμενα χρόνια, ενισχύοντας τη δέσμευση της εταιρείας στον τομέα της πολυτελούς διαμονής. Στο πλαίσιο αυτό, ανακοινώθηκαν πρόσφατα οι υπογραφές δύο boutique ξενοδοχείων στη Μαγιόρκα και ενός στο Καντίθ, με το τελευταίο να γίνεται το πρώτο ξενοδοχείο 5 αστέρων στο ιστορικό κέντρο της πόλης.

Αλβανία: Το άνοιγμα μιας νέας τουριστικής αγοράς

Μετά το άνοιγμα του πρώτου της ξενοδοχείου στην Αλβανία το 2022, η Meliá ηγείται της ανάπτυξης του διεθνούς ξενοδοχειακού τομέα, όπως έχει κάνει και σε άλλους πρωτοποριακούς προορισμούς στη Μεσόγειο. Η εταιρεία άνοιξε άλλα δύο ξενοδοχεία το 2023 και επί του παρόντος έχει άλλα 13 σε διαδικασία ανοίγματος, συνολικά πάνω από 3.000 δωμάτια (λειτουργικά και υπό κατασκευή). Τα δύο τελευταία έργα υπογράφηκαν μόλις φέτος: το Melia Tirana και το Meliá Velipoja.

Όπως δήλωσε, κατά τη διεξαγωγή της Έκθεσης Fitur, ο κ. Escarrer, “Η δέσμευση του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα να ανοίξει τις πόρτες της Αλβανίας στον διεθνή τουρισμό είναι μια αδιαμφισβήτητη ένδειξη των τεράστιων δυνατοτήτων της χώρας αυτής. Μια απόδειξη αυτού είναι η παρουσία του Αλβανού πρωθυπουργού, Edi Rama, εδώ μαζί μας σήμερα, ο οποίος επικυρώνει την ισχυρή δέσμευσή μας στον προορισμό”. Ο Αλβανός πρωθυπουργός, μαζί με την Ισπανίδα υπουργό Τουρισμού και Περιβάλλοντος, Mirela Kumbaro, συμμετείχαν στην παρουσίαση της Meliá στην Έκθεση FITUR για να υποστηρίξουν τα σχέδια επέκτασης της εταιρείας.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024