Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΞενοδοχείαΚρίση και στη διεθνή αγορά συνεδρίων
Γ. Αδαμαντόπουλος

Κρίση και στη διεθνή αγορά συνεδρίων

Σε συνέντευξή του στο τελευταίο τεύχος του οικονομικού περιοδικού “Χρήμα”, ο κ. Γιάννης Αδαμαντόπουλος, Sales & Marketing Manager των ξενοδοχείων AKS,μίλησε για τα δεδομένα της αγοράς στο συνεδριακό τουρισμό, την οικονομική κρίση, τις τάσεις και τις προοπτικές…

Σε συνέντευξή του στο τελευταίο τεύχος του οικονομικού περιοδικού “Χρήμα”, ο κ. Γιάννης Αδαμαντόπουλος,<...> Sales & Marketing Manager των ξενοδοχείων AKS,μίλησε για τα δεδομένα της αγοράς στο συνεδριακό τουρισμό, την οικονομική κρίση, τις τάσεις και τις προοπτικές.

“Η διεθνής αγορά συνεδρίων αντιμετωπίζει την κρίση με σχετική αισιοδοξία. Τα στοιχεία του European Meeting Industry Report 2008 καταγράφουν ότι το 25% των οργανωτών συνεδρίων προγραμματίζουν περισσότερα διεθνή συνέδρια για τα επόμενα χρόνια, το 35% δεν πρόκειται να μειώσει τον αριθμό των συνεδρίων του και το 60% δεν θα προχωρήσει σε περικοπές των προϋπολογισμών. Βασικά κριτήρια επιλογής προορισμού και χώρου θα είναι η τοποθεσία, το `value for money`, η υψηλή συνεδριακή ποιότητα των υπηρεσιών, καθώς και οι υποδομές μεταφορών / συγκοινωνιών. Είναι γεγονός ότι παρά την οικονομική κρίση, που έχει οδηγήσει σε αδιέξοδο ακόμη και επιχειρηματικούς κολοσσούς, οι διοργανωτές συνεδρίων δηλώνουν αισιόδοξοι για το μέλλον του κλάδου. Σαφέστατα και εκφράζουν μία έντονη ανησυχία με την κρίσιμη κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας και το ταξιδιωτικό κόστος, που επιβαρύνει το συνολικό κόστος διοργάνωσης ενός συνεδρίου, ωστόσο πιστεύουν ότι οι αρνητικές συγκυρίες θα επηρεάσουν τον κλάδο μόνο βραχυπρόθεσμα”.

Ο κ. Αδαμαντόπουλος ξεχώρισε πέντε μακροπρόθεσμες τάσεις για το Συνεδριακό Τουρισμό:
– Ο πολυπολιτισμικός χαρακτήρας πολλών διεθνών συνεδρίων
– Οι κλιματικές αλλαγές με ορατά αποτελέσματα και στο κλάδο των συνεδρίων
– Η είσοδος μελών στις Ενώσεις Διοργάνωσης Συνεδρίων από αναδυόμενες αγορές
– Η εκτεταμένη χρήση νέων τεχνολογικών εφαρμογών
– Η εταιρική κοινωνική ευθύνη την οποία επιδεικνύουν ολοένα και περισσότερες οργανώσεις

“Η σημερινή κρίση διαφέρει από τις προηγούμενες που βίωσε τα τελευταία χρόνια ο διεθνής τουρισμός, καθότι δεν αφορά την ασφάλεια του πελάτη ή την υγεία του αλλά την αγοραστική του δύναμη, Στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία οι μεταβολές στις συνθήκες της παγκόσμιας οικονομίας αποτελούν κύριο στοιχείο επιρροής και στη βιομηχανία του Συνεδριακού Τουρισμού. Οι τεχνολογικές καινοτομίες και εφαρμογές θα μειωθούν αρκετά και ο βασικός, ίσως και μοναδικός, παράγοντας επιλογής συνεδριακών χώρων προορισμών και πακέτων, θα είναι η σχέση μεταξύ Τιμής (Κόστος) και Προϊόντος (Υπηρεσία). Δεδομένης της συρρίκνωσης της αγοράς M.I.C.E πολλές επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον επαγγελματικό τουρισμό και τα ταξίδια κινήτρων, αναμένεται να μειώσουν σημαντικά τις δράσεις τους. Με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα μπορούμε να πούμε ότι οι συνεδριακοί προορισμοί που θα πρωταγωνιστήσουν στο μέλλον, είναι αυτοί οι οποίοι θα υποστηρίξουν το όραμά τους για ανάπτυξη ακολουθώντας δομημένες ενέργειες μάρκετινγκ, παράλληλα με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών και προβάλλοντας ταυτόχρονα τη προστασία του περιβάλλοντος ως αυτονόητη προτεραιότητα”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024