Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΞενοδοχείαΟι νέες στρατηγικές προτεραιότητες της Αccor – Σε ποιους τομείς επενδύει
Ξενοδοχεία

Οι νέες στρατηγικές προτεραιότητες της Αccor – Σε ποιους τομείς επενδύει

Η Accor ανακοινώνει τις στρατηγικές της προτεραιότητες και τις μεσοπρόθεσμες αναπτυξιακές της φιλοδοξίες.

Κατά τη διάρκεια της “Capital Markets Day” που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 27 Ιουνίου στα κεντρικά γραφεία του ομίλου, η Αccor παρουσίασε τις μεσοπρόθεσμες φιλοδοξίες της για ένα νέο κεφάλαιο ανάπτυξης. Με ισχυρά brands και ιδιαίτερα ικανές ομάδες, ένα απλοποιημένο και βελτιστοποιημένο λειτουργικό μοντέλο και διαδικασίες, η Accor σκοπεύει να επιταχύνει τη βιώσιμη ανάπτυξή της.

Για να ξεκλειδώσει τις δυνατότητες ανάπτυξής της, η Accor εκμεταλλεύεται πλήρως τα δυνατά σημεία καθενός από τα δύο νέα τμήματα που δημιουργήθηκαν τον Ιανουάριο του 2023. Για καθένα από αυτά, η Accor έχει καθορίσει σαφείς στρατηγικές προτεραιότητες.

Premium, Midscale and Economy Division (PM&E)

Για να μεγιστοποιηθεί η ανάπτυξη του EBITDA, το τμήμα Premium, Midscale and Economy (PM&E) οργανώνεται ανά γεωγραφική περιοχή και εστιάζει σε τρεις προτεραιότητες:

  1. Τα brands του: Ενισχύοντας την ηγετική θέση των τριών εμβληματικών brands του (ibis, Novotel και Pullman), αυξάνοντας την πυκνότητα δικτύου χάρη στα conversion brands (Mövenpick, Mercure, Handwritten και greet) και ενισχύοντας τη συμμόρφωση με τα πρότυπα του brand.
  2. Τις βασικές αγορές του: Τις μεγαλύτερες και πιο κερδοφόρες, με την εδραίωση της ηγετικής του θέσης στις Midscale and Economy, καθώς και την εκμετάλλευση ευκαιριών ανάπτυξης στο Premium segment.
  3. Την αποτελεσματικότητα του μοντέλου ανάπτυξής του: Να εκμεταλλευτεί τα αποτελέσματα κλίμακας με μια σαφή στρατηγική ανάπτυξης, βελτιωμένα εργαλεία και διαδικασίες και πειθαρχημένο έλεγχο του κόστους.
Luxury & Lifestyle Division

Η ανάπτυξη του τμήματος Luxury & Lifestyle, που οργανώνεται ανά brand, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την ενίσχυση της ταυτότητας και της απήχησης των εμβληματικών brands, προσφέροντας μοναδικές και καινοτόμες εμπειρίες. Οι στρατηγικές προτεραιότητες αυτού του τμήματος εστιάζονται σε τρεις τομείς:

  1. Τη δέσμευση του brand που εγγυάται μοναδικές εμπειρίες για καθένα από αυτά.
  2. Την πρωτοτυπία και την υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών ως προτεραιότητα που εγγυάται την αφοσίωση των πελατών, την ελκυστικότητα για τους ιδιοκτήτες και την αίσθηση του ανήκειν για τα ταλέντα.
  3. Τη φιλοδοξία για ισχυρή αύξηση EBITDA.

Αυτά τα δύο τμήματα αξιοποιούν την πλατφόρμα κοινών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των Procurement, της Accor Tech και του Digital & Business Factory.

Όλες οι δραστηριότητες του ομίλου βασίζονται σε μια στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης με φιλόδοξους στόχους: τροχιά μείωσης των αερίων GHG σύμφωνα με τη Συμφωνία του Παρισιού, η οποία έχει επικυρωθεί  από το SBTi, εφαρμογή σχεδίων ορθής χρήσης για την ενέργεια και το νερό, εξάλειψη των πλαστικών μιας χρήσης, μείωση της σπατάλης τροφίμων και εφαρμογή μιας εθελοντικής πολιτικής για τη διαφορετικότητα και την συμπερίληψη.

Ο Sébastien Bazin, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Accor δήλωσε: “Τα τελευταία 10 χρόνια, η Accor έχει υποστεί ριζική μεταμόρφωση. Όντας πλέον Asset Light, ο Όμιλος έχει επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των brands του με στόχο να γίνει ο ηγέτης στο Luxury & Lifestyle, ενίσχυσε το γεωγραφικό του αποτύπωμα και απλοποίησε την οργάνωσή του, διατηρώντας παράλληλα την οικονομική του ανεξαρτησία και τη δύναμη του ισολογισμού του. Με τα δύο πρόσφατα ιδρυθέντα τμήματα – Premium, Midscale και Economy από τη μια και Luxury & Lifestyle από την άλλη – ο Όμιλος ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ταχείας και κερδοφόρας ανάπτυξης. Έχουμε θέσει φιλόδοξους στόχους για τα επόμενα χρόνια: στόχος EBITDA για το 2023 μεταξύ 920 και 960 εκατ. ευρώ, μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης EBITDA για την περίοδο 2023-2027 μεταξύ 9% και 12% και απόδοση στους μετόχους περίπου 3 δισ. ευρώ. Διαθέτουμε μεγάλα ταλέντα, μοναδικά brands, την εμπιστοσύνη των ιδιοκτητών, αποτελεσματικά ψηφιακά εργαλεία, την ενέργεια και την επιθυμία. Τώρα όλα είναι θέμα εκτέλεσης.”

Με βάση αυτές τις  στρατηγικές προτεραιότητες και την τρέχουσα δυναμική των δραστηριοτήτων της, η Accor αναμένει ανάπτυξη RevPAR για το 2023 κατά 15-20% σε σύγκριση με το 2022 και σε επίπεδο EBITDA στοχεύει μεταξύ 920 και 960 εκατ. ευρώ με βάση τις επιχειρηματικές προοπτικές για το τρέχον έτος, που παρατίθενται αναλυτικά στη συνέχεια.

Μεσοπρόθεσμα, η Accor στοχεύει στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη δημιουργία ταμειακών ροών, κυρίως για να εξυπηρετήσει την απόδοση των μετόχων. Με βάση τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές που περιγράφονται παρακάτω, ο Όμιλος στοχεύει σε ετήσια αύξηση 9-12% του EBITDA μεταξύ 2023 και 2027.

Η μετατροπή του EBITDA σε επαναλαμβανόμενες Ελεύθερες Ταμειακές Ροές αναμένεται να ξεπεράσει το 55% κατά τη διάρκεια της περιόδου.

Ο συνδυασμός ισχυρών αποδόσεων και ενός σταθερού ισολογισμού θα επιτρέψει στον όμιλο να επιστρέψει περίπου 3 δισ. ευρώ στους μετόχους του κατά την περίοδο 2023-2027 σύμφωνα με τις προϋποθέσεις ενός προφίλ «Επενδυτικού Βαθμού».

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024