Η περιοδεία του 'πράσινου' τουρισμού, για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Green Key και τις Μαρίνες με Γαλάζιες Σημαίες, παρουσιάζονται από χθες στην μεγάλη διεθνή έκθεση τουρισμού του Βερολίνου, ITB, στην καμπάνια 'Green Tourism in Greece'.
Η παρουσίαση για τον ‘πράσινο τουρισμό’ κέρδισε επαίνους και συγχαρητήρια από πολλούς εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας της Γερμανίας την πρώτη ημέρα της διεθνούς τουριστικής έκθεσης ITB Berlin, Τετάρτη 6 Μαρτίου.
Ιδιαίτερα θετικά σχόλια για την πρωτοβουλία αυτή, έκανε ο κ. Hans-Joachim Fuchtel, υφυπουργός Εργασίας της Γερμανίας, ο οποίος επιφορτισμένος με θέματα που αφορούν την Ελλάδα ανέφερε σε σχετική δήλωσή του ότι τέτοιες πρωτοβουλίες είναι εξαιρετικά σημαντικές και ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις και φορείς οφείλουν να συνεχίσουν την προσπάθεια ανάδειξης του ιδιαίτερου αυτού κλάδου με γνώμονα την βιώσιμη και πράσινη ανάπτυξη.
Ο κ. Λεωνίδας Μπαμπάνης, διευθυντής της εταιρείας επικοινωνίας North Events, παρέθεσε συνέντευξη στο κρατικό ραδιοφωνικό σταθμό του Βερολίνου, προβάλλοντας την κινητοποίηση αυτή ως μία νέα σημαντική πτυχή του σύγχρονου ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Η καμπάνια “Green Tourism in Greece” για την ανάδειξη των Green Key ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας μας όπως και των Μαρίνων με Γαλάζιες Σημαίες, διοργανώνεται από τη North Events, και έχει ήδη παρουσιαστεί με μεγάλη ανταπόρκιση στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού της Δανίας Ferie For Alle (22-24.03.2013), της Φινλανδίας MATKA (17-20.01.2013) και της Νορβηγίας REISELIVSMESSEN (11-13.01.2013).
Μεγάλοι χορηγοί της καμπάνιας είναι οι TUI Fritidsresor, o Apollo Kuoni, η SAS Scandinavian Airlines και ο ΕΟΤ.
Η παρουσίαση στην έκθεση του Βερολίνου ITB γίνεται με stand συνεκθέτη μέσα από το περίπτερο του ΕΟΤ, με διανομή του πρώτου περιοδικού που παρουσιάζει όλες τις Green Key μονάδες και μαρίνες με Γαλάζιες Σημαίες, με διάθεση χαρτών της Ελλάδας με αναλυτικά όλες τις ακτές και μαρίνες που φέρουν διάκριση Γαλάζιας Σημαίας, και εξυπηρέτηση κοινού από ένα άτομο προσωπικό.
Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη του πράσινου τουρισμού της χώρας μας στις σημαντικότερες αγορές της Ευρώπης, και παράλληλα η καλλιέργεια “πράσινης” συνείδησης για τους επισκέπτες μας την επερχόμενη τουριστική σεζόν.
Υπενθυμίζεται ότι εθνικός διαχειριστής των προγραμμάτων Green Key και Γαλάζιων Σημαίων είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, ενώ οργανωτής της καμπάνιας “Green Tourism in Greece” είναι η North Events, που δραστηριοποιείται στις σκανδιναβικές αγορές, προβάλλοντας συστηματικά τον ελληνικό τουρισμό, πολιτισμό και γαστρονομία.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.