Νέα σελίδα γυρίζει φέτος η 69η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης, που θα αναζητήσει εκ νέου τον συνδετικό “κρίκο” με την κοινωνία, μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα πολιτιστικών και ψυχαγωγικών εκδηλώσεων…
Νέα σελίδα γυρίζει φέτος η 69η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης, που θα αναζητήσει εκ νέου τον συνδετικό “κρίκο” με<...> την κοινωνία, μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα πολιτιστικών και ψυχαγωγικών εκδηλώσεων, προσβάσιμων από το κοινό με το εισιτήριο εισόδου των 4 ευρώ.
Το νέο πρόσωπο της ΔΕΘ, που “επιστρατεύει” -μεταξύ άλλων- πληθώρα γνωστών καλλιτεχνών και ενσωματώνει τέσσερα εκθεσιακά αφιερώματα, δελεαστικά για το ευρύ κοινό, καθιστά μάλλον ρεαλιστικό τον στόχο της νέας διοίκησης για προσέλκυση 300.000 επισκεπτών και αύξηση των εισιτηρίων κατά 60.000.
Ιδιαίτερης σημασίας είναι, εξάλλου, και το φόρουμ που θα πραγματοποιηθεί στις 15 Σεπτεμβρίου, με θέμα τη μεταολυμπιακή εποχή. Στη διάρκεια της εκδήλωσης, που συνδιοργανώνεται με τον ΟΠΑΠ, θα παρουσιαστούν θέματα που σχετίζονται με την αξιοποίηση των ολυμπιακών εγκαταστάσεων και υποδομών και με την ανάπτυξη του αθλητισμού, του τουρισμού, του πολιτισμού και του αθλητισμού μετά τους Αγώνες.
Σημαντικό στοιχείο καινοτομίας της φετινής διοργάνωσης είναι τα τέσσερα εκθεσιακά αφιερώματα για κλάδους που δεν καλύπτονται από κλαδικές εκθέσεις της διοργανώτριας εταιρίας. Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθούν αφιερώματα για το αυτοκίνητο, τη διακόσμηση, τη μόδα και το ηλεκτρονικό παιχνίδι. Στόχος της νέας διοίκησης είναι – μεταξύ άλλων – να προσελκύσει επισκέπτες μικρότερης ηλικίας, αφού από έρευνα που έγινε προέκυψε ότι μόνο το 4% των νέων 18 έως 24 ετών έχει θετική άποψη για την έκθεση.
Με τους Έλληνες και ξένους εκθέτες να ανέρχονται μέχρι στιγμής σε 1.067 (αριθμό αυξημένο εν συγκρίσει με την ίδια ημέρα πέρυσι), αλλά και με 17 επίσημες διεθνείς συμμετοχές, η φετινή 69η ΔΕΘ, που θα εγκαινιαστεί στις 8 το βράδυ της Παρασκευής από τον πρωθυπουργό, Κώστα Καραμανλή, σχεδιάζεται να λειτουργήσει και ως “θερμοκοιτίδα” κλαδικών εκθέσεων. Εξάλλου, με στόχο την ενδυνάμωση της Γενικής Έκθεσης του Σεπτεμβρίου, κόντρα στη φθίνουσα πορεία των τελευταίων 10 ετών, η νέα διοίκηση της HELEXPO AE, σκοπεύει να μετατρέψει την 69η ΔΕΘ σε στοχευμένη διεθνή έκθεση εμπορικών κατευθύνσεων.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος της διοργανώτριας εταιρίας, HELEXPO AE, Aριστοτέλης Θωμόπουλος, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου, “η φετινή 69η ΔΕΘ συμπίπτει με μια χρονιά-καμπή για τη HELEXPO, τη Θεσσαλονίκη και τη χώρα μας. Η 69η ΔΕΘ αποκτά νέο προσανατολισμό και φυσιογνωμία. Επιδίωξη της νέας διοίκησης είναι να προσδώσει νέα ταυτότητα στο μεγαλύτερο οικονομικό και πολιτικό γεγονός της χρονιάς, όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για την ευρύτερη περιοχή”.
Η φετινή έκθεση, που θα διαρκέσει έως τις 19 του μηνός, θα δώσει και μία πρόγευση των καινοτομιών της 70ής διοργάνωσης, που θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο του 2005. “Στοιχεία και σκέψεις μας από τον σχεδιασμό μας για την έκθεση του 2005 θα δείτε στην 69η ΔΕΘ”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Θωμόπουλος.
Πέραν όλων των άλλων, η φετινή ΔΕΘ αναμένεται να εξυπηρετήσει με τον τρόπο της και τον στόχο της ανάληψης της ΕΧΡΟ 2008 από τη Θεσσαλονίκη, τόσο μέσω του ειδικού περιπτέρου-αφιερώματος στην ελληνική διεκδίκηση της Παγκόσμιας Έκθεσης, όσο και διαμέσου των επαφών με εκπροσώπους των χωρών-ψηφοφόρων του Διεθνούς Γραφείου Εκθέσεων- ΒΙΕ (οι οποίες ως γνωστόν θα αναδείξουν τον Δεκέμβριο τη διοργανώτρια πόλη της ΕΧΡΟ μεταξύ της Θεσσαλονίκης, της Τεργέστης και της Σαραγόσας).
Στο μεταξύ, αναφερόμενος στη σημασία που έχει η 69η ΔΕΘ για την επιτυχή διεκδίκηση της ΕΧΡΟ 2008, ο πρόεδρος της εταιρίας,
Ο κ. Μπακατσέλος εξέφρασε ακόμη την πεποίθηση ότι η φετινή 69η ΔΕΘ, με το ανανεωμένο της πρόσωπο, θα σηματοδοτήσει την έναρξη μιας νέας εποχής, τόσο για τον ίδιο τον θεσμό, όσο και για την αναπτυξιακή πορεία της πόλης της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.