Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ Ελλάδα φιλοξενούμενη χώρα στη Lusso Mediteranneo
Παρουσίαση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος πολυτελείας στην ΒΜΤ

Η Ελλάδα φιλοξενούμενη χώρα στη Lusso Mediteranneo

Στα μέσα Ιανουαρίου διοργανώθηκε παρουσίαση του “Lusso Mediterraneo” στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία με τη συμμετοχή μεγάλων 5άστερων ελληνικών ξενοδοχείων. Η Ελλάδα έχει επιλεγεί ως φιλοξενούμενη χώρα στη δεύτερη διοργάνωση της […]

Στα μέσα Ιανουαρίου διοργανώθηκε παρουσίαση του “Lusso Mediterraneo” στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία με τη συμμετοχή μεγάλων<...> 5άστερων ελληνικών ξενοδοχείων. Η Ελλάδα έχει επιλεγεί ως φιλοξενούμενη χώρα στη δεύτερη διοργάνωση της εκδήλωσης παρουσίασης τουρισμού πολυτελείας στη Μεσόγειο, που θα διοργανωθεί και φέτος στο πλαίσιο της τουριστικής έκθεσης ΒΜΤ, που θα γίνει 26-28 Μαρτίου στη Νάπολη στην Ιταλία.

Ενας μεγαλεπήβολος στόχος του ελληνικού τουριστικού προϊόντος εδώ και χρόνια, είναι η προσέλκυση ομάδων ανώτερου οικονομικού επιπέδου. Η προσέλκυση τέτοιων ομάδων έχει μεγάλη σημασία για τη χώρα μας. Έχει αποδειχτεί ότι ειδικά σε μια μικρή γεωγραφικά χώρα, όπως είναι η Ελλάδα, μέλος της Ευρωπαϊκής Ζώνης με υψηλό κόστος συναλλαγών, δεν έχει τελικά τόση σημασία ο αριθμός των επισκεπτών όση έχει η εισοδηματική τους τάξη.

Σημαντικός παράγοντας που καθιστά ιδιαίτερα σημαντική την προσέλκυση αυτών των ομάδων είναι το γεγονός ότι οι κοινωνικές αυτές ομάδες ξοδεύουν κατά κεφαλή το τριπλάσιο με τετραπλάσιο ποσό στις ημερήσιες τους δαπάνες από τα ποσά που ξοδεύουν οι επισκέπτες μαζικού τουρισμού, ενώ πραγματοποιούν και σημαντικές αγορές προϊόντων της τοπικής αγοράς. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία έρευνας του ΙΤΕΠ, η ανώτερη κοινωνικοοικονομική τάξη, υποχώρησε το 2009 σε σχέση με το 2008 κατά 10%, αυτό σε συνδυασμό με την αύξηση της κατώτερης οικονομικής τάξης, που παρατηρήθηκε, έφερε ως αποτέλεσμα τη μείωση της μέσης οικονομικής ημερήσιας δαπάνης των επισκεπτών το 2009 κατά 20% περίπου. Οι παραπάνω διαπιστώσεις καταδεικνύουν τη σημασία που έχει η εισοδηματική των επισκεπτών στην Ελλάδα και η σημασία επίτευξης του στόχου προσέλκυσης μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών ανώτερης εισοδηματικής τάξης.

Για την υποστήριξη αυτού ακριβώς του στόχου το περιοδικό “Τουριστική Αγορά” έχει γίνει χορηγός επικοινωνίας της διοργάνωσης “Lusso Mediterraneo”. Η διοργάνωση αυτή αφορά στην παρουσίαση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος πολυτελείας στην έκθεση ΒΜΤ που θα γίνει το Μάρτιο στην Ιταλία. Στο πλαίσιο της ΒΜΤ (26-28 Μαρτίου 2010 στη Νάπολη), θα διοργανωθεί το show case “Lusso Mediterraneo” στο οποίο έχει επιλεγεί η Ελλάδα για το 2010 ως η φιλοξενούμενη χώρα (Hosted Country). Η εκδήλωση αυτή διοργανώνεται για δεύτερη συνεχή χρονιά, μετά την επιτυχημένη εκδήλωση του 2009, ενώ για πρώτη φορά θα υπάρχει φιλοξενούμενη χώρα στη θέση της οποίας έχει επιλεγεί η Ελλάδα.

Στη διοργάνωση “Lusso Mediterraneo”, προσφέρεται ειδικά διαμορφωμένος χώρος για την τιμώμενη χώρα, που θα είναι η Ελλάδα στην προκειμένη περίπτωση. Στο χώρο αυτό μπορούν να συμμετέχουν ελληνικά ξενοδοχεία και γραφεία που προσφέρουν υπηρεσίες υψηλών απαιτήσεων και θα επιλέξουν να αξιοποιήσουν αυτή τη σημαντική δυνατότητα για προβολή προς τη διεθνή αγορά “πολυτελείας”, αλλά και προς την αγορά της Ιταλίας. Ο χώρος που έχει προβλεφθεί δεσπόζει κεντρικά στην είσοδο του χώρου που καταλαμβάνει η “Lusso Mediterraneo” στη ΒΜΤ. Θα προσφέρει ένα περιβάλλον ιδανικό για την ανάπτυξη επαγγελματικών επαφών και συνεργειών με αμοιβαία οφέλη. Η επιτυχία της εκδήλωσης, σύμφωνα με τους διοργανωτές, που είναι η εταιρεία εξασφαλίζεται με τις προγραμματισμένες από πριν συναντήσεις των εκθετών με τους φιλοξενούμενες επισκέπτες από 40 και πλέον εξειδικευμένα γραφεία τουρισμού πολυτελείας (Hosted Buyers) από τις ΗΠΑ, Ρωσία, Ευρώπη, Γερμανία, Αγγλία, Κίνα.

Τομείς ενδιαφέροντος των φιλοξενούμενων επισκεπτών (Hosted Buyers) που θα έρθουν στην έκθεση είναι καταλύματα διακοπών υψηλών προδιαγραφών, συνεδριακές εκδηλώσεις υψηλού επιπέδου (ως 300 σύνεδρων σε ξενοδοχεία 5 αστέρων), γραφεία διοργάνωσης εκδηλώσεων, αλλά και η διοργάνωση γάμων και δεξιώσεων υψηλών προδιαγραφών.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024