Σύμφωνα με μία νέα έρευνα της Maestro, της χρεωστικής κάρτας της MasterCard Worldwide, Επίσημο Χορηγό του UEFA EURO 2008, oι Ευρωπαίοι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου, που θα ταξιδέψουν στην Αυστρία και […]
Σύμφωνα με μία νέα έρευνα της Maestro, της χρεωστικής κάρτας της MasterCard Worldwide, Επίσημο Χορηγό του UEFA EURO 2008, oι Ευρωπαίοι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου, που θα ταξιδέψουν στην Αυστρία και την Ελβετία για να παρακολουθήσουν<...>από κοντά το UEFA EURO 2008, υπολογίζεται πως θα χάσουν 30.000.000 ευρώ σε μετρητά, κατά τη διάρκεια του τουρνουά.
Αυτή η «μαύρη τρύπα» μετρητών ισοδυναμεί σε κάθε ένα από τους 5.000.000 ταξιδιώτες με το να χάσουν 6 ευρώ ο καθένας σε ψιλά. Η έρευνα ξεκίνησε με την αρχή του UEFA EURO 2008 με σκοπό να τονίσει στους φιλάθλους που ταξιδεύουν, τα πλεονεκτήματα ενός ταξιδιού χωρίς ιδιαίτερο βάρος στις τσέπες τους, και της χρήσης της χρεωστικής τους κάρτας ως το οικονομικό τους διαβατήριο για αυτό το καλοκαίρι.
Η μαζική απώλεια μετρητών βασίζεται σε έρευνα από έναν ηγετικό, στο χώρο των ερευνών, ανεξάρτητο οικονομικό αναλυτή, ο οποίος υπολόγισε το συνολικό ποσό, το οποίο θα μπορούσε να χάσει ένας φίλαθλος με την χρήση μετρητών βάσει ενός πλήθους παραγόντων, συμπεριλαμβανομένων:
- Της απώλειας χρημάτων στη μετατροπή συναλλάγματος σε ευρώ και Ελβετικά φράγκα
- Της προμήθειας από αγορά και πώληση ταξιδιωτικών επιταγών
- Έξτρα πληρωμή σε ταξί και δημόσιες συγκοινωνίες – οι οδηγοί δεν έχουν πάντα το ακριβές ποσό για να δώσουν ρέστα.
Οι απώλειες χρημάτων είναι ακόμα μεγαλύτερες, αν λάβουμε υπόψη μας τα κέρματα που πέφτουν από τις τσέπες των φιλάθλων κατά τη διάρκεια πανηγυρισμών. Όλα τα παραπάνω μπορούν να αποφευχθούν εάν χρησιμοποιηθούν χρεωστικές κάρτες αντί μετρητών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.
Η κορυφαία ειδικός σε θέματα χρηματοοικονομικά κα Sue Hayward, που επιμελήθηκε της έρευνας, δήλωσε σχετικά: «Σε κάθε μεγάλο τουρνουά υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι φίλαθλοι μπορούν να χάσουν χρήματα αν επιλέξουν να πληρώνουν με μετρητά. Τα δυο εθνικά νομίσματα της Αυστρίας και της Ελβετίας και οι διαφορετικές κουλτούρες που κάνουν τόσο ιδιαίτερο το UEFA EURO 2008 σημαίνουν και πολλούς τρόπους με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί ένα προσωπικός οικονομικός στόχος για τον κάθε φίλαθλο ξεχωριστά – με την χρήση της χρεωστικής τους κάρτας κατά την διάρκεια του ταξιδιού, θα αποφευχθεί η απώλεια χρημάτων για αυτό το καλοκαίρι».
Ο κ. Luke Olbrich, Debit Centre of Excellence της MasterCard Europe απευθυνόμενος στους φιλάθλους, είπε: «Η χρεωστική σου κάρτα είναι το οικονομικό διαβατήριο σου για αυτό το καλοκαίρι. Αυτή η έρευνα τονίζει τα κρυμμένα κόστη στα οποία τα μετρητά δεν δύναται να ανταποκριθούν και να προφυλάξουν. Η MasterCard ως επίσημος χορηγός του UEFA EURO 2008 θέλει οι φίλαθλοι να απολαύσουν τις στιγμές νίκης με την γνώση ότι έχουν κάνει την καλύτερη δυνατή οικονομική συμφωνία».
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.