Στην ετήσια γενική συνέλευση της Preussag AG, που πραγματοποιείται σήμερα 26 Ιουνίου στο Ανόβερο, οι μέτοχοι της εταιρίας θα ενημερωθούν μεταξύ άλλων για την πολύ μεγάλη επιτυχία που γνωρίζει το […]
Στην ετήσια γενική συνέλευση της
Συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία ερευνών και αναλύσεων που έχουν γίνει ακόμα και στις αρχές του Φεβρουαρίου, μόλις τέσσερις μήνες από την αλλαγή του λογοτύπου, αποκάλυψαν ότι 42% από τους κατοίκους της Γερμανίας ξέρουν το νέο λογότυπο και το κόκκινο χαμόγελο. Επίσης, περίπου το 40% των ερωτηθέντων έχει συνδέσει το λογότυπο με τον τουρισμό.
Ακόμα, με βάση την ετήσια έρευνα του περιοδικού Readers Digest με τίτλο Trusted Brand Survey σε δείγμα 32.000 αναγνωστών από όλη την Ευρώπη το όνομα TUI και το νέο λογότυπο της εταιρίας έρχονται στην πρώτη θέση μεταξύ των γερμανικών ονομάτων εταιριών με αναγνωρισιμότητα 56%. Τέλος, τα αποτελέσματα της έρευνας Exclusive Marken-Vierklang του περιοδικού Stern magazine που δημοσιεύτηκαν τον Απρίλιο του 2002, επιβεβαιώνουν την πολύ υψηλή εικόνα που υπάρχει στην Γερμανία για το όνομα TUI, με ποσοστό αποδοχής 92%, όπως επίσης και το γεγονός ότι η TUI βρίσκεται μεταξύ των 20 μεγαλυτέρων ονομάτων εταιριών της Γερμανίας.
Με αυτά τα δεδομένα, η εταιρία κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνέλευση της θα θέσει και θέμα ψήφισης της αλλαγής του ονόματος του ομίλου από Preussag AG σε TUI AG. Αυτή η κίνηση δείχνει μια τάση αλλαγής του ομίλου από την βιομηχανική απασχόληση στον τουρισμού που έχει ξεκινήσει από το 1997.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.