Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνΤουριστικά ΓραφείαΔυσκολίες στη συνεργασία με τους ξένους tour operators

Δυσκολίες στη συνεργασία με τους ξένους tour operators

ΡΟΔΟΣ. Σύμφωνα με συνέντευξη που έδωσε ο κ. Γιώργος Χατζάκης γενικός διευθυντής του Rodos Express στο TravelDailyNews, η τακτική του yield management, οι συνεργείες των μεγάλων tour operators, και η […]

ΡΟΔΟΣ. Σύμφωνα με συνέντευξη που έδωσε ο κ. Γιώργος Χατζάκης γενικός διευθυντής του Rodos Express στο TravelDailyNews, η τακτική του<...> yield management, οι συνεργείες των μεγάλων tour operators, και η γιγαντοποίηση μέσω των εξαγορών, είναι τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι τοπικοί πράκτορες αλλά και οι ξενοδόχοι της Ρόδου.
Οι tour operators, με 'όπλο' το yield management, επαναπροσδιορίζουν τις τιμές με βάση τον ανταγωνισμό. Μέσω των εξαγορών και των συγχωνεύσεων μεγάλων τουριστικών γραφείων της Αγγλίας, της Γερμανίας, αλλά και άλλων ευρωπαϊκών χωρών, ο ανταγωνισμός της τιμής μεγαλώνει. Οι tour operators έχουν τώρα την δυνατότητα να αγοράζουν μαζικά και με ένα συμβόλαιο για όλες τις αγορές.
"Κάτω από την ομπρέλα της παγκοσμιοποίησης θα έχουμε μια τιμή για όλες τις αγορές", μας δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζάκης. Οι Άγγλοι συνήθως έπαιρναν την χαμηλότερη τιμή. Τώρα επισκέπτεται ο άγγλος υπεύθυνος για την υπογραφή των συμβολαίων (contractor) έναν προορισμό και αγοράζει για όλες τις αγορές. Έτσι σιγά-σιγά καθιερώνεται μία τιμή για πολλές αγορές.
Επίσης, τα ξενοδοχεία πιέζονται να δίνουν τις ίδιες τιμές σε όλους τους πράκτορες στην ίδια αγορά. Μέσω του 'me too program' δίνεται η δυνατότητα πληροφόρησης της χαμηλότερης τιμής που έχει δώσει ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο σε ένα τουριστικό οργανισμό, για μια περίοδο. Έτσι οι συγκρίσεις γίνονται εύκολες.
"Για το 2000, οι αγοραστές έχουν όλα τα στοιχεία του ανταγωνισμού στα laptop τους. Ανά πάσα στιγμή μπορούν να συγκρίνουν τιμές και φυσικά έτσι ο ανταγωνισμός γίνεται πολύ σκληρός", συνέχισε ο κ. Χατζάκης.
Όσο για το ποιος θα επιζήσει;
Οι specialists θα έχουν τις περιοχές που θα αφήσουν οι μεγάλοι. Και αυτές οι περιοχές είναι οι μικρές, που παρουσιάζουν μικρά περιθώρια κέρδους. Οι πελάτες ταξιδεύουν εκεί μεμονωμένοι και όχι σε μεγάλα γκρουπ. Η εξυπηρέτηση τους θέλει πολύ φροντίδα και εξειδικευμένες γνώσεις. Για την Δωδεκάνησο αυτές οι περιοχές είναι η Κάσος, η Κάρπαθος, και μερικά άλλα μικρά νησάκια, που είναι κατάλληλα για ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
"Το θέμα με τον εναλλακτικό τουρισμό, είναι ο προσδιορισμός της μορφής εναλλακτικού τουρισμού που μπορεί ο κάθε προορισμός να αναπτύξει", ανέφερε ο κ. Χατζάκης. Η Δωδεκάνησος όπως και όλες οι περιοχές της Ελλάδας έχουν δυνατότητες για εναλλακτικό τουρισμό, όμως χρειάζεται προγραμματισμός και η σωστή τουριστική πολιτική για την σωστή ανάπτυξη του.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024