Τελευταία νέα
ΑρχικήΠροορισμοίΠάσχα: Η κατακόρυφη αύξηση των ξενοδοχειακών τιμών δεν είναι μόνο θέμα πληθωρισμού
Έρευνα

Πάσχα: Η κατακόρυφη αύξηση των ξενοδοχειακών τιμών δεν είναι μόνο θέμα πληθωρισμού

Η μέση τιμή των ξενοδοχείων για το Πάσχα αυξήθηκε σχεδόν σε όλους τους ευρωπαϊκούς προορισμούς. Μόνο λίγες εξαιρέσεις εντοπίζονται στη Νάπολη, τα Τίρανα και τη Βουδαπέστη, όπου οι τιμές των ξενοδοχείων 5 αστέρων έχουν μειωθεί ελαφρώς.

Ενόψει των διακοπών του Πάσχα, η Mabrian διεξήγαγε έρευνα σε 20 ευρωπαϊκούς προορισμούς, όσον αφορά τις τιμές των ξενοδοχείων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι τιμές για το Πάσχα παρουσιάζουν άνοδο σε όλες τις κατηγορίες και τους προορισμούς που αναλύθηκαν, εκτός από τη Νάπολη, τα Τίρανα και τη Βουδαπέστη – όπου οι τιμές των πεντάστερων ξενοδοχείων παρουσίασαν ελαφρά πτώση της τάξης του 1%, 3% και 5%, αντίστοιχα.

Παράλληλα, η μέση αύξηση των τιμών είναι σημαντικά μεγαλύτερη από τον ετήσιο ρυθμό πληθωρισμού για όλους τους προορισμούς εκτός από τη Βουδαπέστη και τα Τίρανα, όπου ο ετήσιος ρυθμός πληθωρισμού είναι υψηλότερος από η μέση αύξηση των τιμών για αυτήν την περίοδο.

Σε γενικές γραμμές, η Βαρκελώνη, οι Βρυξέλλες και η Ρώμη είναι οι προορισμοί με τη μεγαλύτερη αύξηση στις τιμές των ξενοδοχείων, που κυμαίνονται από 30% έως 33% κατά μέσο όρο. Από την άλλη, η Λιουμπλιάνα, η Μαδρίτη και τα Τίρανα είναι προορισμοί όπου η αύξηση των τιμών είναι χαμηλότερη.

Μάλιστα η Βαρκελώνη πρωτοστατεί ανάμεσα στις πόλεις, καθώς οι τιμές των ξενοδοχείων έχουν αυξηθεί περισσότερο σε σύγκριση με το Πάσχα του 2022, σημειώνοντας άνοδο +43% στα ξενοδοχεία τριών αστέρων.

Στα ξενοδοχεία 4 αστέρων, η μεγαλύτερη άνοδος σημειώνεται στις Βρυξέλλες, με αύξηση 34%. Και στην πιο πολυτελή κατηγορία των ξενοδοχείων 5 αστέρων ξεχωρίζει το Παρίσι, όπου η μέση τιμή είναι 30% υψηλότερη από πέρυσι.

Η εταιρεία σημειώνει επίσης ότι για τις διακοπές του Πάσχα, το Ζάγκρεμπ, η Βαρσοβία και τα Τίρανα είναι οι προορισμοί που προσφέρουν τις πιο ανταγωνιστικές τιμές και για τις τρεις κατηγορίες ξενοδοχείων.

Ο Carlos Cendra, Διευθυντής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων στη Mabrian, αναφέρει σχετικά: «Αν και είναι σαφές ότι οι τιμές των ξενοδοχείων αυξάνονται απότομα, πρέπει να δούμε αυτήν την άνοδο στο πλαίσιο του πληθωρισμού και του αυξανόμενου κόστους προσφοράς σε γενικές γραμμές. Επιπλέον, πρέπει να λάβουμε υπόψη την αύξηση του λειτουργικού κόστους του προσωπικού, λόγω της έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού και της απαραίτητης βελτίωσης των συνθηκών. Όλα αυτά συνδυάζονται με μια ισχυρή ζήτηση για ταξίδια αυτή την περίοδο, η οποία ωθεί τις τιμές προς τα πάνω».

TraveldailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, δημοσιογράφος σε καθημερινές e-εφημερίδες και απόφοιτη του τμήματος δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024