Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΑλλαγή πληρωμάτων μεσοπέλαγα ή ξένη σημαία στα ταχύπλοα;

Αλλαγή πληρωμάτων μεσοπέλαγα ή ξένη σημαία στα ταχύπλοα;

Το σήριαλ με την ακτοπλοΐα συνεχίζεται και τώρα η Minoan Flying Dolphins αναρωτιέται αν θα υψώσει την ελληνική σημαία στα νέα ταχύπλοα της ή αν θα υψώσει την σημαία της […]

Το σήριαλ με την ακτοπλοΐα συνεχίζεται και τώρα η Minoan<.> Flying Dolphins αναρωτιέται αν θα υψώσει την ελληνική σημαία<...> στα νέα ταχύπλοα της ή αν θα υψώσει την σημαία της Κοινότητας.
Η Minoan Flying Dolphins έστειλε χθες την παρακάτω επιστολή προς το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος κ. Α. Συρίγου αναλύοντας τα προβλήματα που δημιουργούνται από τον περιορισμό των ωρών εργασίας των ναυτικών στα ταχύπλοα πλοία σε 10 ώρες ημερησίως, συν μία ώρα υπηρεσιακή απασχόληση.
Η εταιρία μας συνεχίζοντας την αναπτυξιακή της προσπάθεια, έχει συμπεριλάβει στο επιχειρηματικό της πρόγραμμα την κατασκευή ταχυπλόων πλοίων προς δρομολόγηση στη διεθνή γραμμή Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Αγκώνα ή και σε άλλη ενδοκοινοτική γραμμή, που θα μειώσουν το χρόνο της διαδρομής Πάτρα – Αγκώνα σε 14 ώρες και Ηγουμενίτσα – Αγκώνα σε 11 ώρες.
Η εταιρία μας έχει το παρακάτω δίλημμα: εάν στα πλοία υψώσει σημαία της Κοινότητας, με βάση τον STCW, δεν έχει κανένα πρόβλημα για τη συνεχή για 14 ώρες εργασία των κοινοτικών πληρωμάτων της, δηλαδή και των ελληνικών
εάν όμως υψώσει την ελληνική σημαία, όπως και προτίθεται, θα προσκρούσει στις διατάξεις, που με Υπουργική Απόφαση καθιερώσατε, αφού δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει πέραν των 10 ωρών τους Έλληνες ναυτικούς, ακόμα και αν το επιθυμεί, καθιερώνοντας διπλά πληρώματα, λόγω του γεγονότος ότι τα πλοία αυτού του τύπου δεν διαθέτουν χώρους ενδιαίτησης, όπως εσείς απαιτείτε.
Εφαρμόζοντας λοιπόν την ΥΑ, πως θα προβούμε σε αντικατάσταση του πληρώματος, αφού το πλοίο μας θα είναι στο μέσο της διαδρομής;
Πιστεύουμε ότι, η υπηρεσία σας θα θέσει υπό την κρίση του κ. Υπουργού το παραπάνω δίλημμα και θα μας ενημερώσετε έγκαιρα, προκειμένου τα πλοία μας να μην χαθούν από την ελληνική σημαία.

Η Minoan Flying Dolphins επίσης, ανακοίνωσε ότι το επάγγελμα του ναυτικού παγκοσμίως, έχει από τη φύση του την ιδιομορφία ο ναυτικός να παραμένει στο πλοίο που ταξιδεύει και απλά να εργάζεται και να αμείβεται σύμφωνα με το καθιερωμένο ωράριο και την όποια υπερωριακή εργασία του.
Η ανάπαυση του, στις ελεύθερες ώρες του πάνω στο πλοίο, γίνεται στους χώρους ενδιαίτησης, δηλαδή κοινόχρηστους χώρους για τους ναυτικούς, που στα πλοία κλασσικού τύπου διαθέτουν και κρεβάτια. Στα πλοία νέας τεχνολογίας, δηλαδή στα ταχύπλοα, που έχουν συνθήκες λειτουργίας αντίστοιχες των αεροπλάνων, είναι δεδομένο ότι δεν υπάρχουν κρεβάτια για όλο το πλήρωμα. Υπάρχουν όμως, σε αντίθεση με το αεροπλάνο, κοινόχρηστοι χώροι, σαλόνι, ειδικά για το πλήρωμα και ένας αριθμός κρεβατιών.
Είναι εύλογο λοιπόν, το ερώτημα που περιλαμβάνεται στο αίτημα μας: εφ' όσον η διάρκεια του ταξιδιού ενός πλοίου νέας τεχνολογίας είναι πάνω από 10 ώρες, η αλλαγή πληρώματος πως θα πραγματοποιείται; Μεσοπέλαγα;
Ακόμα και η ταυτόχρονη ύπαρξη διπλών πληρωμάτων πάνω στο πλοίο,
συνεχίζει η ανακοίνωση της Minoan Flying Dolphins, δεν καλύπτει τις απαιτήσεις του Υπουργείου, αφού εξαιτίας του γεγονότος ότι τα πλοία νέας τεχνολογίας δεν διαθέτουν, παρά ελάχιστες κλίνες, το Υπουργείο θα θεωρεί ότι και το δεύτερο πλήρωμα θα εργάζεται.
Το ερώτημα λοιπόν παραμένει: Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας θα σταματήσει την εξέλιξη των εταιριών που έχουν έφεση να επενδύσουν, κάνοντας τον δρόμο προς την υπόλοιπη Ευρώπη πιο σύντομο;

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024