Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΚρουαζιέρεςΟργανωμένη Στρατηγική για την Κρουαζιέρα στη Μύκονο από τον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου
Κρουαζιέρα

Οργανωμένη Στρατηγική για την Κρουαζιέρα στη Μύκονο από τον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου

Στη Μύκονο, στελέχη του Λιμενικού Ταμείου, Ένωσης Εφοπλιστών, και τοπικοί φορείς συζητούν την ενιαία στρατηγική για αποτελεσματική εξυπηρέτηση κρουαζιεροπλοίων, επιδιώκοντας την ομαλή λειτουργία και την αύξηση τουριστικού ρεύματος.

H χάραξη μιας ενιαίας στρατηγικής για την εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων και των μεταφερομένων με αυτά εκατοντάδων χιλιάδων επιβατών στη Μύκονο αποτέλεσε το αντικείμενο συνάντησης του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Μυκόνου Αθανάσιου Κουσαθανά – Μέγα με την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας παρουσία και φορέων του νησιού που έχουν αρμοδιότητα στην λειτουργία του λιμανιού.

Συγκεκριμένα:

i. Συζητήθηκαν θέματα σχετικά με τα δρομολόγια των πλοίων, την παραμονή τους στα κρηπιδώματα στο λιμάνι Τούρλου όπου παραβάλουν, καθώς και στο αγκυροβόλιο, από όπου αποβιβάζονται οι επιβάτες με τα σκάφη των Λεμβούχων. Στο θέμα αυτό έγινε εκτεταμένη αναφορά για τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται έγκαιρα, ώστε να αποφεύγεται συνωστισμός τις περιόδους αιχμής του θέρους, οπότε και συμβαίνει να υπάρχουν ταυτόχρονες αφίξεις μεγάλου αριθμού κρουαζιεροπλοίων. Τονίστηκε ότι, η τήρηση του συστήματος berth allocation, θα πρέπει να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το συντομότερο ώστε, να ενημερώνονται έγκαιρα οι διαχειρίστριες εταιρείες – χρήστες, σχετικά με τη δυνατότητα παραβολής των πλοίων στις εγκαταστάσεις λιμένος ή στα αγκυροβόλια. Με τον τρόπο αυτό θα αποφεύγεται συνωστισμός, ο οποίος θα μπορούσε να οδηγήσει σε ταλαιπωρία των επιβατών.

ii. Έγινε ειδική αναφορά στην ανάγκη παραχώρησης μήκους κρηπιδώματος στο παλιό λιμάνι, προκειμένου για την εξυπηρέτηση των σκαφών που αποβιβάζουν τους επιβάτες εκεί, σημείο από το οποίο διευκολύνεται η επίσκεψη των στα ενδιαφέροντα της ευρύτερης περιοχή.

iii. Επισημάνθηκε ότι, η κλιματική αλλαγή και οι δύσκολες καταστάσεις που ζήσαμε την περασμένη τουριστική περίοδο, είναι θέμα για το οποίο επιβάλλεται να υπάρχει έγκαιρα σχεδιασμός για τα επιβαλλόμενα κατά περίπτωση μέτρα, όπως της εξασφάλισης αιθουσών παραμονής επιβατών – passenger terminals – με κλιματισμό, για την παραμονή των επιβατών. Επιβεβαιώθηκε η ανάγκη υλοποίησης όλων των αναγκαίων έργων και σχεδιασμών στην υποδοχή των κρουαζιερόπλοιων, προς εξυπηρέτηση και των αποβιβαζομένων επιβατών. Οι δύο φορείς, πάροχοι και χρήστες, συμφώνησαν στην αναγκαιότητα τακτικών συναντήσεων μεταξύ τους, προκειμένου να συζητούνται όλα τα θέματα, ώστε να λαμβάνονται έγκαιρα τα αναγκαία μέτρα προς διευκόλυνση της κίνησης των πλοίων αλλά και των επιβατών – τουριστών. Σύμφωνα με αναλυτές «η τρέχουσα κατάσταση στη Μέση Ανατολή έχει ήδη αρχίσει να επηρεάζει τον τομέα τοπικά, οδηγώντας τις εταιρείες που προηγουμένως δραστηριοποιούνταν σε δρομολόγια προς και από το Ισραήλ να αναδιατάξουν τα δρομολόγιά τους προς άλλες περιοχές, όπως την Κεντρική και Δυτική Μεσόγειο. Αυτό ενδέχεται να μεταβάλει την πορεία της Ελλάδας από μια δυναμική ανάπτυξης σε μια πιο σταθεροποιημένη για το 2024 με μεγέθη αντίστοιχα του 2023. Η κρουαζιέρα είναι εμπειρία και η Ελλάδα πρέπει να οδηγεί τις εξελίξεις ως οδηγός και όχι απλά ως παρατηρήτρια».

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024