Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςYachtingΑνοιχτή επιστολή της Πανεπιστημονικής Δημοκρατικής Κίνησης Μηχανικών: Εναντίωση στα φαραωνικά σχέδια ανάπτυξης της Μαρίνας Ρόδου
Περιβάλλον

Ανοιχτή επιστολή της Πανεπιστημονικής Δημοκρατικής Κίνησης Μηχανικών: Εναντίωση στα φαραωνικά σχέδια ανάπτυξης της Μαρίνας Ρόδου

Ανοιχτή επιστολή της Πανεπιστημονικής Δημοκρατικής Κίνησης Μηχανικών αντιτίθεται σε μεγάλης κλίμακας αναπτυξιακά έργα στη Μαρίνα Ρόδου, επικρίνοντας τις πολιτικές αποφάσεις και τις συνέπειες στο περιβάλλον.

Από την Πανεπιστημονική Δημοκρατική Κίνηση Μηχανικών της Ρόδου εκδόθηκε η ακόλουθη ανοιχτή επιστολή, αναφορικά με τα τεραστίων διαστάσεων έργων στην περιοχή της Μαρίνας Ρόδου. Παραθέτουμε αυτούσια την επιστολή.

Στις 31 Δεκεμβρίου 2023 (!) δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 1046/Δ η απόφαση των υπουργών Περιβάλλοντος Ενέργειας και Τουρισμού για την τροποποίηση χωροθέτησης και περιβαλλοντικών όρων του τουριστικού λιμένα Μαρίνα Ρόδου.

Η απόφαση αυτή θεσμοθετήθηκε με τη σύμφωνη γνώμη μεταξύ άλλων και του Δημοτικού Συμβουλίου Ρόδου, με την απόφαση 234/2021, με Δήμαρχο το κ. Καμπουράκη και Αντιδήμαρχο το κ. Κολιάδη σημερινού Δημάρχου Ρόδου, και με αποχή της αντιπολίτευσης.

Προβλέπει για την περιοχή της Μαρίνας Ρόδου, η οποία εκτείνεται στο παραλιακό μέτωπο από τα παλιά σφαγεία έως το Ζέφυρο, εμπορικό πάρκο με εμπορικά καταστήματα, εστιατόρια, καφέ κλπ σε έκταση 20.000 τ.μ.

Υπερπολυτελείς βίλες και επαύλεις σε 11.400τ.μ., πολυώροφες μεζονέτες, υπερπολυτελή ξενοδοχεία, υδατοδρόμιο με σταθμό υποδοχής υδροπλάνων, ελικοδρόμιο με αποκλειστική χρήση της μαρίνας κλπ.

Θεσμοθετείται στο Οικοδομικό Τετράγωνο (Ο.Τ.) 1 , επιτρεπόμενο ύψος κτηρίων 28 (!) μέτρα και στα Ο.Τ. 4, 6, 9 και 10 17,00 (!) μέτρα.

Η συνολική εκμετάλλευση – δόμηση προβλέπεται σε 35.445,00τ.μ.

Οι μοναδικοί χρήστες του εσωτερικού δικτύου κυκλοφορίας θα είναι οι ένοικοι και τα οχήματα τροφοδοσίας.

Όλες οι παράπλευρες υποδομές (υποσταθμός της ΔΕΕΔΥΕ, περιφερειακή οδός, εγκαταστάσεις επισκευής πλοίων στο Καναμάτ κλπ) υποτάσσονται στις ανάγκες της Μαρίνας.

Ερωτούνται οι αρμόδιοι:

1. Ποιόν εξυπηρετούν έργα τεραστίων διαστάσεων στο παραλιακό μέτωπο της Ρόδου στην περιοχή της Μαρίνας; Εξυπηρετούν τους εργαζόμενους; τις μικρές επιχειρήσεις που βρίσκονται στην περιοχή ή τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους για να αποκομίσουν περισσότερα κέρδη;

2. Μπορεί να υπάρχει λογική με βάση το μέγεθος της πόλης της Ρόδου, τη Μεσαιωνική πόλη και όλες τις περιοχές που βρίσκονται πλησίον της Μαρίνας, με τα χαμηλά κτήριά τους στην κατασκευή κτηρίων μέσα στην Μαρίνα 28,00 (!) μέτρων ύψους;

Οι κατασκευές αυτές θα «κρύψουν» όλη την υπόλοιπη περιοχή θα βιάσουν τη σημερινή εικόνα και φυσικά το περιβάλλον.

3. Θα επικαλεστείτε την ανάδειξη της Ρόδου σε «Ριβιέρα»; Αλήθεια για ποιόν;

4. Θα επικαλεστείτε άγνοια;

Καλούμε τους Μηχανικούς, κάθε καλοπροαίρετο επιστήμονα, εργαζόμενο, αυτοαπασχολούμενο να αντιδράσει στα φαραωνικά σχέδια των επιχειρηματικών ομίλων που βρίσκουν του κατάλληλους πολιτικούς εκπροσώπους τους, σε κυβέρνηση και τοπική διοίκηση, στην εφαρμογή της πολιτικής τους ενάντια στα συμφέροντα όλων μας.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024