Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΑύξηση στον τουρισμό της Ισπανίας

Αύξηση στον τουρισμό της Ισπανίας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΜΑΔΡΙΤΗ – FITUR 2004: Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη διάρκεια της 24ης FITUR οι επισκέπτες στην Ισπανία αυξήθηκαν κατά 2,9% τους έντεκα μήνες του 2003 φτάνοντας τους 77,2 εκατ., δηλαδή 2.2 εκατ. περισσότερους από ότι την αντίστοιχη περίοδο του 2002. Ο αριθμός των τουριστών για την ίδια περίοδο έφτασε τους…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΜΑΔΡΙΤΗ – FITUR 2004: Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη διάρκεια της 24ης FITUR οι επισκέπτες στην Ισπανία αυξήθηκαν<...> κατά 2,9% τους έντεκα μήνες του 2003 φτάνοντας τους 77,2 εκατ., δηλαδή 2.2 εκατ. περισσότερους από ότι την αντίστοιχη περίοδο του 2002. Ο αριθμός των τουριστών για την ίδια περίοδο έφτασε τους 49,6 εκατ., περισσότερους κατά 25.000, σύμφωνα με την έρευνα του Frontur.

Από αυτούς, τα 34,9 εκατ. τουρίστες ήρθαν στην Ισπανία αεροπορικώς, που αντιστοιχεί σε αύξηση 5,5% για τους έντεκα μήνες (1,8 εκατ. περισσότεροι τουρίστες από ότι το 2002). Οι οδικές τουριστικές αφίξεις μειώθηκαν κατά 12.9% φθάνοντας τα 11.5 εκατ.

Οι κυριότεροι προορισμοί

Η περιοχή των Καναρίων Νήσων είναι ο πιο δημοφιλής τουριστικός προορισμός της Ισπανίας παρόλη την μικρή μείωση που παρουσίασε το 2003 (-0,5%) λόγω της μείωσης των Βρετανών και Γερμανών τουριστών.

Ακολουθεί η Καταλονία που παρέμεινε σταθερή σε σχέση με το 2002 μιας και η κύρια αγορά της Γαλλίας που τροφοδοτεί την περιοχή παρέμεινε σταθερή σε σχέση με το 2002 που είχε θεαματική άνοδο. Η Μεγάλη Βρετανία παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση 19,1% κυρίως λόγω των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους, ενώ η Γερμανική, η Ιταλική και η Ολλανδική αγορά παρουσίασαν μείωση -8,4%, -10,7%, -0,5% αντίστοιχα.

Η Ανδαλουσία ανέβηκε στις τουριστικές αφίξεις κατά 1,2% με την Βρετανική αγορά να αποδεικνύεται ιδιαίτερα δυναμική και να αποτελεί το 37,6% στο σύνολο των τουριστών της Ανδαλουσίας, με αύξηση 16,2%, τη στιγμή που η Γερμανία που είναι η δεύτερη πιο σημαντική αγορά για την περιοχή μειώθηκε κατά –7,2%.

Η περιοχή της Βαλένθια παρέμεινε στα ίδια νούμερα με το 2002 με μόλις –0,1% μείωση. Η Μεγάλη Βρετανία που αποτελεί το 47% των τουριστών που δέχεται η περιοχή, σημείωσε σημαντική άνοδο 23,2% με αποτέλεσμα να ‘σηκώσει’ την Βαλένθια παρόλη την πτώση της Γαλλικής αγοράς κατά –15,8% και της Γερμανικής αγοράς κατά –20,1%.

Ο πέμπτος κατά σειρά πιο δημοφιλής προορισμός της Ισπανίας είναι η Μαδρίτη, η οποία το 2003 παρουσίασε μόλις –0,6% μείωση. Το 80% των τουριστών που δέχεται η Μαδρίτη φθάνουν με το αεροπλάνο, αλλά το 2003 παρουσίασαν μείωση –3,5%, την οποία η αύξηση των οδικών αφίξεων κατά 10% δεν μπόρεσαν να καλύψουν. Η Γαλλική αγορά που κυριαρχεί στην περιοχή με το 18,1% παρουσίασε αύξηση 2,4% το 2003, ενώ η Βρετανική αγορά μειώθηκε κατά –3,2%.

Οι Βαλεαρίδες Νήσοι συνέχισαν την πτωτική τάση που έχει ξεκινήσει από το 2001 σημειώνοντας μείωση –0,6% συγκρινόμενη με την μείωση –7,3% που σημειώθηκε το 2002. Η μείωση της πτώσης στον τουρισμό των Βαλεαρίδων οφείλεται κυρίως στην αύξηση που παρουσίασαν οι Βρετανοί κατά 1,3% για τους οποίους οι Βαλεαρίδες είναι ο κύριος προορισμός με 3.5 εκατ. Βρετανούς να την επισκέπτονται κάθε χρόνο. Παράλληλα, η Γερμανική αγορά αρχίζει να ανακάμπτει σημειώνοντας πτώση μόλις –1,6% σε σχέση με την πτώση κατά –14,7% που είχε σημειώσει το 2002.

Κυριότερες αγορές

Ένας στους τρεις τουρίστες που επισκέπτονται στην Ισπανία είναι Βρετανός (31%). Η Βρετανία είναι η μοναδική αγορά μαζί με το Βέλγιο και την Πορτογαλία που παρουσίασε αύξηση κατά το 2003 που έφτασε το 9,7%.

Η Γερμανική αγορά έπεσε κατά –3,4%, ενώ η Γαλλική αγορά που είναι η τρίτη σημαντικότερη για την Ισπανία μειώθηκε και αυτήξ κατά –4,6%. Από τις υπόλοιπες αγορές, το Βέλγιο και η Πορτογαλία αυξήθηκαν κατά 11,% και 11,8% αντίστοιχα, ενώ οι υπόλοιπες αγορές παρουσίασαν μείωση που κυμάνθηκε ανάμεσα στο –23% της Ιταλικής αγοράς και στο –16,9% της Ελβετικής. Όσο για τις ΗΠΑ, η μείωση περιορίστηκε στο –1% σε σχέση με το –16,7% που είχε παρουσιάσει το 2002.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024