Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΣυγκρατημένη αισιοδοξία των ξενοδόχων της Θεσσαλονίκης για τη φετινή σεζόν
Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

Συγκρατημένη αισιοδοξία των ξενοδόχων της Θεσσαλονίκης για τη φετινή σεζόν

Σύμφωνα με τα στοιχεία του τριμήνου Ιαν.- Μάρ. 2015, η Θεσσαλονίκη παρουσιάζει αύξηση στις διανυκτερεύσεις δωματίων (ποσοστό 4,3%), αλλά εξακολουθεί να παραμένει στην προτελευταία θέση 10 αντίστοιχων ευρωπαϊκών προορισμών, όσον αφορά στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (στην τελευταία θέση η Βουδαπέστη).

Η στάση αναμονής για τις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις, αλλά και η συγκρατημένη αισιοδοξία για τη φετινή τουριστική χρονιά με βάση τη μικρή αύξηση που παρατηρήθηκε στις διανυκτερεύσεις κατά τους πρώτους μήνες του 2015, διαμορφώνουν το σκηνικό που επικρατεί στους κόλπους των ξενοδόχων της Θεσσαλονίκης.

Όπως φάνηκε από τη Γενική Συνέλευση των μελών της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η οποία πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Holiday Inn Thessaloniki, η αβεβαιότητα για τις οικονομικές προοπτικές της χώρας, όσο δεν υπάρχει ακόμη συμφωνία με τους εταίρους, αλλά και φημολογούμενα αποσπασματικά μέτρα όπως αυξήσεις φόρων και ΦΠΑ στα καταλύματα και τον τουρισμό, προκαλούν ανησυχία ότι οποιαδήποτε θετική εικόνα μπορεί να τεθεί σε κίνδυνο.

Ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προφίλ
Παρ’όλα αυτά, όπως σημείωσε ο πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΞΘ κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, “η Ένωση συνεχίζει με εντατικό ρυθμό τις προσπάθειές της για περισσότερη εξωστρέφεια, θέλοντας να εκμεταλλευτεί το ρυθμό αύξησης που πέτυχε στις πληρότητες ήδη από την περσινή χρονιά. Θέτει παράλληλα ως στόχο όχι μόνο την προσέλκυση περισσότερων τουριστών από βασικές και νέες αγορές, αλλά και τη βελτίωση της ποιότητας του προφίλ των επισκεπτών του προορισμού, επιλέγοντας κυρίως εκείνους με μεγαλύτερο πορτοφόλι”. Παρατήρησε δε, το γεγονός ότι σημαντικές αγορές όπως η γερμανική, έχουν επηρεαστεί από την αβεβαιότητα στην Ελλάδα και έχουν αρχίσει να χάνουν πανελλαδικά τη δυναμική τους.  

Σύμφωνα με τα στοιχεία του τριμήνου Ιανουάριος – Μάρτιος 2015, η Θεσσαλονίκη παρουσιάζει αύξηση στις διανυκτερεύσεις δωματίων (ποσοστό 4,3%), αλλά εξακολουθεί να παραμένει στην προτελευταία θέση δέκα αντίστοιχων ευρωπαϊκών προορισμών, όσον αφορά τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (στην τελευταία θέση η Βουδαπέστη).

Το μάρκετινγκ “εργαλείο” εξωστρέφειας
Από το βήμα της Γενικής Συνέλευσης, ο πρόεδρος της ΕΞΘ προχώρησε στον απολογισμό των ενεργειών της περσινής χρονιάς και έθεσε τους στόχους του 2015. Το Δ.Σ. εξουσιοδοτήθηκε ομόφωνα να “τρέξει” τις πρωτοβουλίες με σκοπό την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή.

Στο πλαίσιο αυτό, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στις δράσεις μάρκετινγκ και τουριστικής προβολής που υλοποιεί η ΕΞΘ για μεγαλύτερη εξωστρέφεια, στη συμμετοχή σε περισσότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις (10 συμμετοχές πέρυσι και ήδη 7 συμμετοχές φέτος), στη διοργάνωση νέων ταξιδιών εξοικείωσης (fam/press trips) για δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες, στην ανάγκη ενίσχυσης του συνεδριακού τουρισμού, στη συνεργασία με τουριστικούς φορείς, την Πολιτεία και την αυτοδιοίκηση κ.α.

Στη Γενική Συνέλευση παρέστη σύσσωμο το Δ.Σ. της ΕΞΘ και παραβρέθηκε πλήθος ξενοδόχων της πόλης. Κατά τη διάρκειά της εγκρίθηκαν ο οικονομικός απολογισμός του 2014 και ο προϋπολογισμός του 2015.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024