Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΈρευνα: “Ανοιχτοχέρηδες” στα ταξίδια τους οι Αμερικανοί, το 40% θα ταξιδέψει περισσότερο το 2024
Έρευνα

Έρευνα: “Ανοιχτοχέρηδες” στα ταξίδια τους οι Αμερικανοί, το 40% θα ταξιδέψει περισσότερο το 2024

  • travel

Οι δημοφιλείς ταξιδιωτικές επιλογές για το 2024 είναι: επισκέψεις σε οικογένεια και φίλους (46%), διακοπές στην παραλία (36%) και οδικές εκδρομές (34%), σε ευθυγράμμιση με το 2023.

Σε μια αξιοσημείωτη αλλαγή στις τάσεις αναψυχής, πρόσφατη έρευνα του Forbes Advisor αποκαλύπτει ότι το 40% των Αμερικανών πρόκειται να αυξήσουν τις ταξιδιωτικές τους δραστηριότητες το 2024 σε σύγκριση με το 2023, παρά το σκηνικό της παγκόσμιας αναταραχής, των συχνών καθυστερήσεων στις πτήσεις και της ανόδου των τιμών, υποδεικνύοντας ότι οι διακοπές παραμένουν σημαντική προτεραιότητα για τους πολίτες των ΗΠΑ.

Η έρευνα, που περιλαμβάνει απαντήσεις από 1.000 Αμερικανούς ταξιδιώτες, δείχνει μια σταθερή διάθεση για εξερεύνηση και αναψυχή. Ενώ το 52% σχεδιάζει να διατηρήσει τη συχνότητα ταξιδιών του το 2023, ένα εντυπωσιακό 40% στοχεύει να την ξεπεράσει. Αυτή η ελαφρά μείωση, από το 49% που αύξησε τα ταξίδια του από το 2022 στο 2023, δείχνει έναν εύρωστο ταξιδιωτικό τομέα, με το 63% των Αμερικανών να έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον δύο ταξίδια αναψυχής το προηγούμενο έτος.

Βασικά συμπεράσματα
  • Οι Αμερικανοί πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο 2,1 ταξίδια το 2023, με το 36% των ερωτηθέντων να ταξιδεύουν τρεις ή περισσότερες φορές για λόγους αναψυχής.
  • Το 92% των ταξιδιωτών αναμένει να ταξιδέψει τουλάχιστον το 2024 όσο και το προηγούμενο έτος. Ενώ ένα σημαντικό 40% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερα φέτος, το ποσοστό αυτό είναι μειωμένο κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με τα ευρήματα της έρευνας του 2023.
  • Περίπου το 39% των ταξιδιωτών λέει ότι οι προϋπολογισμοί τους για ταξίδια το 2024 θα είναι υψηλότεροι από τους προϋπολογισμούς τους από το 2023. Συγκριτικά, το 45% των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσε το ίδιο πέρυσι.
  • Από το 46% των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι είναι πολύ ή κάπως πιθανό να αλλάξουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια για το 2024 λόγω του συνεχιζόμενου πληθωρισμού, το 19% είπε ότι θα έκανε λιγότερα ταξίδια και το 18% ισχυρίστηκε ότι θα έκανε ένα οδικό ταξίδι αντί να πετάξει.
  • Από αυτούς που πληρώνουν τα ταξίδια τους με πιστωτική κάρτα, το 57% χρησιμοποιεί κάρτες με ταξιδιωτικά προνόμια, από 66% το 2023.
  • Οι τάσεις βάσει γενεών δείχνουν ότι οι νεότερες ομάδες, ιδιαίτερα η Gen Z (56%) και οι Millennials (49%), πρωτοστατούν στην αναβάθμιση των ταξιδιωτικών σχεδίων, ενώ οι παλαιότερες δημογραφικές ομάδες, όπως οι Gen X και οι Baby Boomers παρουσιάζουν πιο στατικές ταξιδιωτικές προθέσεις.

Ο οικονομικός προγραμματισμός για ταξίδια αναδεικνύεται επίσης ως βασικό θέμα. Παρά τις ευρύτερες πληθωριστικές πιέσεις, το 39% των ερωτηθέντων αναμένει αύξηση του ταξιδιωτικού προϋπολογισμού του, με το 35% να σχεδιάζει να δαπανήσει παρόμοια με πέρυσι. Αυτή η οικονομική ανθεκτικότητα αποδεικνύεται περαιτέρω από το 72% των συμμετεχόντων που αναμένουν να διαθέσουν πάνω από 2.000 δολ. για ταξίδια το 2024, και σχεδόν οι μισοί (48%) δεσμεύοντας τουλάχιστον 4.000 δολ. Αυτή η τάση είναι πιο έντονη μεταξύ των Millennials και των Gen Z, που είναι πιο πιθανό να διαθέσουν πάνω από 4.000 δολ.

Ωστόσο, ο αντίκτυπος του πληθωρισμού δεν παραβλέπεται. Περίπου το 46% των ταξιδιωτών εξετάζει το ενδεχόμενο προσαρμογών στα ταξιδιωτικά τους σχέδια, με στρατηγικές όπως η μείωση της συχνότητας των ταξιδιών, η συντόμευση της διάρκειας ταξιδιού, η επιλογή της οδήγησης πάνω από την πτήση και η επιλογή πιο προσιτών προορισμών ή καταλυμάτων.

Ένα αξιοσημείωτο 30% των ερωτηθέντων υιοθετεί μια προσέγγιση “περιμένω και βλέπω” σχετικά με τον πληθωρισμό, υποδηλώνοντας μια ισχυρή τάση να δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια όταν είναι οικονομικά βιώσιμα. Αυτή η ομάδα ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τη μεγιστοποίηση της χρήσης μιλίων και πόντων για πιθανά ταξίδια της τελευταίας στιγμής.

Οι μέθοδοι πληρωμής για ταξίδια αποκαλύπτουν μια προτίμηση για πιστωτικές κάρτες, με το 60% των ερωτηθέντων να προτιμά αυτήν την επιλογή, ιδίως για τα ταξιδιωτικά οφέλη που συνδέονται με πολλές πιστωτικές κάρτες. Η τάση είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στους νεότερους ταξιδιώτες, με την πλειοψηφία να κατέχει κάρτες που προσφέρουν ταξιδιωτικές ανταμοιβές.

Παρά την τάση για πληρωμές με κάρτα, πολλοί ταξιδιώτες εξακολουθούν να σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν μετρητά (38%) ή υπηρεσίες “bye now, pay later” (12%).

Η έρευνα δίνει έμφαση στη στρατηγική οικονομική διαχείριση ως κλειδί για την επίτευξη των ταξιδιωτικών στόχων εν μέσω υψηλού κόστους. Συνιστώμενες στρατηγικές είναι ο έξυπνος προγραμματισμός, η παρακολούθηση τιμών και η επιλογή προορισμού με βάση την οικονομική προσιτότητα. Η χρήση πιστωτικών καρτών για έξοδα ταξιδιού συνιστάται μόνο όταν υποστηρίζεται από επαρκή κεφάλαια για την αποφυγή τόκων και τη μεγιστοποίηση των οφελών της κάρτας.

Συμπερασματικά, η έρευνα παρουσιάζει μια εικόνα ενός ανθεκτικού αμερικανικού ταξιδιωτικού τομέα, όπου οι αυξημένες δαπάνες και οι στρατηγικές προσαρμογές συνυπάρχουν με τις προκλήσεις του πληθωρισμού. Καθώς οι ταξιδιώτες πλοηγούνται σε αυτές τις πολυπλοκότητες, η σημασία του προσεκτικού οικονομικού σχεδιασμού και της ενημερωμένης επιλογής των καρτών ανταμοιβής ταξιδιού γίνεται ολοένα και πιο εμφανής.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024