Η Ελλάδα, κατέχοντας την 1η θέση το 2016, απέφερε το μεγαλύτερο οικονομικό όφελος (70 εκατ. ευρώ). Για το 2017, προτεραιότητα της tripsta είναι να επικεντρωθεί στη μετατροπή της airtickets σε μια πλατφόρμα προβολής ποικιλίας προϊόντων με ακόμη πιο ανταγωνιστικές τιμές και στην ενσωμάτωση του συνδυασμού πολλαπλών μέσων μεταφοράς στα αποτελέσματά της.
Μέσα από την ετήσια ταξιδιωτική αναφορά της tripsta, παρουσιάζονται οι στόχοι της εταιρείας για το 2017, τα κύρια αποτελέσματα καθώς και τα ταξιδιωτικά δεδομένα του 2016. Η Tripsta S.A, το 2016, σημείωσε περισσότερες από 1,8 εκατ. συνολικές κρατήσεις, παρουσιάζοντας συνολική άνοδο της τάξεως του 21%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Με συνολικές πωλήσεις άνω των 582 εκατ. ευρώ το 2016 και αύξηση 13,1%, κύρια πηγή εσόδων για τον όμιλο της tripsta ήταν τα αεροπορικά εισιτήρια, τα οποία ανήλθαν σε 573,8 εκατ. ευρώ (+12,7% από το προηγούμενο έτος) αντιπροσωπεύοντας το 99% των συνολικών εσόδων της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια του 2016, σημαντική αύξηση της τάξεως του +53% παρουσίασαν και οι πωλήσεις των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, μέσω της πλατφόρμας της travelplanet24 και της airtickets, με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 8,2 εκατ. ευρώ.
Οι top 3 αναδυόμενες αγορές το περασμένο έτος ήταν η Ιταλία (+237%), η Κορέα και η Γερμανία, ενώ οι αγορές οι οποίες συνέβαλαν περισσότερο στην οικονομική ανάπτυξη της εταιρείας ήταν η Ελλάδα, η Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Κορέα και οι ΗΠΑ. Η Ελλάδα, κατέχοντας την 1η θέση το 2016, απέφερε το μεγαλύτερο οικονομικό όφελος, περίπου στα 70 εκατ. ευρώ.
Ο Philipp Brinkmann, CEO της tripsta δήλωσε: “Για το 2017, προτεραιότητα της tripsta είναι να επικεντρωθεί στους εξής δύο στρατηγικούς στόχους:
1. Μετατροπή της airtickets σε μια πλατφόρμα, όπου θα προβάλλουμε ποικιλία προϊόντων με ακόμη πιο ανταγωνιστικές τιμές.
2. Ενσωμάτωση του συνδυασμού πολλαπλών μέσων μεταφοράς (αεροπλάνο, τρένο και πλοίο) στα αποτελέσματα μας.
Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο mobile, καθώς το τελευταίο τρίμηνο του 2016, περίπου το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεών μας προήλθε από κινητές συσκευές. Επιπλέον, για κάποια από τα brands μας, οι αναζητήσεις που προέρχονται από κινητές συσκευές ξεπέρασαν για πρώτη φορά, τις αναζητήσεις που έγιναν μέσω υπολογιστή.
Συμπληρωματικά, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας και θα εστιάσουμε στη βέλτιστη εμπειρία των πελατών μας. Κύριος στόχος μας θα παραμείνει η υψηλή απόδοση, διατηρώντας μια βιώσιμη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη”.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν κατά την διάρκεια του προηγούμενου έτους, στις 15 Νοεμβρίου 2016, η tripsta κατέγραψε νέο ρεκόρ πωλήσεων αεροπορικών εισιτηρίων, με 11.716 εισιτήρια μέσα σε μόλις μια ημέρα. Επιπλέον, ο μέγιστος αριθμός εισιτηρίων που πωλήθηκαν μέσω του δικτύου της tripsta μέσα σε μια ώρα, το 2016, ανέρχεται στα 818. Η πιο δημοφιλής περίοδος κρατήσεων το 2016, ήταν ο μήνας Φεβρουάριος και είχε 167.777 κρατήσεις. Η πιο δημοφιλής ταξιδιωτική περίοδος ήταν από 19 έως 25 Δεκεμβρίου 2016, όπως και ο μήνας με τα περισσότερα ταξίδια ο Δεκέμβριος (180.432 ταξίδια).
Tripsta General 2016 Annual Trends Report
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.