Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΜε ανυπομονησία περιμένει τις εξελίξεις στην Ολυμπιακή η ΕΙΣΦ

Με ανυπομονησία περιμένει τις εξελίξεις στην Ολυμπιακή η ΕΙΣΦ

Με ιδιαίτερη προσοχή παρακολουθεί τα τεκταινόμενα στον Όμιλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας και ιδιαίτερα των Ολυμπιακών Αερογραμμών,που με αφορμή και την πρόσφατη απόφαση της Κομισιόν βρίσκονται για άλλη μια φορά στο […]

Με ιδιαίτερη προσοχή παρακολουθεί τα τεκταινόμενα στον Όμιλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας και ιδιαίτερα των Ολυμπιακών Αερογραμμών,<...>που με αφορμή και την πρόσφατη απόφαση της Κομισιόν βρίσκονται για άλλη μια φορά στο επίκεντρο της επικαιρότητας και στο στόχαστρο των πάσης φύσεως ιδιωτικών συμφερόντων, η Ένωση Ιπτάμενων Συνοδών και Φροντιστών – ΕΙΣΦ.

Ωστόσο, σε χτεσινή της ανακοίνωση μιλάει για όλα, τόσο για τα κυβερνητικά σενάρια, για τον διαγωνισμό της Ολυμπιακής, τους εργαζόμενους, όσο και για τις θέσεις της ΕΙΣΦ. Ειδικότερα, η Ένωση αναφέρει, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:

“Από τη μια υπάρχουν τα διάφορα `ομιχλώδη` κυβερνητικά σενάρια με τις γνωστές διυπουργικές παλινωδίες, τα οποία περιλαμβάνουν από ιδιωτικοποίηση μέχρι… πτώχευση και νέα `μεικτά σχήματα` και από την άλλη οι διαρροές – πληροφορίες, που αφορούν σε προθέσεις κυβέρνησης και υποψηφίων αγοραστών για το μέλλον των εργαζομένων σε μια νέα ιδιωτικοποιημένη Ο.Α.!

Μεταξύ άλλων, αρμόδια και μη κυβερνητικά στελέχη προαναγγέλλουν νέο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, μετατάξεις υπαλλήλων σε άλλους τομείς του Δημοσίου, αλλά και νέες εργασιακές σχέσεις σε μια μικρότερη εταιρία (από πλευράς δικτύου και προσωπικού). Είναι προφανές, ότι κάποιοι μεθοδεύουν την περαιτέρω συρρίκνωση των Ολυμπιακών Αερογραμμών, η οποία ξεκίνησε τον περασμένο χειμώνα όταν μειώθηκε ο στόλος των αεροσκαφών από 45 σε 40, με τα γνωστά επακόλουθα στον προγραμματισμό δρομολογίων και τις ενοικιάσεις αεροσκαφών.

Η ΕΙΣΦ είχε εγκαίρως επισημάνει πως και ο διαγωνισμός που βρίσκεται σε εξέλιξη για την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών, σύμφωνα και με τις ομολογίες κυβερνητικών στελεχών, ήταν τουλάχιστον κατώτερος των προσδοκιών, δεδομένου ότι σε αυτόν δεν μετέχει καμιά μεγάλη αεροπορική εταιρία. Σήμερα, όπως και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι της εταιρίας, παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις
στο `μέτωπο` αυτό και θα αναμένουμε τα αποτελέσματα…

Πάντως, σε κάθε περίπτωση, η ΕΙΣΦ προειδοποιεί ότι δεν θα αποδεχτεί άλλους πειραματισμούς και εκβιαστικά διλήμματα και δεν ανεχτεί τετελεσμένα και παρασκηνιακές αποφάσεις, που θα φέρουν σε ακόμα δυσκολότερη θέση τους
εργαζόμενους και το επιβατικό κοινό.

`Αλλωστε, οι Ι/Σ και οι Ι/Φ είναι ο μοναδικός κλάδος που ήδη έχει πληρώσει πάρα πολύ ακριβά τα διάφορα σχέδια εξυγίανσης, όπως και το εγχείρημα της προηγούμενης κυβέρνησης με τη δημιουργία των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Κανένα μέλος της ΕΙΣΦ δεν ξεχνά την κατάργηση, χωρίς διαπραγματεύσεις, των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας του, εντός των οποίων υπήρχαν το μισθολόγιο (μείωση μισθών άνω του 40%), ο κανονισμός εργασίας (αυξήθηκαν οι ώρες πτήσης και απασχόλησης) και οι συνθέσεις των πληρωμάτων. Επίσης, κανείς δεν έχει ξεχάσει την απομάκρυνση – απόλυση μέσα σε μια νύχτα 256 συναδέλφων μας (η τότε κυβέρνηση τις βάφτισε υποχρεωτικές συνταξιοδοτήσεις), καθώς και ότι επιχείρησαν να μας υποχρεώσουν με την απειλή της παραπομπής σε απόλυση, να δουλεύουμε έως και 20 ώρες την ημέρα!

Η `απάντηση` του κλάδου τότε δόθηκε συντεταγμένα μέσα από την 76ήμερη απεργία του, τη μεγαλύτερη απεργιακή κινητοποίηση στο χώρο των Ι/Σ και Ι/Φ. Είναι γεγονός, ότι η προσφορά των εργαζομένων ουδέποτε έχει εκτιμηθεί από τις κυβερνήσεις και τις διορισμένες διοικήσεις του εθνικού αερομεταφορέα. `Αλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα προγράμματα εξυγίανσης άρχιζαν και σταματούσαν στους εργαζόμενους. Παρ΄ όλα αυτά, ακόμα και σήμερα και προκειμένου να ξεπεραστούν τα προβλήματα προγραμματισμού των δρομολογίων, οι Ι/Σ και Ι/Φ παραχωρούν μέρος των ημερών ανάπαυσής τους για την εύρυθμη λειτουργία της εταιρίας και την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Η ΕΙΣΦ καλεί την κυβέρνηση να βάλει τέλος στα διάφορα απαξιωτικά για την εταιρία σενάρια και να δώσει τώρα πειστικές και ξεκάθαρες απαντήσεις για το πού πραγματικά θέλει να οδηγήσει τον εθνικό αερομεταφορέα…

Η ΕΙΣΦ θεωρεί ότι η όποια λύση για το μέλλον του εθνικού αερομεταφορέα απαιτεί πρωτίστως ειλικρινή διάλογο με τους εργαζόμενους

Σε διαφορετική περίπτωση, η προάσπιση των συλλογικών κατακτήσεων και δικαιωμάτων για όλους τους εργαζόμενους των Ο.Α. θα είναι μονόδρομος…”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024