Η λήψη μέτρων για τον περιοσμό των συνεπειών από ενδεχόμενη παράταση της διεθνούς κρίσης λόγω του Ιράκ συζητήθηκε σε σύσκεψη με τη συμμετοχή της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού και υπηρεσιακών παραγόντων του ΕΟΤ…
Σε σύσκεψη υπηρεσιακών παραγόντων, που έγινε χθες, υπό την προεδρία του υφυπουργού Ανάπτυξης<...> Δημήτρη Γεωργακόπουλου και τη συμμετοχή του γενικού γραμματέα Τουρισμού Δημήτρη Γεωργαράκη και του προέδρου του ΕΟΤ Γιάννη Πατέλλη, αποφασίστηκε να ληφθούν μέτρα με στόχο να περιορισθούν οι συνέπειες από ενδεχόμενη παράταση της διεθνούς κρίσης λόγω του Ιράκ.
Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε να ενταθούν οι ενέργειες τουριστικής προβολής από τις Διευθύνσεις ΕΟΤ Εξωτερικού, που γίνονται σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων, κυρίως με τους εκπροσώπους των ξένων ΜΜΕ και των τουριστικών Οργανισμών. Στις επαφές θα τονίζονται τα πλεονεκτήματα για τον ελληνικό τουρισμό σε σχέση με την ασφάλεια κα τη γεωγραφική θέση της χώρας που δεν εγκυμονεί κινδύνους για τους ξένους τουρίστες που θα την επισκεφθούν.
Για τον καλύτερο συντονισμό των ενεργειών που θα πρέπει να γίνουν θα πραγματοποιηθεί μια σύσκεψη της πολιτικής ηγεσίας του ελληνικού τουρισμού με διευθυντές ΕΟΤ εξωτερικού και ίσως και μια δεύτερη σύσκεψη στη συνέχεια στην Αθήνα.
Στο πλαίσιο των ενεργειών προβολής και διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού, τόσο σε ότι αφορά στο γενικό πρόγραμμα “ομπρέλα”, όσο και στις επιμέρους δράσεις, θα αναζητηθούν τρόποι διασφάλισης, ώστε να υπάρξει μια ”ελαστικότητα” που θα εξασφαλίζει ότι δεν θα χαθούν πολύτιμοι οικονομικοί πόροι από μια ενδεχομένως ”άσκοπη” διαφημιστική καμπάνια αν παραταθεί ο χρόνος της κρίσης και υπάρξει επιδείνωση της κατάστασης από πιθανές πολεμικές επιχειρήσεις.
Για την άμβλυνση των συνεπειών στο πλαίσιο ενός προγράμματος καλύτερης διαχείρισης της κρίσης, συζητήθηκε στη σύσκεψη και το ενδεχόμενο να αναζητηθεί συνεργασία με κάποια ειδική εταιρία, αν αυτό τελικά κριθεί σκόπιμο.
Σε περίπτωση τέλος, που το απευκταίο σενάριο του πολέμου στο Ιράκ επιβεβαιωθεί, η πολιτική ηγεσία του ελληνικού τουρισμού προτίθεται να εισηγηθεί στα αρμόδια κυβερνητικά όργανα τη λήψη πρόσθετων μέτρων προβολής ανάλογα με εκείνα κατά τον πόλεμο στην Γιουγκοσλαβία.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.