Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠρέπει να εκμεταλλευτούμε τον τουρισμό τον πιο επικερδή κλάδο της ελληνικής οικονομίας

Πρέπει να εκμεταλλευτούμε τον τουρισμό τον πιο επικερδή κλάδο της ελληνικής οικονομίας

“Ο τουρισμός τείνει να είναι ο πιο επικερδής κλάδος της ελληνικής οικονομίας και πρέπει να τον εκμεταλλευτούμε. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε το σημαντικό αυτό γεγονός”, τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Δημήτρης Αβραμόπουλος σε συνέντευξη που παρεχώρησε στο διεθνές ειδησιογραφικό δίκτυο CNN

“Ο τουρισμός τείνει να είναι ο πιο επικερδής κλάδος της ελληνικής οικονομίας και πρέπει να τον εκμεταλλευτούμε<...>. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε το σημαντικό αυτό γεγονός”, τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Δημήτρης Αβραμόπουλος σε συνέντευξη που παρεχώρησε την Παρασκευή 6 Αυγούστου 2004 στο διεθνές ειδησιογραφικό δίκτυο CNN, με αφορμή τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων και την τουριστική κίνηση στη χώρα μας.

Σε σχόλιο του δημοσιογράφου για το αν η ελληνική κυβέρνηση θα καταφέρει να αποσβέσει τα δισεκατομμύρια που έχει ξοδέψει μέχρι τώρα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, έχοντας βασικό στόχο να προστατέψει τους τουρίστες από την αισχροκέρδεια και τις αυξημένες τιμές κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, ο υπουργός αντιπαρήλθε αναφέροντας ότι “Αυτή τη στιγμή θέλουμε να προστατέψουμε τους θεατές και τους επισκέπτες κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων”.

Αναφορικά με την μπροσούρα που κυκλοφόρησε η κυβέρνηση σε μία προσπάθεια της να ενημερώσει τους τουρίστες για το τι πρέπει να πληρώνουν, όπου βρίσκονται οι επίσημες τιμές για το νερό, το σουβλάκι ακόμη και τον καρδιολόγο, ο υπουργός τόνισε ότι η κίνηση αυτή αντικατοπτρίζει τη θέληση της Κυβέρνησης να κάνει τους τουρίστες και τους επισκέπτες της χώρας μας τους καλύτερους πρεσβευτές της Ελλάδας για το μέλλον.

Επίσης, στη συνέντευξη στο CNN τονίζεται ότι “Η Ελλάδα κερδίζει κάτι λιγότερο από το 20% του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος που αφορά στον Τουρισμό και ο Υπουργός Τουρισμού θέλει να το διπλασιάσει στην επόμενη περίοδο, ξοδεύοντας εκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του επόμενου χρόνου για τη διαφήμιση της χώρας στο εξωτερικό. Οι τελευταίοι Ολυμπιακοί Αγώνες του Σίδνεϊ παρείχαν αύξηση του τουρισμού. Σύμφωνα με τους αρμόδιους οι μήνες που θα ακολουθήσουν μετά την Ολυμπιάδα, ο τουρισμός θα αυξηθεί κατά 11% και θα επενδυθούν 6 δισεκατομμύρια δολάρια για διαφήμιση και για την απήχησή του στο ευρύ κοινό.”

Τελειώνοντας ο δημοσιογράφος σχολιάζει ότι “Η πιο σημαντική διαφήμιση της Ελλάδας αυτή την εποχή εκτός από την ομορφιά της είναι οι τουρίστες που είναι ήδη εδώ. Οι Έλληνες είναι απροσδόκητα φιλικοί. Δεν το περιμέναμε. Καλύτερα δεν γίνεται. Οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί ο τουρίστας του παρέχονται πληροφορίες στους δρόμους από ανθρώπους.”

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024