Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠρωτοβουλία για την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη Ν. Κεφαλονιάς και Ιθάκης
e-business forum - Tourism Workshop 2007

Πρωτοβουλία για την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη Ν. Κεφαλονιάς και Ιθάκης

Το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σχεδιασμός, Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού» του Πανεπιστημίου Αιγαίου και η Νομαρχία Κεφαλονιάς – Ιθάκης διοργανώνουν, με την υποστήριξη και συμμετοχή του e-business forum, workshopμε […]

Το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σχεδιασμός, Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού» του Πανεπιστημίου Αιγαίου και η Νομαρχία Κεφαλονιάς – Ιθάκης διοργανώνουν, με την υποστήριξη και συμμετοχή του e-business forum, workshop<...>με θέμα “Πρωτοβουλία για την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη του Νομού Κεφαλονιάς και Ιθάκης”, στο πλαίσιο του “Tourism Workshop 2007 – Local Agenda 21”, το προσεχές Σάββατο, 16 Ιουνίου στο Αργοστόλι (ξενοδοχείο Mediterranee).

Η συζήτηση θα επικεντρωθεί στην αναζήτηση – από κοινού με όλους τους εμπλεκόμενους στον τουρισμό – ενός τουριστικού πρότυπου για την αειφόρο ανάπτυξη του τουρισμού, μέσα από την συνολική ανάπτυξη του Νομού. Αυτό το πρότυπο προτείνεται να συμβαδίζει με τις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την δράση «Agenda 21 για τον τουρισμό».

Οι εργασίες του workshop θα επικεντρωθούν στην δυνατότητα δημιουργίας “brand name” για τον Νομό Κεφαλονιάς – Ιθάκης. Δηλαδή, στη δημιουργία και προώθηση ενός τοπικού τουριστικού προϊόντος με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τέτοια, που θα το καθιστούν ανταγωνιστικό στη διεθνή τουριστική αγορά.

Η παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, θα δώσει την ευκαιρία ενημέρωσης για νέες πηγές δανειοδότησης έργων υποδομής, απαραίτητων για την συνολική ανάπτυξη του Νομού.

Η επιστημονική ομάδα του e-business Forum θα παρουσιάσει το ρόλο των νέων τεχνολογιών στις επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα και συνολικά στην αειφόρο τουριστική ανάπτυξη.

Ερωτήματα που θα συζητηθούν:


  1. Τι σημαίνει αειφόρος ανάπτυξη για έναν τουριστικό προορισμό εν όψει των εξελίξεων της τουριστικής αγοράς έως το 2020, και πως συνδέεται με την συνολική αναπτυξιακή πορεία του Νομού.
  2. Ποιες είναι οι αρχές της πρωτοβουλίας «Agenda 21 για τον τουρισμό».
  3. Με ποιες μεθόδους και εργαλεία μπορεί να δημιουργηθεί ανταγωνιστικό «brand name» ενός τουριστικού προορισμού.
  4. Ποιος μπορεί να είναι ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διοίκηση και το μάρκετινγκ ενός βιώσιμου τουριστικού προορισμού.
  5. Ποιες είναι πηγές χρηματοδοτήσεων των αναπτυξιακών πρωτοβουλιών του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
Ιστοσελίδα | + Άρθρα
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024