Μια μοναδική πρωτοβουλία για την προβολή του Ελληνικού Τουρισμού, στη μεγάλη και ιδιάζουσας σημασίας γερμανική αγορά, μέσω της Ελληνικής Κουζίνας έχει αναλάβει η ιστοσελίδα www.hellas-kueche.de, με αφορμή ευρήματα ποσοτικής έρευνας στην τοπική αγορά…
Μια μοναδική πρωτοβουλία για την προβολή του Ελληνικού Τουρισμού, στη μεγάλη και ιδιάζουσας σημασίας γερμανική αγορά, μέσω της Ελληνικής Κουζίνας έχει αναλάβει η ιστοσελίδα www.hellas-kueche.de, με αφορμή ευρήματα<...>ποσοτικής έρευνας στην τοπική αγορά από την διαφημιστική εταιρία McCann Erickson.
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χτες και χαιρέτησε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Αθανάσιος Οικονόμου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της McCann Erickson και Κεντρικός Υπεύθυνος του έργου για την προβολή της Ελλάδας στις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης για λογαριασμό της Κοινοπραξίας FCB/Γνώμη | McCann Erickson, κ. Γιάννης Γούλιος, μίλησε, μεταξύ άλλων, για την αξία της μάρκας Ελλάδα και τη σημασία της σωστής στόχευσης στο destination marketing.
Η Chief Growth Officer και Destination Marketing expert της McCann Erickson, κυρία Αθηνά Μικροπούλου, βασισμένη στο ειδικό εργαλείο του McCann Worldgroup Destination Brand Pyramid(tm) παρουσίασε πως ο έρωτας για την Ελλάδα θα περάσει από το στομάχι των υποψηφίων Γερμανών επισκεπτών και ο Αντώνης Γαβαλάς, Διευθυντής της MRM, του τμήματος ψηφιακού marketing της McCann πλοήγησε το κοινό στο hellas-kueche.de.
Τις ομιλίες έκλεισε με θέμα “Η γοητεία της γαστρονομίας” ο Ηλίας Μαμαλάκης, ξεναγός των υποψήφιων επισκεπτών μας στα τηλεοπτικά σποτ που πλαισιώνουν το εν λόγω επικοινωνιακό πρόγραμμα, ο οποίος και επιμελήθηκε το εκλεκτό και γνήσια Ελληνικό γεύμα που ακολούθησε, στο πλαίσιο της εκδήλωσης.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.