Στην καμπάνια YourWeddingInGreece συμμετέχουν, εκτός από τους προορισμούς, αλυσίδες ξενοδοχείων, όπως η Grecotel, τα Starwood, τα Divani Hotels, τα Aqua Vista Hotels, πολλοί wedding planners, εταιρείες catering, και φωτογράφοι, κ.ά. Επόμενος σταθμός της καμπάνιας που ήδη έχει επισκεφθεί τη Σουηδία και την Ασία, είναι η Βηρυττός.
Το YourWeddingInGreece, η πρώτη ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια της χώρας μας για το γαμήλιο τουρισμό, βρέθηκε τις προηγούμενες μέρες στην έκθεση “The National Wedding Show” που γίνεται στο Λονδίνο με στόχο να προβάλλει την Ελλάδα ως ολοκληρωμένο προορισμό για γάμους και γαμήλια ταξίδια.
Όπως είναι γνωστό, οι Βρετανοί γνωρίζουν τη χώρα μας για τις ομορφιές της για διακοπές και τώρα τη γνωρίζουν ακόμα καλύτερα και ως προορισμό για να κάνουν το γάμο τους. Η καμπάνια YourWeddingInGreece προβάλλει όχι μόνο τις παραδοσιακές περιοχές για γάμους, όπως είναι η Σαντορίνη, η Κρήτη και η Αθήνα, αλλά και νέους προορισμούς, όπως η Αλόνησος, η Ελαφόνησος, η Ίος, η Εύβοια, και η Μονεμβασία με την υπέροχη καστροπολιτεία της.
Στην καμπάνια συμμετέχουν, εκτός από τους προορισμούς, αλυσίδες ξενοδοχείων, όπως η Grecotel, τα Starwood, τα Divani Hotels, τα Aqua Vista Hotels, πολλοί wedding planners, εταιρείες catering, και φωτογράφοι, και άλλοι.
“Το ενδιαφέρον του κοινού για την Ελλάδα ήταν ιδιαίτερα αυξημένο ιδίως για συνδυασμό του γάμου με το ταξίδι του μέλιτος. Η Σαντορίνη είχε τα πρωτία στις προτιμήσεις, κυρίως λόγω του ξεχωριστού τοπίου της για φωτογράφηση, όμως υπήρχε και μεγάλο ενδιαφέρον για την Αθήνα, αλλά και για τα μικρά ρομαντικά νησάκια μας. Οι φωτογραφίες της χώρας μας τράβηξαν το βλέμα των επισκεπτών που ζητούσαν να μάθουν πως θα μπορούσαν να πραγματοποιήσουν το γάμο τους στην Ελλάδα. Οι τιμές που πρόσφεραν ορισμένα μέλη του YourWeddingInGreece.com ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για κάθε μελλοντικό ζευγάρι”, τόνισε η κα Βίκυ Καραντζαβέλου, διευθύντρια της εταιρείας Travel Media Applications, που έχει δημιουργήσει το YourWeddingInGreece.
Επόμενος σταθμός της καμπάνιας που ήδη έχει επισκεφθεί τη Σουηδία και την Ασία, είναι η Βηρυττός, στην οποία θα γίνει μεγάλη προβολή για τους γάμους των Λιβανέζων, που, ως γνωστόν, είναι μια από τις καλύτερες αγορές για τη χώρα μας.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.