Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΤσοχατζόπουλος: Σχολίασε τις δηλώσεις Καραμανλή και ανακοίνωσε τη διαφημιστική καμπάνια του 2003

Τσοχατζόπουλος: Σχολίασε τις δηλώσεις Καραμανλή και ανακοίνωσε τη διαφημιστική καμπάνια του 2003

“Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, προφανώς αγνοώντας το περιεχόμενο της τουριστικής πολιτικής που υλοποιείται από το υπουργείο Ανάπτυξης, αλλά και τα στατιστικά στοιχεία, διολίσθησε σε ένα ατόπημα” ανέφερε ο υπουργός […]

“Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, προφανώς αγνοώντας το περιεχόμενο της τουριστικής πολιτικής που υλοποιείται από το υπουργείο Ανάπτυξης, αλλά και τα στατιστικά στοιχεία, διολίσθησε σε ένα ατόπημα” ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Άκης Τσοχατζόπουλος σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου, σχολιάζοντας τις δηλώσεις του Κώστα Καραμανλή κατά τη συνάντηση του με φορείς του τουρισμού, περί υφιστάμενης κρίσης στον τουρισμό. “Η εκτίμηση αυτή στερείται πραγματικότητας και για αυτό την απορρίπτουμε” τόνισε ο κ. Τσοχατζόπουλος και κάλεσε την αντιπολίτευση να ενημερωθεί για το τι συμβαίνει στον τουρισμό, μέσω ερωτήσεων και επερωτήσεων στη Βουλή, ενώ κατηγόρησε τον κ. Καραμανλή ότι επιχείρησε, στο πλαίσιο της αντιπολιτευτικής κριτικής, να ανατρέψει το βελτιωμένο για την κυβέρνηση κλίμα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην κοινωνία.

Αναφερόμενος στην εξέλιξη της φετινής τουριστικής κίνησης, επεσήμανε ότι ακριβή νούμερα δεν μπορεί ακόμα να δοθούν, ωστόσο εκτίμησε ότι η σημερινή κατάσταση αναδεικνύει μια στασιμότητα των μεγεθών σε σχέση με πέρυσι. Παράλληλα, κατηγόρησε εκείνους που κάνουν λόγο για μεγάλη πτώση της τουριστικής κίνησης (10% – 20%), χαρακτηρίζοντας τις “ανακριβείς” και υπογράμμισε ότι θα διαψευστούν με το τέλος της τρέχουσας τουριστικής χρονιάς.

Η φετινή τουριστική χρονιά, επηρεάζεται από τη διεθνή συγκυρία και το τρομοκρατικό χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου στις ΗΠΑ. Όπως τόνισε, φέτος υπάρχει μια πτώση κατά 50% του εξερχόμενου τουρισμού από τις ΗΠΑ, ενώ το ποσοστό για την Αγγλία και τη Γερμανία, ξεπερνάει το 10%. Παρόλα αυτά, είπε, η Ελλάδα κατορθώνει να έχει τις μικρότερες επιπτώσεις από τη γενικότερη κρίση στο διεθνή τουριστικό τομέα. Τα μέχρι τώρα στοιχεία στα αεροδρόμια της χώρας μας, δείχνουν μικρή μείωση σε σχέση με πέρυσι, όταν οι αφίξεις είχαν συνολικά ανέλθει σε 13,3 εκατομμύρια επισκέπτες.

Οι μετρήσεις μέχρι και το τέλος Ιουνίου, στα περισσότερα αεροδρόμια της χώρας, καταγράφουν μια μείωση από 100.000 έως 150.000 άτομα, πτώση την οποία ο υπουργός τη χαρακτήρισε μικρή, συγκριτικά με το σύνολο των αφίξεων της περασμένης περιόδου. Ωστόσο, κατά τη φετινή χρονιά, παρατηρείται μετατόπιση της τουριστικής κίνησης στο εσωτερικό της χώρας, καθώς για παράδειγμα η Σαντορίνη και η Κως παρουσιάζουν μείωση, ενώ αντίθετα άλλοι προορισμοί εμφανίζουν αύξηση του τουριστικού ρεύματος.

Η καμπάνια τουριστικής διαφήμισης και προβολής

Ο κ. Τσοχατζόπουλος, ανακοίνωσε επίσης το ποσό που θα διατεθεί διεθνώς για την τουριστική προβολή της χώρας το 2003, το οποίο θα φτάσει τα 13 δισ. δρχ. έναντι των 10,5 δισ. δρχ. που ήταν φέτος. Το ποσό αυτό θα αφορά αξιοποίηση όλων των μέσων προβολής και διαφήμισης (ΜΜΕ, εκθέσεις, co-op κ.λπ.). Η εν λόγω τουριστική προβολή που θα είναι έτοιμη να ξεκινήσει από τον Οκτώβριο του 2002, θα καλύπτει την Ολυμπιάδα και την παραολυμπιάδα του 2004, ενώ πέραν της κεντρικής διαφημιστικής προβολής, θα υπάρχουν και μικρότερες, οι οποίες θα καλύπτουν τις ειδικές μορφές τουρισμού. Η καμπάνια θα βασιστεί στο ίδιο επιτυχημένο εικαστικό της τρέχουσας καμπάνιας “Greece Beyond the Words” η οποία έχει αποσπάσει πολλές θετικές κριτικές διεθνώς. Κύριο χαρακτηριστικό της νέας καμπάνιας, θα είναι και η επέκταση σε νέες αγορές, όπως της Κίνας, των ισπανόφωνων χωρών, των Αραβικών χωρών, αλλά και της Κύπρου. Για την Κύπρο ειδικά, ο υπουργός τόνισε ότι επίκειται η δημιουργία γραφείου τουρισμού από τον ΕΟΤ. Όπως ανέφερε κ. Τσοχατζόπουλος θα υπάρξει στενή συνεργασία με τις Περιφέρειες αλλά και το υπουργείο Πολιτισμού για αξιοποίηση των κονδυλίων για την τοπική περιφερειακή τουριστική προβολή και για την προβολή της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας προς όφελος της συνολικής-ολοκληρωμένης καμπάνιας προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024