Μετά από την συνένωση της Internet Inc και της GTM Travel Management διαμορφώθηκε το νέο δίκτυο της GTM το οποίο θα είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός τουρισμού. Η GTM θα έχει […]
Μετά από την συνένωση της Internet Inc και της GTM Travel Management διαμορφώθηκε το νέο δίκτυο της GTM το οποίο θα είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός τουρισμού. Η GTM θα έχει δίκτυο πωλήσεων σε όλο τον κόσμο το οποίο θα υπερβαίνει τα 9 δισ. δολάρια, με παρουσία σε περισσότερες από 39 χώρες και 1.250 σημεία για την εξυπηρέτηση των πελατών της.
Σημειώνουμε, ότι και πάλι την αποκλειστική αντιπροσώπευση του δικτύου στην Ελλάδα την έχει ο τουριστικός οργανισμός
Ο κύριος στόχος της εταιρίας GTM είναι να παρέχει υψηλών προδιαγραφών τουριστική εξυπηρέτηση στους διεθνείς πελάτες της μέσω ενός συνδυασμού των εθνικών και τοπικών σημείων εξυπηρέτησης με την εφαρμογή ανεπτυγμένων τεχνολογικών λύσεων.
Σύμφωνα με τον κ. Robert Diekmann, πρόεδρο της νέας εταιρίας, ο σκοπός ήταν η καλύτερη εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτων των δύο εταιριών, και ο συνδυασμός τους σε μία εταιρία η οποία θα υποστηριζόταν με υψηλών προδιαγραφών τεχνολογία. Η GTM πρόσφερε την πολύ καλή εικόνα της και το δυνατό της όνομα, ενώ η Internet Inc την πολύ υψηλών προδιαγραφών τεχνολογία της. Επίσης, δήλωσε ότι οι τοπικές τουριστικές εταιρίες που βρίσκονται στις 39 χώρες όπου λειτουργεί η GTM είναι οι ανάμεσα στις πρώτες εταιρίες των χωρών τους.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.