Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΚορυφαία αεροπορική εταιρία για τους αναγνώστες του περιοδικού Capital η Lufthansa

Κορυφαία αεροπορική εταιρία για τους αναγνώστες του περιοδικού Capital η Lufthansa

Ως την καλύτερη αεροπορική εταιρία στην ενδο-ευρωπαϊκή και περιφερειακή κίνηση ψήφισαν οι αναγνώστες του φημισμένου γερμανικού επιχειρηματικούπεριοδικού Capital τη Lufthansa. Πιο συγκεκριμένα, η Lufthansa κατέλαβε την πρώτη θέση στις ευρωπαϊκές […]

Ως την καλύτερη αεροπορική εταιρία στην ενδο-ευρωπαϊκή και περιφερειακή κίνηση ψήφισαν οι αναγνώστες του φημισμένου γερμανικού επιχειρηματικού<...>περιοδικού Capital τη Lufthansa. Πιο συγκεκριμένα, η Lufthansa κατέλαβε την πρώτη θέση στις ευρωπαϊκές διαδρομές, ενώ η Lufthansa CityLine ήταν η νικήτρια στις περιφερειακές διαδρομές. Περισσότεροι από 2.200 αναγνώστες έλαβαν μέρος στην έρευνα σχετικά με την ποιότητα των αεροπορικών εταιριών. Βαθμοί δόθηκαν για τα προγράμματα bonus, τη συνέπεια, τη σχέση τιμής / αξίας, την τροφοδοσία εν πτήση, την άνεση των καθισμάτων και το αίσθημα ασφάλειας.

“Επενδύουμε στην ποιότητα για τους πελάτες μας, τόσο εν πτήση όσο και στο έδαφος. Η Lufthansa ισοδυναμεί με κινητικότητα `a la carte`”, εξηγεί ο κ. Thierry Antinori, Executive Vice President Marketing and Sales της Lufthansa German Airlines. Οι επιβάτες της Lufthansa μπορούν να επιλέξουν την προσφορά που τους ταιριάζει περισσότερο – από τα εισιτήρια με προνομιακά χαμηλή τιμή έως τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, όπως το Lufthansa Private Jet και το First Class Terminal.

Όπως έδειξε η έρευνα του περιοδικού Capital, η Lufthansa έλαβε κορυφαία βαθμολογία για τις υπηρεσίες εν πτήση αλλά και στο έδαφος. Στις ενδο-ευρωπαϊκές διαδρομές, η Lufthansa δημιουργεί νέα δεδομένα με το νέο, ανανεωμένο εσωτερικό των καμπίνων. Ένα σύγχρονο design, νέα εργονομικά καθίσματα με περισσότερο χώρο για τα πόδια και κενό το μεσαίο κάθισμα στη Business Class εξασφαλίζουν μια πιο άνετη εμπειρία εν πτήση. Οι διαδικασίες στο έδαφος έχουν και αυτές βελτιστοποιηθεί και προσαρμοστεί περισσότερο στις ανάγκες του πελάτη. Όσον αφορά στο check-in, οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν τις προσωπικές υπηρεσίες στο γκισέ ή τα ευέλικτα, self-service γκισέ Quick Check-in, που εξοικονομούν χρόνο. Οι επιβάτες της Lufthansa θα είναι σύντομα σε θέση να πραγματοποιήσουν όλες τις προετοιμασίες του ταξιδιού τους άνετα στο σπίτι τους, με την υπηρεσία `Homeprint Boarding Pass`.

Σε αυτή την τελευταία έρευνα, η Lufthansa πέτυχε ακόμη να εδραιώσει τη θέση της μεταξύ των κορυφαίων αεροπορικών εταιριών στις διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Αυτή τη χρονιά το Capital κατέταξε τη Lufthansa στην πέμπτη θέση, από την όγδοη θέση πέρσι.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
26/02/2024
23/02/2024
22/02/2024
21/02/2024
20/02/2024
19/02/2024