Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςSkiplagging: Η νέα τακτική για φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια
Αερομεταφορές

Skiplagging: Η νέα τακτική για φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια

Η American Airlines έστειλε στους υπαλλήλους της το 2021 υπόμνημα με το οποίο ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να παρακολουθεί το «skiplagging».

Η άνοδος των αεροπορικών ναύλων σημειώνει συνεχώς νέα υψηλά με αποτέλεσμα οι τουρίστες να προσπαθούν με κάθε τρόπο να εξοικονομήσουν μερικά χρήματα. Με τέτοια πολύ δημοφιλής μέθοδος που αναδείχθηκε μέσα από το κύμα της ακρίβειας είναι η Skiplagging.

Η τακτική που ονομάζεται «skiplagging» λειτουργεί ως εξής: Ας πούμε ότι κάποιος θέλει να πετάξει από τη Βοστώνη στο Χιούστον, αλλά το αεροπορικό εισιτήριο είναι πολύ υψηλό. Έτσι αγοράζει ένα εισιτήριο από τη Βοστώνη για το Λας Βέγκας με ενδιάμεσο σταθμό στο Χιούστον, επειδή είναι φθηνότερο από τον απευθείας ναύλο από τη Βοστώνη προς τον αρχικό προορισμό του που είναι το Χιούστον. Ο επιβάτης αποβιβάζεται στο Χιούστον, αφήνοντας αχρησιμοποίητο το δεύτερο μισό του εισιτηρίου του. Έτσι, στην πραγματικότητα δεν ολοκληρώνει ποτέ το ταξίδι που έκλεισε, αλλά παράλληλα έχει εξοικονομήσει χρήματα με αυτόν τον τρόπο.

Αντιδρούν οι αεροπορικές εταιρείες

Φυσικά αυτή η τακτική δεν έμεινε απαρατήρητη από τις αεροπορικές εταιρείες, που ξεκίνησαν να λαμβάνουν νέα μέτρα. Σε ορισμένες περιπτώσεις δε εντοπίζουν του επιβάτες που προσπαθούν να κάνουν skiplag και του εμποδίζουν την έξοδο από το αεροδρόμιο.

Μήνυση από αεροπορική εταιρεία κατά επιβάτη για «skiplagging»

Η American Airlines, η United Airlines και η Lufthansa συγκαταλέγονται στον ολοένα και αυξανόμενο κατάλογο των αερομεταφορέων που λαμβάνουν μέτρα για την καταπολέμηση της πρακτικής αυτής. Η Lufthansa προσπάθησε να μηνύσει έναν επιβάτη που έκανε «skiplagging»  στη Γερμανία το 2018, αλλά ένα δικαστήριο του Βερολίνου απέρριψε τη μήνυση, σύμφωνα με το CNN.

Η American Airlines έστειλε στους υπαλλήλους της το 2021 υπόμνημα με το οποίο ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να παρακολουθεί το «skiplagging», σύμφωνα με το TravelPulse.

Η United Airlines και ο ταξιδιωτικός ιστότοπος Orbitz προσπάθησαν επίσης να μηνύσουν τον Ακταρέρ Ζαμάν, τον διευθύνοντα σύμβουλο του ταξιδιωτικού ιστότοπου Skiplagged, το 2014, κατηγορώντας τον για «αθέμιτο ανταγωνισμό» και «παραπλανητική συμπεριφορά». Ωστόσο, η υπόθεση απορρίφθηκε καθώς κατατέθηκε στο Ιλινόις, πράγμα που σημαίνει ότι το δικαστήριο δεν είχε δικαιοδοσία επειδή ο Ζαμάν εργαζόταν και διέμενε στη Νέα Υόρκη.

TraveldailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, δημοσιογράφος σε καθημερινές e-εφημερίδες και απόφοιτη του τμήματος δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024