Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΤο 90% των πτήσεων της Ryanair στην ώρα τους τον Απρίλιο
Αεροπορικές εταιρείες

Το 90% των πτήσεων της Ryanair στην ώρα τους τον Απρίλιο

Η αεροπορική εταιρεία έλαβε τον Απρίλιο λιγότερο από 1 παράπονο ανά πελάτη για κάθε 1.000 πελάτες (μικρή αύξηση λόγω απεργίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην Γαλλία).

Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Απριλίου. Σύμφωνα με αυτά:

  • Ποσοστό 90% από 52.000 πτήσεις έφτασαν στην ώρα τους
  • Λιγότερο από 1 παράπονο ανά πελάτη για κάθε 1.000 πελάτες (μικρή αύξηση λόγω απεργίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην Γαλλία)
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 2.000 πελάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 9εκ πελάτες των Απρίλιο με το 90% από τις  52,000 πτήσεις μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς εξακολουθούμε να αναβαθμίζουμε την επιβατική εμπειρία. Όλοι οι πελάτες της Ryanair, μπορούνε πλέον να μεταφέρουνε δεύτερη μικρή χειραποσκευή, να κάνουν ταχύτερες κρατήσεις, να καταχωρούν τα στοιχεία τους στην πιο εύχρηστη ιστοσελίδα και εφαρμογή μας και να ταξιδεύουνε με ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τις χαμηλότερες τιμές σε όλες τις αγορές μας”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

01/03/2024
29/02/2024
28/02/2024
27/02/2024
26/02/2024
23/02/2024