Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραΠερί ακριβείας και Μυκόνου

Περί ακριβείας και Μυκόνου

Να δίνουμε τίμιες υπηρεσίες και αξία για το χρόνο και το χρήμα.

Με αφορμή τα πρόσφατα δημοσιεύματα για τις τιμές στη Μύκονο θα επαναλάβω αυτά που ήδη έχουμε πει εδώ και πολλά χρόνια και αφορούν στον τουρισμό μας. Για να το πω με μια γνωστή μας λαϊκή ρήση ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται και μετά κλαίνε, και φυσικά δε θέλουμε να την πατήσουμε έτσι.

Έτσι λοιπόν, δεν πρέπει να παραπονιώμαστε για τις υψηλές τιμές, οι τιμές θα πρέπει να αναγράφονται και να είναι καθαρές και από εκεί και πέρα όποιος θέλει και αντέχει το πορτοφόλι του, έχει την επιλογή να αγοράσει ή όχι το προϊόν. Ακριβές τιμές υπάρχουν παντού και είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης αι μην ξεχνάμε ότι τα γούστα πληρώνονται. Άρα οι τουρίστες μας πρέπει να είναι καλά ενημερωμένοι για την τιμολογιακή μας πολιτική και να επιλέξουν. Υπάρχουν τουρίστες και αυτούς πρέπει να στοχεύουμε που επιλέγουν τις ακριβές τιμές για διάφορους λόγους, το αντέχει το πορτοφόλι τους, το θεωρούν κάτι ξεχωριστό, και ούτω καθεξής. Βεβαίως όταν πληρώνουν ακριβές τιμές σκέφτονται πάντα και το value for money δηλ να δώσουν τα χρήματα αλλά να πάρουν κάτι που αξίζει, όπως επίσης και το value for time δηλ να μην χάσουν το χρόνο τους.

Εκείνο όμως στο οποίο πρέπει επώνυμα να εστιάσουμε είναι αν υπάρχουν καταγγελίες από πελάτες-τουρίστες ότι παραγγέλνουν με την τιμή που βλέπουν στο κατάλογο και μετά τους χρεώνουν με άλλη τιμή. Αυτό φυσικά απαγορεύεται και αυτό πρέπει να διερευνά η αγορανομία, η οποία θα πρέπει να κάνει ελέγχους. Στην Ελλάδα είναι γνωστό ότι δεν γίνονται έλεγχοι ουσιαστικοί, αλλά μεμονωμένοι και συνήθως για τα μάτια του κόσμου.

Επίσης, δεν θα πρέπει να καταδικάζουμε ολόκληρα νησιά και περιοχές γιατί υπάρχουν πολλοί επιχειρηματίες που παρέχουν σωστές υπηρεσίες και πασχίζουν κάθε χρόνο για να εξυπηρετούν σωστά τους πελάτες τους!!! Αυτή η συνολική καταδίκη εκτός από άδικη είναι και επικίνδυνη για τη χώρα μας.

Πάλι θα το πω με μια άλλη λαϊκή ρήση που λέι ότι βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας. Τι πρέπει να κάνουμε; Όπου υπάρχει πρόβλημα θα πρέπει ‘χειρουργικά’ να καταγγέλεται με σαφείς αποδείξεις και να αντιμετωπίζεται όπως ορίζει ο νόμος. Σε αυτή την περίπτωση όχι μόνο οι αρμόδιες υπηρεσίες αλλά και οι υπόλοιποι επιχειρηματίες θα πρέπει με επιληφθούν και να προειδοποιούν τους πελάτες τους!

καθηγητής Τουρισμού - Bournemouth University | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Ο κ. Δημήτρης Μπούχαλης είναι καθηγητής Τουρισμού στο Bournemouth University της Βρετανίας και επισκέπτης καθηγητής στο Hong Kong Polytechnic University (Σχολή Ξενοδοχειακής & Τουριστικής Διοίκησης).

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024