Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠαρουσίασηExecutive MBA in Hotel Management – Το μεγάλο βήμα για μια επιτυχημένη καριέρα στη φιλοξενία
Παρουσίαση

Executive MBA in Hotel Management – Το μεγάλο βήμα για μια επιτυχημένη καριέρα στη φιλοξενία

Οι ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών έχουν διαφοροποιηθεί, ενώ νέες πεποιθήσεις έχουν δημιουργηθεί σε σχέση με τα μοντέλα διαχείρισης των ξενοδοχειακών μονάδων.

To Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Π.Α.Δ.Α.) σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ.) λειτουργούν το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με αντικείμενο την ««Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων– Executive MBA Hotel Management». Το πρόγραμμα έχει επαγγελματικό χαρακτήρα και απευθύνεται:

  • Σε επαγγελματίες της ξενοδοχειακής αγοράς (Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης), προσφέροντας τη δυνατότητα να εξελιχθούν ενώ εργάζονται στον ξενοδοχειακό κλάδο, μέσω των εξειδικευμένων γνώσεων που προσφέρονται από καταξιωμένους ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες της ξενοδοχειακής βιομηχανίας.
  • Σε αποφοίτους πανεπιστημιακών τουριστικών τμημάτων, ανοίγοντας το δρόμο προς την ξενοδοχειακή αγορά, μέσω των εφαρμοσμένων γνώσεων και των ευκαιριών που προσφέρονται για καριέρα, σε συνεργασία με επιχειρήσεις του κλάδου.

Το παρόν ΔΠΜΣ, υλοποιείται από Δημόσια Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και αποτελεί την μοναδική εκπαιδευτική διαδρομή στη χώρα μας για απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων στην Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων με κύρια διαφοροποιητικά στοιχεία από τα υπόλοιπα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών στον Τουρισμό, την εξειδικευμένη γνώση στον ξενοδοχειακό κλάδο, την πολυετή και υψηλής ποιότητας διδακτική και επαγγελματική εμπειρία στον τουρισμό του ακαδημαϊκού της προσωπικού και την ισχυρή ασύνδεση του με την ξενοδοχειακή αγορά.

Σκοπός του Προγράμματος είναι να ενισχύσει τις γνώσεις των στελεχών του κλάδου της φιλοξενίας, ο οποίος αλλάζει με έντονο ρυθμό. Δεδομένου ότι το διαδίκτυο διευκολύνει τον παγκόσμιο ανταγωνισμό και δημιουργεί νέες ευκαιρίες και κινδύνους στην ξενοδοχειακή αγορά. Οι ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών έχουν διαφοροποιηθεί, ενώ νέες πεποιθήσεις έχουν δημιουργηθεί σε σχέση με τα μοντέλα διαχείρισης των ξενοδοχειακών μονάδων.

Η σημασία της καινοτομίας παίρνει νέες διαστάσεις και η διαχείριση κρίσεων (όπως η πανδημία, η ενεργειακή κρση κ.λπ.) μπαίνει δυναμικά στο πεδίο των πιθανοτήτων. Η ευαισθησία της πελατείας απέναντι στην υγειονομική ασφάλεια, στα περιβαλλοντικά προβλήματα και τις ραγδαίες εξελίξεις της ψηφιακής τεχνολογίας, απαιτούν διαρκή επικαιροποίηση της διοικητικής στρατηγικής των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024