Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠαρουσίασηΟι νέες τάσεις της ρομποτικής στην υπηρεσία της φιλοξενίας
Παρουσίαση

Οι νέες τάσεις της ρομποτικής στην υπηρεσία της φιλοξενίας

Robots in Hospitality

Μπορούν τα ρομπότ να ενταχθούν στην παροχή υπηρεσιών στα ξενοδοχεία; Μην βιαστείτε να απαντήσετε ‘αποκλείεται’. Ο τουρισμός είναι ανθρωποκεντρικός και αυτό ακριβώς έρχεται να ενισχύσει η ρομποτική τεχνολογία. Να δώσει περισσότερο δημιουργικό χρόνο στον άνθρωπο.

Μια τυπική εργάσιμη ημέρα σε ένα ξενοδοχείο, το ευγενικό προσωπικό βρίσκεται στη ρεσεψιόν έτοιμο να υποδεχθεί τους επισκέπτες, να τους καλωσορίσει αλλά και να τους παράσχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται για μια ξεχωριστή εμπειρία διαμονής.

Αυτού του είδους η εξυπηρέτηση, αν και είναι η πλέον συνήθης για πολλούς υπαλλήλους ξενοδοχείων, φαίνεται να βελτιώνεται όλο και περισσότερο, χάριν της ρομποτικής τεχνολογίας που έρχεται να προσφέρει μια [τεχνολογική] χείρα βοηθείας προς το προσωπικό των ξενοδοχείων. Από το check-in έως το checkout, τα ρομπότ φαίνεται να μπορούν να συνδράμουν ενεργά στη βιομηχανία της φιλοξενίας.

Στο πλαίσιο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, συχνά επικεντρωνόμαστε στο σύστημα μηχανών που μπορούν να κάνουν διάφορες εργασίες ευκολότερες και ταχύτερες για τα ξενοδοχεία, ωστόσο τα τελευταία χρόνια τα robots έχουν εισέλθει στα ξενοδοχεία κι αποτελούν μια αναδυόμενη τάση.

BellabotΗ ιστορία των ρομπότ στη βιομηχανία φιλοξενίας χρονολογείται ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν στο ξενοδοχείο Aloft της Καλιφόρνια παρουσιάστηκε ο πρώτος ρομποτικός θυρωρός στον κόσμο. Το ίδιο ξενοδοχείο ξεκίνησε την υπηρεσία ρομποτικού μπάτλερ, γνωστή ως Botlr, το 2014.

Το πρώτο ρομποτικό ξενοδοχείο άνοιξε τις πόρτες του το 2015 και έκτοτε η χρήση ρομπότ στα ξενοδοχεία γνωρίζει μεγάλη άνθιση, ιδιαίτερα σε πόλεις του εξωτερικού, όπως το Τόκιο, όπου τα ρομπότ χρησιμοποιούνται για διάφορες υπηρεσίες. Με την εμφάνιση της πανδημίας, η χρήση των ρομπότ έχει αυξηθεί ακόμη περισσότερο, καθώς τα ξενοδοχεία αναζητούν τρόπους για να μειώσουν τη φυσική επαφή μεταξύ των επισκεπτών και του προσωπικού. Από την άλλη πλευρά, οι ίδιοι οι επισκέπτες είναι επίσης πολύ πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία από ό,τι ήταν προ-πανδημίας και περιμένουν να γνωρίσουν τις ίδιες, αν όχι καλύτερες, τεχνολογικές εξελίξεις στα ξενοδοχεία από αυτές που απολαμβάνουν ήδη στο σπίτι τους.

Ας ρίξουμε όμως μια ματιά σε μερικούς από τους τρόπους με τους οποίους τα ρομπότ αυτοματοποιούν τις εργασίες στα ξενοδοχεία.

Καλώς ήρθατε στο μέλλον της εξυπηρέτησης, των παραδόσεων και του catering

Πράγματι, τα ρομπότ κερδίζουν πολύ γρήγορα έδαφος στον κλάδο της φιλοξενίας. Τι μπορούν όμως, να προσφέρουν σε ένα ξενοδοχείο;

Cleaning RobotΣήμερα, τα ρομπότ χρησιμοποιούνται ήδη σε διάφορα τμήματα ξενοδοχείων, όπως για παράδειγμα η καθαριότητα. Με τους ρομποτικούς βοηθούς καθαριότητας το σκούπισμα, το τρίψιμο και το σφουγγάρισμα δεν ήταν ποτέ ευκολότερα. Τα ρομπότ εξυπηρέτησης από την άλλη, μπορούν να εκτελέσουν χρέη groom και receptionist, μεταφέροντας εύκολα, γρήγορα και υπεύθυνα αντικείμενα στο δωμάτιο του επισκέπτη. Τα ρομπότ-βοηθοί κουζίνας και σερβιτόρου μπορούν να εξυπηρετήσουν στο φαγητό – από την προετοιμασία μέχρι το σερβίρισμα, τον καφέ, και το ποτό τις ώρες αιχμής στο λόμπι των ξενοδοχείων. Άλλα αναλαμβάνουν το party και την διασκέδαση, αφού είναι entertaining experts. Άλλα πάλι μπορούν να συνδεθούν με τον ανελκυστήρα και το τηλέφωνο, επιτρέποντάς τους να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν ανεξάρτητα από αυτόν.

Για τους επισκέπτες, τα οφέλη σχετίζονται κυρίως με την ευκολία αλλά και τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών παρέχοντας πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες και έναν νέο τρόπο αλληλεπίδρασης στο σημερινό σύνθετο τεχνολογικό περιβάλλον.

Το μέλλον των ξενοδοχείων στο Πλαίσιο

Ο κλάδος της φιλοξενίας αυτοματοποιείται όλο και περισσότερο με την εισαγωγή των ρομπότ και της τεχνητής νοημοσύνης. Είναι αυτά ανοίγουν το δρόμο για το μέλλον του ξενοδοχείου, απαλλάσσοντας το προσωπικό από τετριμμένες εργασίες, όπως συχνές ερωτήσεις, παράδοση υπηρεσιών δωματίου – μέχρι το σκούπισμα των δαπέδων.

Delivery RobotΑν θέλετε το ξενοδοχείο σας να αγκαλιάζει τις τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας, δεν χρειάζεται να κοιτάξετε μακριά, το μέλλον είναι στο Πλαίσιο. Στο Πλαίσιο, θα βρείτε όλες τις τεχνολογικές ανέσεις που θα μπορούσατε ποτέ να χρειαστείτε, συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας τεχνολογίας στην ξενοδοχειακή ρομποτική. Από την ταχεία παράδοση μέχρι την διασφάλιση της ιδιωτικότητας των επισκεπτών, αυτά τα ρομπότ έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν την απόλυτη ξενοδοχειακή εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη στον κάθε ένα.

Η Πλαίσιο, διαθέτει ήδη στο προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο έξι κωδικούς έξυπνων ρομπότ που έχουν σχεδιαστεί για βοηθούν τους ξενοδοχοϋπαλλήλους να προσφέρουν την τεχνολογικά προηγμένη φιλοξενία. Αν λοιπόν θέλετε να γνωρίσετε το μέλλον των ξενοδοχειακών υπηρεσιών, επισκεφθείτε το Πλαίσιο, τον απόλυτο τεχνολογικό προορισμό και οι #plaisiopeople θα είναι εκεί για να λύσουν όλες σου τις απορίες.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024