Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΠλήθος κόσμου στη τελετή απονομής τιμητικών διακρίσεων xenia
39η Διεθνής Έκθεση Τουριστικής Βιομηχανίας

Πλήθος κόσμου στη τελετή απονομής τιμητικών διακρίσεων xenia

Με μεγάλη συμμετοχή εκπροσώπων του τουριστικού, αλλά και πολιτικού χώρου πραγματοποιήθηκε χτες βράδυ στο ξενοδοχείο Divani Caravel η καθιεωρωμένη τελετή απονομής τιμητικών διακρίσεων xenia, σηματοδοτώντας και επισήμως την έναρξη της φετινής 39ης έκθεσης (23-26 Νοεμβρίου 2007)…

Με μεγάλη συμμετοχή εκπροσώπων του τουριστικού, αλλά και πολιτικού χώρου πραγματοποιήθηκε χτες βράδυ στο ξενοδοχείο Divani Caravel η καθιεωρωμένη τελετή απονομής τιμητικών διακρίσεων xenia, σηματοδοτώντας και επισήμως<...>την έναρξη της φετινής 39ης έκθεσης (23-26 Νοεμβρίου 2007).

Τιμώμενα πρόσωπα ήταν:


  • Ο διενούς φήμης σκηνοθέτης κ. Κώστας Γαβράς

  • Ο διακεκριμένος κοσμηματοποιός κ. Ηλίας Λαλαούνης

  • Ο πρωτοπόρος επιχειρηματίας και ιδρυτής της Aldemar, Dr. Νίκος Αγγελόπουλος

  • Ο Σύνδεσμός Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων Ελλάδος.


Παράλληλα, στο ξεκίνημα της τελετής πραγματοποιήθηκε o πρόεδρος της Xenia AE απένειμε μια ξεχωριστή τιμητική διάκριση στους δύο προηγούμενους υπουργούς Τουρισμού, την κα. Φάνη Πάλλη-Πετραλιά και τον κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο για τη συμβολή τους στον τουρισμό κατά τη διάρκεια της θητείας τους.

Σπηλιωτόπουλος: Δεν υπάρχει καιρός για χάσιμο

Μιλώντας από καρδιάς στη χτεσινή τελετή απονομής τιμητικών διακρίσεων της xenia ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, ξεκαθαρίζοντας πως η Xenia Εκθέσεις-Συνέδρια Α.Ε. εκπροσωπεί ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού, με όλα τα χαρακτηριστικά που τον καθόρισαν τα τελευταία σαράντα περίπου χρόνια, επεσήμανε στους παριστάμενους της εκδήλωσης ότι βρισκόμαστε μπροστά σε ένα μεγάλο στοίχημα, εθνικής σημασίας για τον τόπο, που θέλει την Ελλάδα πρωταγωνίστρια στο χάρτη του παγκόσμιου τουρισμού.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: “Εάν απλώς αρκεστούμε στην ανοδική τροχιά των τελευταίων ετών, οι προοπτικές θα μείνουν ανεκμετάλλευτες. Εάν συνειδητοποιήσουμε το εύρος των δυνάμεών μας, τότε αυτή η ανοδική τροχιά θα μας απογειώσει στην μοίρα εκείνη που όλοι ονειρευόμαστε, στο στόχο μιας τριπλής υπέρβασης. Ποια είναι αυτή η υπέρβαση; Πρώτον, να κερδίσουμε ως χώρα το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο αγοράς. Δεύτερον, να εδραιωθούμε μεταξύ των κορυφαίων προορισμών. Και τρίτον, να αναδείξουμε την Ελλάδα σε παγκόσμια τουριστική δύναμη”.

Η ανάπτυξη του τουρισμού, πρόσθεσε, δεν απαιτεί μόνο πόρους και επενδύσεις. Χρειάζεται σε κάθε περίπτωση όραμα, φαντασία, επαγγελματισμό και προπάντων εγρήγορση και συνεννόηση μεταξύ κράτους, επιχειρηματιών, επαγγελματιών και εργαζομένων. “Με αυτά τα στοιχεία έχουμε ξεκινήσει την προσπάθειά μας για την μεγάλη υπέρβαση. Και πρέπει να πω ότι, κάθε μέρα που περνάει, κάνουμε και ένα βήμα. Μικρό ή μεγάλο, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι φεύγουμε μπροστά. Και φεύγουμε όλοι μαζί. Σε αυτή τη φυγή προς τα μπρος, σε αυτή τη διαδικασία ανάπτυξης και μετεξέλιξης του τουριστικού μας προϊόντος, θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι κάποια δεδομένα έχουν αλλάξει: το περιβάλλον του τουρισμού ολοένα εξελίσσεται. Γεννά νέους προορισμούς, δημιουργεί νέες καινοτομίες, καλλιεργεί νέες υπηρεσίες και εμπειρίες. Ο τουρισμός δεν διαφοροποιείται μόνο γεωγραφικά ή οικονομικά. Αλλάζει και σε κοινωνική βάση.

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο επιμένουμε στην ποιότητα και στις εξατομικευμένες επιλογές. Οι νέες καταναλωτικές συμπεριφορές, μας υποχρεώνουν να διερευνούμε καινούργιες πελατειακές ομάδες. Γι’ αυτό και πριν από μερικές μέρες στο Λονδίνο, υπογράμμισα πως στοχεύουμε στη δημιουργική τάξη, δηλαδή στο 10% εκείνων των ταξιδιωτών που αναζητούν καινούργιες εμπειρίες. Για να ανταπεξέλθουμε στο διεθνή ανταγωνισμό, ο οποίος ασκείται με συνέπεια και επαγγελματισμό από το σύνολο των κοινωνικών εταίρων, χρειάζεται να δημιουργήσουμε μεθοδικά ένα νέο, σύγχρονο, ελκυστικό και αποδοτικό τουριστικό μοντέλο. Και το δημιουργούμε.

Χρησιμοποιούμε τη φαντασία και το όραμα για να τελειοποιήσουμε την πρόταση που θα επανακαθορίσει την Ελλάδα ως προορισμό διεθνούς ακτινοβολίας και ζήτησης. Υιοθετούμε ένα «brand identity» που ενσωματώνει εννέα θεματικούς τομείς τουρισμού. Προβάλλουμε την χώρα μας ως πηγή έκφρασης αληθινών εμπειριών. Αξιοποιούμε την ψηφιακή τεχνολογία με όλους τους τρόπους. Ανοίγουμε το δρόμο για την ανάπτυξη της τουριστικής κατοικίας. Διευκολύνουμε τους ξένους επενδυτές με μέτρα κατά της γραφειοκρατίας. Ολοκληρώνουμε το διαγωνισμό για την εγκαθίδρυση προτύπου κατάταξης των τουριστικών καταλυμάτων σε αστέρια και κλειδιά. Και φυσικά, καθιερώνουμε τον Πράσινο Τουρισμό σε μια προσπάθεια να εμπλουτίσουμε τη συνείδηση του τουριστικού μας προϊόντος με κριτήρια περιβαλλοντικά.

Δείτε τα όλα αυτά ως γρανάζια της γέφυρας που θα μας οδηγήσει σε μια νέα εποχή. Μια εποχή όπου η Ελλάδα θα διαδραματίζει τον ρόλο ενός προορισμού που θα μπορεί ταυτόχρονα να ευχαριστεί τους παγκόσμιους επισκέπτες με τις υποδομές, τις ποιοτικές υπηρεσίες και το σεβασμό στο περιβάλλον που θα επιδεικνύει. Δεν είναι μακριά αυτή η εποχή, εάν κρίνω από τα μηνύματα που ήδη παίρνουμε”.

Για το 2007, ενώ η αύξηση στις αφίξεις άγγιξε το 6%, η αντίστοιχη αύξηση των εσόδων δεν ξεπέρασε το 3%. Συνεπώς, κατέληξε ο κ. Σπηλιωτόπουλος, δεν υπάρχει καιρός για χάσιμο και “η προσπάθεια πρέπει να συνεχιστεί με ακόμα πιο επιθετικούς ρυθμούς”.

Αναφερόμενος στα μηνύματα για την Ελλάδα από τις διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού, αλλά και από τις συναντήσεις στο περιθώριο αυτών των εκθέσεων, ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, ανέφερε πως είναι ιδιαιτέρως θετικά και ελπιδοφόρα, αλλά δεν πρέπει να μας οδηγούν στον εφησυχασμό. Το αντίθετο. Πρέπει να εντείνουν την ταχύτητά μας. Πρέπει να προκαλούν την αποτελεσματικότητά μας. Πρέπει να ερεθίζουν την τόλμη μας. Για την πλήρη καθιέρωση του σύγχρονου και ελκυστικού μοντέλου που πραγματικά αξίζει ο τόπος μας, χρειάζεται επένδυση στη συνεργασία με τον επιχειρηματικό κόσμο του τουρισμού, των επαγγελματιών και των εργαζομένων όλων των κλάδων και όλων των βαθμίδων. Χρειάζονται ανοιχτές πόρτες και διάλογος. Χρειάζεται διαρκής εγρήγορση”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024