Λειτουργία και αξιοποίηση της καινοτόμου εφαρμογής 'Novoville' για έξυπνα κινητά τηλέφωνα, που αφορά στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, την υποδοχή αιτημάτων και την άμεση ενημέρωση των δημοτών.
Δυναμικές και καινοτόμες πρωτοβουλίες ανέπτυξε ο Δήμος Αλοννήσου με στόχο τη καλύτερη διαχείριση των εμποδίων που προκύπτουν από την εξελισσόμενη κατάσταση λόγω του κορωνοιού COVID-19. Συμπληρωματικά του θετικού μέτρου που ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση για την απαγόρευση των μετακινήσεων στα νησιά εκτός των μονίμων κατοίκων και κάποιων ακόμη εξαιρέσεων, ο Δήμος Αλοννήσου προχώρησε στην υλοποίηση τριών νέων μέτρων για την πληρέστερη ενημέρωση των ενδιαφερομένων και τη διασφάλιση αμεσότερης επικοινωνίας και συνεργασίας του Δήμου με τον Δημότη και τον κάτοικο του νησιού:
1. Σύσταση από τον Δήμο Αλοννήσου, επιτροπής της νέας δομής κοινωνικής πολιτικής και αλληλεγγύης κατά COVID-19. Η δομή αυτή αφορά στην παροχή υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας και αλληλεγγύης.
2. Λειτουργία και αξιοποίηση της καινοτόμου εφαρμογής “Novoville” για έξυπνα κινητά τηλέφωνα που αφορά στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, την υποδοχή αιτημάτων και την άμεση ενημέρωση των δημοτών. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών κατά την περίοδο εφαρμογής των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κορονοϊού COVID-19, ο Δήμος Αλοννήσου ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική του για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών, με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής πλατφόρμας καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας Δημοτών και διάδρασης Δήμου-Δημότη, “Novoville”. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να δηλώνει στον Δήμο σε πραγματικό χρόνο, προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί τον Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.
3. Δημιουργία, έκδοση και διανομή ενημερωτικού φυλλαδίου σε 4 γλώσσες για τους Δημότες και τους επισκέπτες που επέλεξαν να μεταβούν πρόσφατα, αλλά και για τους μόνιμους κατοίκους που πρόκειται να μεταβούν στην Αλόννησο. Το φυλλάδιο ενημερώνει για τη νέα κοινωνική υπηρεσία “Μείνε στο Σπίτι-Κρατάμε την Αλόννησο υγιή”, που τέθηκε σε λειτουργία από τον Δήμο και που στηρίζει ηλικιωμένους, ευπαθείς ομάδες, αλλά ιδίως τους Έλληνες και αλλοδαπούς που έφτασαν στο νησί το προηγούμενο διάστημα μέχρι και σήμερα, οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να παραμείνουν στα σπίτια τους σε καραντίνα για 14 και πλέον ημέρες. Επιπλέον στο φυλλάδιο, επισημαίνεται πως το Περιφερειακό Ιατρείο Αλοννήσου αδυνατεί να προσφέρει υγειονομική φροντίδα είτε για ανίχνευση, είτε για διαχείριση κρούσματος COVID-19. Εν συνέχεια, αναφέρονται οι επιλογές για πιθανή βοήθεια στις ευπαθείς ομάδες σχετικά με τη μεταφορά φαρμακευτικού υλικού, βοήθεια στα ψώνια και διευκόλυνση για την έκδοση και λήψη κάποιου πιστοποιητικού ή άλλου εγγράφου. Το φυλλάδιο παροτρύνει όσους έχουν ανάγκη για βοήθεια να κάνουν χρήση ειδικής τηλεφωνικής γραμμής ή της νέας εφαρμογής.
“Βρισκόμαστε στη μέσης μιας παγκόσμιας κρίσης άνευ προηγούμενου. Χωρίς αμφιβολία, αναμένουμε και απαιτούμε από το κράτος να συμβάλει τα μέγιστα για την καλύτερη αντιμετώπιση της. Ωστόσο δε θα περιοριστούμε σε κάποιες διαμαρτυρίες ή κραυγές αγωνίας. Είμαστε εδώ, δίνουμε το στίγμα μας και αυτό-οργανωνόμαστε με νέες πρωτοβουλίες για το κοινό καλό του νησιού, των δημοτών και των κατοίκων του. Ευχόμαστε στην πορεία, να μας ακολουθήσουν και άλλοι Δήμοι”, δήλωσε σχετικά με τις νέες δράσεις, ο δήμαρχος Αλοννήσου κ. Πέτρος Βαφίνης.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.