Η ρουμανική τουριστική αγορά παρουσιάζει ενδιαφέρον για τη Σκόπελο, αφού η Ελλάδα έρχεται δεύτερη στις προτιμήσεις, μετά την Τουρκία, για διακοπές με αεροπλάνο και πρώτη στις οδικές διακοπές. Η επιλογή 9 Ρουμάνων δημοσιογράφων σε ταξίδι γνωριμίας έγινε από τον ρουμανικό τουριστικό οργανισμό Aerotravel Lufthansa City Center, συνεργάτη του ξενοδοχειακού Ομίλου Spyrou Hotels.
Σε συνέχεια των μελετημένων κινήσεων των τελευταίων 14 μηνών, αλλά και της συμμετοχής της Spyrou Hotels & Companies στην τουριστική έκθεση “TTR Bucharest 2015”, διοργανώθηκε ταξίδι γνωριμίας για 9 διακεκριμένους Ρουμάνους δημοσιογράφους.
Η στοχευμένη επιλογή τους πραγματοποιήθηκε από τον διακεκριμένο τουριστικό οργανισμό της Ρουμανίας Aerotravel Lufthansa City Center, συνεργάτη του ξενοδοχειακού Ομίλου.
Η αντιπροσωπία προήρχετο από το Travel Mix (travel dedicated TV) και Look TV (regional TV, Cluj-Napoca). Επίσης ένα δημοσιογράφος από τη διασημότερη οικονομική εφημερίδα της Ρουμανίας “Ziarul Financiar”, δύο bloggers από το Travel Blog amfostacolo.ro και ένα από τη γνωστότερη χιουμοριστική έκδοση της Ρουμανίας “Catavencii”, η οποία διαθέτει ειδική ταξιδιωτική στήλη.
Η ρουμανική τουριστική αγορά παρουσιάζει ενδιαφέρον, αφού η Ελλάδα έρχεται δεύτερη στις προτιμήσεις, μετά την Τουρκία, για διακοπές με αεροπλάνο και πρώτη στις οδικές διακοπές.
“Η στόχευση για το 2015 προβλέπει τετραπλασιασμό του αριθμού των Ρουμάνων τουριστών στη Σκόπελο σε σχέση με το 2014” δήλωσε ο κ. Γιώργος Μιχάλης από την εταιρεία Σπύρου. “Ζητούμενο αποτελεί η απόλυτη ικανοποίησή τους ώστε να γίνουν πρεσβευτές της Σκοπέλου στην Ρουμανία. Τα μοναδικά στοιχεία του νησιού με κορυφαία την ακατέργαστη φύση της και τις πεντακάθαρες θάλασσες αποτελούν πόλο έλξης και για το λόγο αυτόν είναι καθήκον όλων μας να τα διατηρήσουμε στην καλύτερη δυνατή κατάσταση” συμπλήρωσε.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.