Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΚρουαζιέρεςΑλλαγή στη νοοτροπία των κρουαζιέρων

Αλλαγή στη νοοτροπία των κρουαζιέρων

Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού διευθυντή της First Choice, κ. John Drysdale, η συνεργασία της First Choice με την Royal Carribean International, χαράζει νέα πορεία στη νοοτροπία των κρουαζιέρων και […]

Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού διευθυντή της First Choice<.>, κ. John Drysdale, η συνεργασία της First Choice με την<...> Royal Carribean International, χαράζει νέα πορεία στη νοοτροπία των κρουαζιέρων και προχωράει ένα βήμα πιο μπροστά από τα προϊόντα των tour operators, που ίσως και να μην τραβούσαν ποτέ την προσοχή του κοινού για να μπει στη διαδικασία να κάνει διακοπές με κρουαζιέρα. Ο κ. Drysdale, τόνισε ότι μετά από έρευνες και μελέτες που έγιναν, κατάληξαν στο συμπέρασμα ότι οι κρουαζιέρες χρειάζονται μια ανανέωση στον τρόπο με τον οποίο λανσάρονται, αλλά και οργανώνονται, για να ξεφύγουν από τα στερεότυπα και τις κλασικές τυπικές διαδικασίες.

Έτσι, όπως είπε ο κ. Drysdale, πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και να μην περιμένουμε να δούμε το συνηθισμένο λανσάρισμα μιας κρουαζιέρας, αλλά θα υπάρχει κάτι εντελώς διαφορετικό. Αντί για την κλασική παρουσίαση μιας κρουαζιέρας, αναφέροντας τις ώρες και το πρόγραμμα των γευμάτων και των εκδηλώσεων, με την συνεργασία της First Choice και της Royal Carribean, που κατά πάσα πιθανότητα θα πάρει την ονομασία 'Island', οι κρουαζιέρες θα είναι πολύ πιο ανεπίσημες από κάθε άλλη φορά. Το σημαντικότερο είναι ότι οι επιβάτες δεν θα είναι υποχρεωμένοι σε κάθε λιμάνι επιβιβάζονται σε πούλμαν και να γυρνάνε όλοι μαζί στα αξιοθέατα, αλλά θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν οι ίδιοι τι επιθυμούν να κάνουν. Στόχος των εταιριών με αυτήν την αλλαγή νοοτροπίας, είναι να μειωθεί ο μέσος όρος ηλικίας του επιβατικού κοινού, από τα 50 στα 40.

Οι αναμενόμενες αντιδράσεις από τις 'παραδοσιακές' εταιρίες κρουαζιέρων είναι η αμφισβήτηση και η ιδέα ότι με αυτόν τον τρόπο χαλάει η ποιότητα του προϊόντος, δηλαδή της κλασικής κρουαζιέρας. Όμως, "μόνο παίρνοντας ρίσκα αλλάζει προς το καλύτερο η πορεία της αγοράς και είμαστε υποχρεωμένοι να το ρισκάρουμε" δήλωσε ο κ. Drysdale.

Μια μπροσούρα σχετική με το προϊόν θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2002, ενώ τα προγράμματα θα υπάρχουν και μέσα στις μπροσούρες της First Choice.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024