Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΆνεση και ευκολία τα κορυφαία ζητούμενα από τους μετά-Covid επιβάτες
Αερομεταφορές

Άνεση και ευκολία τα κορυφαία ζητούμενα από τους μετά-Covid επιβάτες

Οι επιβάτες θέλουν άνεση όταν σχεδιάζουν το ταξίδι τους και όταν επιλέγουν από που θα αναχωρήσουν. Προτιμούν να πετούν από ένα αεροδρόμιο κοντά στο σπίτι τους, να έχουν όλες τις επιλογές κράτησης και υπηρεσίες διαθέσιμες σε ένα και μόνο μέρος, να πληρώνουν με τον τρόπο πληρωμής που προτιμούν και να μειώνουν εύκολα τις εκπομπές άνθρακα.

Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της έρευνας 2022 Global Passenger Survey (GPS), δείχνοντας ότι οι βασικές ανησυχίες των επιβατών για ταξίδια στην περίοδο μετά την κρίση του COVID-19 επικεντρώνονται στην απλοποίηση και την ευκολία.

“Τα ταξίδια κατά τη διάρκεια του COVID-19 ήταν περίπλοκα, δυσκίνητα και χρονοβόρα λόγω των ταξιδιωτικών απαιτήσεων που επιβλήθηκαν από την κυβερνήσεις. Μετά την πανδημία, οι επιβάτες θέλουν παραπάνω άνεση σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Η ψηφιοποίηση και η χρήση βιομετρικών στοιχείων για την επιτάχυνση του ταξιδιού είναι το κλειδί”, δήλωσε ο Nick Careen, Senior Vice President for Operations, Safety and Security της ΙΑΤΑ.

Σχεδιασμός και κράτηση
Οι επιβάτες θέλουν άνεση όταν σχεδιάζουν το ταξίδι τους και όταν επιλέγουν από που θα αναχωρήσουν. Προτιμούν να πετούν από ένα αεροδρόμιο κοντά στο σπίτι τους, να έχουν όλες τις επιλογές κράτησης και υπηρεσίες διαθέσιμες σε ένα και μόνο μέρος, να πληρώνουν με τον τρόπο πληρωμής που προτιμούν και να μειώνουν εύκολα τις εκπομπές άνθρακα.

Η εγγύτητα στο αεροδρόμιο ήταν η κύρια προτεραιότητα των επιβατών κατά την επιλογή από πού θα πετάξουν (75%) – ήταν πιο σημαντικό και από την τιμή του εισιτηρίου (39%).

Η δυνατότητα με την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής θέλουν οι ίδιοι προτιμάται για το 82% των ταξιδιωτών. Η πρόσβαση σε πληροφορίες προγραμματισμού και κρατήσεων από ένα μόνο μέρος προσδιορίστηκε ως κορυφαία προτεραιότητα.

Το 18% των επιβατών δήλωσε ότι αντιστάθμισε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και ο κύριος λόγος που αναφέρουν όσοι δεν το έκαναν ήταν ότι δεν γνώριζαν ότι είχαν την επιλογή (36%).

“Οι σημερινοί ταξιδιώτες περιμένουν την ίδια διαδικτυακή εμπειρία που έχουν από μεγάλους λιανοπωλητές, όπως η Amazon. Το λιανικό εμπόριο αεροπορικών εταιρειών οδηγεί σε αυτές τις ανάγκες και επιτρέπει στις αεροπορικές να παρουσιάζουν το σύνολο των προσφορών τους στους ταξιδιώτες. Αυτό δίνει στον επιβάτη τον έλεγχο της ταξιδιωτικής του εμπειρίας, με τη δυνατότητα να επιλέγει τις ταξιδιωτικές επιλογές που θέλει με βολικές επιλογές πληρωμής”, δήλωσε ο Muhammad Albakri, Senior Vice President Financial Settlement and Distribution Services της ΙΑΤΑ.

Διευκόλυνση ταξιδιού
Οι περισσότεροι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους για πιο άνετη διαδικασία.

  • Το 37% των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι έχουν αποθαρρυνθεί από το να ταξιδέψουν σε έναν συγκεκριμένο προορισμό λόγω των διαδικαστικών απαιτήσεων. Η πολυπλοκότητα της διαδικασίας επισημάνθηκε ως ο κύριος αποτρεπτικός παράγοντας από το 65% των ταξιδιωτών, το 12% ανέφερε το κόστος και το 8% τον χρόνο.
  • Όπου απαιτείται βίζα, το 66% των ταξιδιωτών θέλει να λάβει βίζα μέσω διαδικτύου πριν από το ταξίδι, το 20% προτιμά να πάει σε προξενείο ή πρεσβεία και το 14% στο αεροδρόμιο.
  • Το 83% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι θα κοινοποιούσε τα δεδομένα του για να επιταχύνει τη διαδικασία άφιξης στο αεροδρόμιο. Αν και αυτό το ποσοστό είναι υψηλό, είναι ελαφρώς κάτω από το 88% που καταγράφηκε το 2021.

“Οι ταξιδιώτες μας είπαν ότι τα εμπόδια στα ταξίδια παραμένουν. Οι χώρες με περίπλοκες διαδικασίες έκδοσης βίζας χάνουν τα οικονομικά οφέλη που αποφέρουν αυτοί οι ταξιδιώτες. Εκεί όπου οι χώρες έχουν καταργήσει τις απαιτήσεις βίζας, οι οικονομίες του τουρισμού και των ταξιδιών έχουν ευδοκιμήσει. Και για τις χώρες που απαιτούν ορισμένες κατηγορίες ταξιδιωτών να λάβουν βίζα, το να επωφεληθούν από την προθυμία των ταξιδιωτών να χρησιμοποιήσουν διαδικτυακές διαδικασίες και να ανταλλάξουν πληροφορίες εκ των προτέρων θα ήταν μια λύση που θα ωφελήσει όλους”, δήλωσε η Careen.

Διαδικασίες στο αεροδρόμιο
Οι επιβάτες είναι πρόθυμοι να επωφεληθούν από την τεχνολογία και τις σχετικές με αυτήν διαδικασίες, ώστε να βελτιώσουν την άνεση της εμπειρίας τους στο αεροδρόμιο και να διαχειριστούν τις αποσκευές τους.

  • Οι επιβάτες είναι πρόθυμοι να ολοκληρώσουν την επεξεργασία των στοιχείων τους εκτός αεροδρομίου. Το 44% των ταξιδιωτών αναγνώρισε το check-in ως την καλύτερη επιλογή για διεκπεραίωση εκτός αεροδρομίου. Οι ταξιδιωτικές διαδικασίες ήταν το δεύτερο πιο δημοφιλές με 32%, ακολουθούμενες από τις αποσκευές. Το 93% των επιβατών ενδιαφέρεται για ένα ειδικό πρόγραμμα για έμπιστους ταξιδιώτες (έλεγχος ιστορικού) για την επίσπευση του ελέγχου ασφαλείας.
  • Οι επιβάτες ενδιαφέρονται για περισσότερες επιλογές διαχείρισης των αποσκευών τους. Το 67% θα ενδιαφερόταν για παραλαβή/παράδοση στο σπίτι και το 73% για επιλογές απομακρυσμένου check-in. Το 80% των επιβατών είπε ότι θα ήταν πιο πιθανό να δώσουν μια αποσκευή για check-in αν μπορούσαν να την παρακολουθήσουν καθ’όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Και το 50% είπε ότι έχει χρησιμοποιήσει ή θα ενδιαφερόταν να χρησιμοποιήσει ηλεκτρονική ετικέτα αποσκευής.
  • Οι επιβάτες βλέπουν αξία στη βιομετρική ταυτοποίηση. Το 75% των επιβατών θέλει να χρησιμοποιεί βιομετρικά δεδομένα αντί για διαβατήρια και κάρτες επιβίβασης. Πάνω από το 1/3 έχουν ήδη δοκιμάσει τη χρήση βιομετρικής ταυτοποίησης στα ταξίδια τους, με ποσοστό ικανοποίησης 88%. Ωστόσο, η προστασία δεδομένων παραμένει ανησυχία για περίπου τους μισούς ταξιδιώτες.

“Οι επιβάτες βλέπουν ξεκάθαρα την τεχνολογία ως κλειδί για τη βελτίωση της ευκολίας των διαδικασιών του αεροδρομίου. Θέλουν να φτάσουν στο αεροδρόμιο έτοιμοι να πετάξουν, να περάσουν από το αεροδρόμιο και στα δύο ‘άκρα’ του ταξιδιού τους πιο γρήγορα, χρησιμοποιώντας βιομετρικά στοιχεία και να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή πού βρίσκονται οι αποσκευές τους. Η τεχνολογία υπάρχει για να υποστηρίξει αυτήν την ιδανική εμπειρία. Χρειαζόμαστε όμως συνεργασία σε όλη την αλυσίδα αξίας, καθώς και με τις κυβερνήσεις για να το πετύχουμε αυτό. Και πρέπει να καθησυχάζουμε συνεχώς τους επιβάτες ότι τα δεδομένα που χρειάζονται για να υποστηρίξουν μια τέτοια εμπειρία θα διατηρηθούν με ασφάλεια”, δήλωσε η Careen.

Η βιομηχανία είναι έτοιμη να τροφοδοτήσει τις διαδικασίες στο αεροδρόμιο με βιομετρικά στοιχεία μέσω της πρωτοβουλίας “One ID” της IATA. Ο COVID-19 βοήθησε τις κυβερνήσεις να κατανοήσουν τη δυνατότητα των επιβατών να μοιράζονται τις ταξιδιωτικές τους πληροφορίες μαζί τους άμεσα και πριν από το ταξίδι, αλλά και τη δύναμη των βιομετρικών διαδικασιών για τη βελτίωση των διαδικασιών ασφάλειας και διευκόλυνσης. Ο πολλαπλασιασμός των ηλεκτρονικών πυλών στα αεροδρόμια αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα που μπορεί να επιτευχθεί. Προτεραιότητα είναι η υποστήριξη των προτύπων “One ID” με κανονισμούς που θα επιτρέπουν τη χρήση τους για τη δημιουργία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας σε όλα τα μέρη του ταξιδιού των επιβατών.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/02/2024
27/02/2024
26/02/2024
23/02/2024
22/02/2024
21/02/2024