Η πανδημία θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στα ταξίδια αναψυχής, καθώς το 45% των Ευρωπαίων δηλώνουν ότι τα σχέδιά τους για ταξίδια αναψυχής θα επηρεαστούν, σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο (30%) – 21% στους ταξιδιώτες της Ασίας-Ειρηνικού και 25% στους ταξιδιώτες από την Αμερική.
Η τελευταία έκθεση καταναλωτικής συμπεριφοράς από τον ερευνητικό οργανισμό m1nd-set αποκαλύπτει πολύ μικτές προοπτικές για τον τομέα των ταξιδιωτικών λιανικών πωλήσεων σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς η περιοχή συνεχίζει να καταπολεμά την πανδημία του COVID-19. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε Ευρωπαίους ταξιδιώτες που επέστρεψαν από διεθνή ταξίδια τους τελευταίους 12 μήνες, αποκαλύπτει μια σειρά από ενθαρρυντικά ευρήματα σχετικά με την πρόθεση των Ευρωπαίων να ταξιδέψουν ξανά διεθνώς και εξίσου θετικές πληροφορίες σχετικά με το πως θα συμπεριφέρονται οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες στα καταστήματα αφορολόγητων ειδών και στα καταστήματα λιανικής ταξιδιού, μόλις επαναληφθούν τα διεθνή ταξίδια.
Το Business 1ntelligence Service (B1S) του m1nd-set, βασισμένο σε αποκλειστικά και ολοκληρωμένα δεδομένα κίνησης από την IATA, αποκαλύπτει ότι το London Heathrow, το Amsterdam Schiphol και το Paris Charles de Gaulle, τα τρία κορυφαία αεροδρόμια σε αναχωρήσεις το β’ τρίμηνο του 2019, όλα απώλεσαν 94-96% των επιβατών τους σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2020.
Αν και το 72% των Ευρωπαίων δηλώνουν ότι ο COVID-19 είχε αντίκτυπο στη συχνότητα των ταξιδιών τους, αυτή εξακολουθεί να είναι χαμηλότερη από τον παγκόσμιο μέσο όρο (81%) και τη χαμηλότερη μεταξύ όλων των άλλων περιοχών του κόσμου. Λιγότερο από το 1/5 των Ευρωπαίων ταξιδιωτών δηλώνουν ότι τα ταξίδια τους (συνδυασμός επιχειρήσεων και αναψυχής) θα μειωθούν ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Τα επαγγελματικά ταξίδια θα επηρεαστούν λιγότερο για τους Ευρωπαίους, με λιγότερους από έναν στους δέκα ταξιδιώτες να σχεδιάζουν να μειώσουν ταξίδια που σχετίζονται με την εργασία τους. Ο COVID-19 θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στα ταξίδια αναψυχής, καθώς το 45% των Ευρωπαίων δηλώνουν ότι τα σχέδιά τους για ταξίδια αναψυχής θα επηρεαστούν, σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο (30%) – 21% στους ταξιδιώτες της Ασίας-Ειρηνικού και 25% στους ταξιδιώτες από την Αμερική.
Το 70% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών δηλώνουν ότι δε σκοπεύουν να αλλάξουν τη καταναλωτική συμπεριφορά τους για οινοπνευματώδη ποτά, κάτι που είναι σημαντικά υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο (56%). Όσον αφορά σε δώρα και αναμνηστικά, το 74% των Ευρωπαίων δηλώνουν ότι δε θα αλλάξουν καταναλωτική συμπεριφορά, σε σύγκριση με μόλις πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες παγκοσμίως (53%).
Ωστόσο, παρά τα θετικά νέα σχετικά με τις προθέσεις αγοράς, τα επίπεδα δαπανών είναι πιθανό να επηρεαστούν μεταξύ των Ευρωπαίων ταξιδιωτών, όταν ψωνίζουν σε αφορολόγητα και ταξιδεύουν σε μελλοντικές διεθνείς πτήσεις. Για τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες που θα ψωνίσουν ή θα ξοδέψουν λιγότερα στα καταστήματα αφορολόγητων ειδών, τα φυσικά καταστήματα στο σπίτι τους, τα καταστήματα αφορολόγητων ειδών στο διαδίκτυο και στο κέντρο της πόλης αναφέρονται ως τα τρία κορυφαία κανάλια λιανικής στα οποία θα “εκτρέψουν” τις δαπάνες τους.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.