Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΝα προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα επικοινωνιακών πολιτικών στον τουρισμό καλεί ο WTO τα κράτη-μέλη του

Να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα επικοινωνιακών πολιτικών στον τουρισμό καλεί ο WTO τα κράτη-μέλη του

Την ανάγκη να προσαρμόσουν άμεσα, τόσο οι νέοι, όσο και οι καθιερωμένοι τουριστικοί προορισμοί της Ευρώπης τις επικοινωνιακές τους πολιτικές στα νέα δεδομένα της εποχής, όσον αφορά στον τομέα του τουρισμού, να εξετάσουν σοβαρά το εναλλακτικό σενάριο που θέλει την Ανατολή να κερδίζει…

Την ανάγκη να προσαρμόσουν άμεσα, τόσο οι νέοι, όσο και οι καθιερωμένοι τουριστικοί προορισμοί της Ευρώπης τις επικοινωνιακές τους πολιτικές<...>στα νέα δεδομένα της εποχής, όσον αφορά στον τομέα του τουρισμού, να εξετάσουν σοβαρά το εναλλακτικό σενάριο που θέλει την Ανατολή να κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο της τουριστικής αγοράς εις βάρος της Δύσης, όπως και να εκμεταλλευτούν καλύτερα τις δυνατότητες χρήσης που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες πληροφορικής, κάλεσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού – WTO τα κράτη – μέλη του, στα πλαίσια του Περιφερειακού Συνεδρίου Επικοινωνίας στον Τουρισμό (TOURCOM), που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στη Ρίγα της Λετονίας.

Το Συνέδριο, που οργανώθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμό σε συνεργασία με την Κυβέρνηση της Λετονίας, προσέλκυσε 180 άτομα από 18 χώρες, ενώ κατά την έναρξη των εργασιών του, τόσο η Πρόεδρος της Λετονίας, κ. Vaira Vike-Freiberga, όσο και ο Γενικός Γραμματέας του WTO, κ. Francesco Frangialli υπογράμμισαν την ανάγκη η τουριστική βιομηχανία να ενδυναμώσει τη σχέση της με τα Μέσα Ενημέρωσης, δίνοντας την αρμόζουσα σημασία στο ρόλο της εικόνας ενός προορισμού.

Ανάμεσα, στα πολύ σημαντικά θέματα που αναπτύχθηκαν στις εργασίες του Συνεδρίου, ήταν και θέματα διαχείρισης κρίσεων, επικοινωνιακού ρίσκου, εμπλουτισμού της εικόνας ενός προορισμού, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αξία της εμπορικής ονομασίας, της διαφήμισης, των νέων τεχνολογιών πληροφοριών και την ανάπτυξη του αεροπορικού τομέα.

Όπως επεσήμαναν οι ομιλητές του συνεδρίου, τόσο οι νέοι, όσο και οι παραδοσιακοί τουριστικοί προορισμοί της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Γαλλία και η Ελλάδα θα πρέπει να προσαρμόσουν στα σημερινά δεδομένα τις επικοινωνιακές τους πολιτικές, αν δεν θέλουν να χάσουν τουρίστες, οι οποίοι θα προτιμήσουν προορισμούς της Ανατολής, οι οποίοι λόγω των καλών σχέσεων τους με τα Μέσα Ενημέρωσης προσελκύουν ευκολότερα και μαζικότερα τους τουρίστες.

Μάλιστα, όπως επεσήμαναν ιδιαίτερα έμφαση θα πρέπει να δοθεί και στις ηλεκτρονικές πληροφορίες, που παρέχουν στο κοινό οι διάφοροι προορισμοί, ενώ καλό θα ήταν οι πληροφορίες να διατίθενται σε όσο το δυνατό περισσότερες ξένες γλώσσες, όπως και στα Ισπανικά και τα Κινέζικα. Πιο συγκεκριμένα, οι δημοσιογράφοι κ.κ. John Bell και Nick Easen στις ομιλίες τους και οι δύο συμφώνησαν πως “οι νέοι προορισμοί δεν θα πρέπει να προσπαθήσουν να αντιγράψουν τις επικοινωνιακές πολιτικές των άλλων προορισμών, αλλά θα πρέπει οι δικές τους να είναι άμεσες, αυθεντικές και ξεχωριστές. Διαφορετικά απειλούνται με εξαφάνιση από τον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη”.

Τέλος, με αφορμή τα πρόσφατα τρομοκρατικά χτυπήματα και την εξάπλωση της γρίπης των πτηνών, που απειλούν τον τουριστικό τομέα της Ευρώπης, η Σύμβουλος του WTO, κ. Deborah Luhrman, υπογράμμισε πως “οι προορισμοί θα πρέπει να έχουν ομάδες διαχείρισης τέτοιων κρίσεων, που θα μπορούν να χαράσσουν με επιτυχία τις επόμενες δράσεις”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024