Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΓ. Βερνίκος: Η ελληνική ακτοπλοΐα κινδυνεύει άμεσα να υποβαθμιστεί
Ομιλία του Γ. Βερνίκου στην 16η Στρογγυλή Τράπεζα με την Ελληνική Κυβέρνηση του Economist

Γ. Βερνίκος: Η ελληνική ακτοπλοΐα κινδυνεύει άμεσα να υποβαθμιστεί

Απόσπασμα από την ομιλία του κ. Γιώργου Βερνίκου στα πλαίσια της 16ης Στρογγυλής Τραπέζης με την Ελληνική Κυβέρνηση του Economist, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Athenaeum Inter-Continental.

“Άξονας για να μετατρέψουμε την αβεβαιότητα σε ανάπτυξη είναι η αποτελεσματική λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης, το κράτος δικαίου και η καλλιέργεια εμπιστοσύνης για επενδύσεις στην Ελλάδα. Απαραίτητο εργαλείο είναι μια φορολογική πολιτική που, με το σταθερό πλαίσιο και την αναπτυξιακή της λογική, να εμπεδώνει αυτό το κλίμα εμπιστοσύνης”, δήλωσε, μεταξύ άλλων, από το βήμα του πρόσφατου συνεδρίου του Economist, ο πρόεδρος της Vernicos Yachts και γενικός γραμματέας του ΣΕΤΕ, κ. Γιώργος Βερνίκος.

Ο κ. Βερνίκος υπογράμμισε ότι η δημιουργία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου μπορεί να συμβάλει σημαντικά στους στόχους της Κυβέρνησης για ανάπτυξη.

“Το συγκεκριμένο υπουργείο έχει μια ευρεία σειρά από αρμοδιότητες:

1) Την αναψυχή, που περιλαμβάνει το θαλάσσιο τουρισμό και μπορεί να θέσει σα στόχο να γίνει η Ελλάδα παγκόσμιο κέντρο του γιώτινγκ και της ιστιοπλοΐας και να αναπτύξει σημαντικά την κρουαζιέρα. Επιπρόσθετα, ο θαλάσσιος τουρισμός περιλαμβάνει πολιτικές για τα ημερόπλοια, τις θαλάσσιες εκδρομές, τα μικρά ταχύπλοα, τα φουσκωτά, τον καταδυτικό τουρισμό. Για την κρουαζιέρα απαιτείται να αντιμετωπιστούν σειρά θεμάτων, όπως τα θέματα ελλιμενισμού, οι πολιτικές προσέγγισης πλοίων με ξένη σημαία, η ελκυστικότητα της ελληνικής σημαίας, η ανάγκη προβολής και σταθερού δικτύου επικοινωνιών και συνολικά οι λιμενικές υποδομές.

2) Τη μεταφορά και συγκεκριμένα την ακτοπλοΐα, όπου απαιτούνται σημαντικές ρυθμίσεις για να μπορέσει να διατηρηθεί η επικοινωνία με τα νησιά μας. Η ελληνική ακτοπλοΐα κινδυνεύει άμεσα να υποβαθμιστεί, τόσο σε επίπεδο συχνότητας δρομολογίων, όσο και ποιότητας προσφερόμενων υπηρεσιών. Πρωταρχική ανάγκη είναι να διασφαλιστεί η ασφάλεια, αλλά και η συνολική εύρυθμη λειτουργία της ακτοπλοΐας.

3) Τη ναυτιλιακή πολιτική και τη στήριξη μέσα από ένα ισχυρό εθνικό κέντρο της ποντοπόρου μας ναυτιλίας και την προώθηση σειράς πολιτικών για την ανάπτυξη της ναυτιλιακής υποδομής.

4) Τα λιμάνια και τη λιμενική πολιτική.

5) Την αλιεία.

6) Τη θαλάσσια προστασία.

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για τη νησιωτική πολιτική. Τα ελληνικά νησιά είναι “μαργαριτάρια’, μοναδικά στον κόσμο, που χρειάζονται αντίστοιχες πολιτικές για να αναδειχθούν με βάση τη μοναδική φύση και τον πολιτισμό τους. Ιδιαίτερα τα μικρά νησιά του Αιγαίου αποτελούν ένα ευαίσθητο οικοσύστημα, το οποίο πρέπει να προστατέψουμε και να αναδείξουμε”.  

“Είναι σημαντικό την κρίσιμη αυτή στιγμή που βρίσκεται η πατρίδα μας να αναδείξουμε πολιτικές που μας ενώνουν και να είναι σαφές ότι η ισορροπία ανάμεσα στην ανάπτυξη και το περιβάλλον περνάει μέσα από τη λέξη ποιότητα”, κατέληξε ο γενικός γραμματέας του ΣΕΤΕ.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024