Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΚαθοριστική η συμβολή της αφίσας στην ανάδειξη του ελληνικού τουρισμού
`Αρης Σπηλιωτόπουλος

Καθοριστική η συμβολή της αφίσας στην ανάδειξη του ελληνικού τουρισμού

Μέσα από την έκθεση τουριστικής αφίσας ταξιδεύει σήμερα ο ελληνικός τουρισμός σε όλο τον κόσμο. Μέσα από τις αφίσες και τις διαφημιστικές καμπάνιες του ελληνικού τουρισμού ταξιδεύει η μακρόχρονη και πλούσια διαδρομή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Ταξιδεύει η ταυτότητα της πατρίδας μας, ταξιδεύει ο ελληνικός πολιτισμός, ταξιδεύει η αυθεντική Ελλάδα…

Μέσα από την έκθεση τουριστικής αφίσας ταξιδεύει σήμερα ο ελληνικός τουρισμός σε όλο τον κόσμο. Μέσα από τις αφίσες και τις διαφημιστικές καμπάνιες του ελληνικού τουρισμού ταξιδεύει η μακρόχρονη και πλούσια διαδρομή του ελληνικού<...>τουριστικού προϊόντος. Ταξιδεύει η ταυτότητα της πατρίδας μας, ταξιδεύει ο ελληνικός πολιτισμός, ταξιδεύει η αυθεντική Ελλάδα. Η Ελλάδα στην οποία καλούμε κάθε χρόνο εκατομμύρια επισκέπτες για να τη γνωρίσουν και να την αγαπήσουν. Μέσα σ’ αυτή τη διαδρομή ανάδειξης του ελληνικού τουρισμού σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης η συμβολή της τουριστικής αφίσας υπήρξε καθοριστική”. Ανέφερε χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων, ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, εγκαινιάζοντας χτες την έκθεση τουριστικής αφίσας στο Μουσείο Επικοινωνιών της Αγίας Πετρούπουλης.

Η τέχνη επεσήμανε αποτέλεσε τον καλύτερο πρεσβευτή της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό. Και εξήγησε: “Μερικοί από τους πιο σημαντικούς καλλιτέχνες προσέφεραν την έμπνευση τους και το ταλέντο τους για την προώθηση της Ελλάδας δημιουργώντας μέσα από τις γραφιστικές τους επιλογές ένα ευδιάκριτο, εκλεκτικό και καινοτόμο ύφος για την προβολή της χώρας μας. Ο τουρισμός και η τέχνη μετέφεραν και εξακολουθούν να μεταφέρουν την εικόνα της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο.

Σήμερα, ο ελληνικός τουρισμός έχει αναπτύξει μια μεγάλη δυναμική. Τα καινούρια δεδομένα που προκύπτουν μας επιβάλλουν να προσαρμοστούμε ως προς τον τρόπο προβολής της χώρας μας. Για το λόγο αυτό υιοθετούμε μια νέα αισθητική, μια νέα διεθνή ταυτότητα για την Ελλάδα. Μια αισθητική που ξεπερνά το παραδοσιακό μονοσήμαντο μοντέλο «ήλιος και θάλασσα» και συνδέεται με την αληθινή ελληνική εμπειρία.

Για την προώθηση της νέας αυτής διεθνούς ταυτότητας της Ελλάδας εφαρμόζουμε μια καινούρια ψηφιακή στρατηγική. Μια στρατηγική που προσαρμόζεται απόλυτα στην εποχή της πληροφορίας και με την οποία η Ελλάδα διεκδικεί το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς και της ρωσικής, ειδικότερα. Γιατί, για τη χώρα μας, ο τουρισμός αποτελεί την εμπροσθοφυλακή της ελληνικής οικονομίας και εθνική προτεραιότητα. Γιατί ο τουρισμός είναι η ίδια η Ελλάδα, η ίδια μας η ταυτότητα”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024