Φέτος το καλοκαίρι ακολουθούμε το κανάλι του Visit Greece στο Viber, οργανώνουμε το πιο τέλειο ταξίδι στον τουριστικό προορισμό της επιλογής μας και επικοινωνούμε με τους φίλους μας μέσα από τα δημιουργικά και χιουμοριστικά stickers του Visit Greece που φέρνουν στην επικοινωνία μας την ανεπανάληπτη αίσθηση των διακοπών στην Ελλάδα.
Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού προχώρησε στη δημιουργία του καναλιού Visit Greece στο Viber με σκοπό την ενημέρωση των χρηστών του Viber για τα ταξίδια τους στην Ελλάδα. Με τη Επίσης, με τη δημιουργία μίας σειράς δημιουργικών και χιουμοριστικών stickers του Visit Greece οι χρήστες του Viber επικοινωνούν μεταξύ τους με διασκεδαστικό τρόπο και δίνοντας την αίσθηση των διακοπών στην Ελλάδα.
Η μεγάλη κοινότητα του Visit Greece στο Viber περνάει στην επόμενη φάση και το νέο κανάλι δίνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο σύγχρονος ταξιδιώτης για να οργανώσει το ταξίδι του στους ελληνικούς προορισμούς. Το κανάλι του Visit Greece στο Viber μοιράζεται ενδιαφέρουσες πληροφορίες, συμβουλές και μυστικά για τις πιο τέλειες καλοκαιρινές διακοπές. Τα μέλη του μπορούν να βρουν προτάσεις για επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και τοπικά μνημεία, αθλητικές δραστηριότητες, πληροφορίες για συναυλίες και πάρτι ή ακόμη και ιδέες για δραστηριότητες με τα παιδιά.
Ο ΕΟΤ σε συνεργασία με την Rakuten Viber, μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες επικοινωνίας παγκοσμίως, σχεδίασαν, επίσης, μια σειρά από πρωτότυπα και δημιουργικά stickers που θα δώσουν έναν καλοκαιρινό αλλά και τόσο ελληνικό τόνο στην επικοινωνία και στις συνομιλίες με φίλους.
Τα νέα stickers του Visit Greece είναι εμπνευσμένα από το ελληνικό καλοκαίρι και τους πιο αγαπημένους προορισμούς, όπως οι Κυκλάδες, η Κρήτη και η Χαλκιδική, με θέματα όπως το ελληνικό φαγητό και οι δραστηριότητες στη φύση, τα θαλάσσια σπορ, αλλά και τις πιο γνωστές κι αγαπημένες ελληνικές εκφράσεις. Τα stickers απευθύνονται σε Έλληνες και ξένους επισκέπτες και είναι διαθέσιμα στα ελληνικά και στα αγγλικά.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.