Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΞεκίνησε η «νέα» εποχή του Ελληνικού τουρισμού
Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης

Ξεκίνησε η «νέα» εποχή του Ελληνικού τουρισμού

Στο ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τον Ελληνικό τουρισμό που επισημοποιεί την εκκίνηση μιας «κούρσας» στην οποία έχουν δωθεί στοιχεία εθνικού οράματος. αναφέρθηκε ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Aρης Σπηλιωτόπουλος σε ομιλία του στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών κατά την επίσημη παρουσίαση της νέας διαφημιστικής εκστρατείας της Ελλάδας στο εξωτερικό…

Στο ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τον Ελληνικό τουρισμό που επισημοποιεί την εκκίνηση μιας «κούρσας» στην οποία έχουν δωθεί στοιχεία εθνικού οράματος, αναφέρθηκε ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. `Aρης Σπηλιωτόπουλος σε ομιλία του στο<...> Μέγαρο Μουσικής Αθηνών κατά την επίσημη παρουσίαση της νέας διαφημιστικής εκστρατείας της Ελλάδας στο εξωτερικό.

«Ο Τουρισμός αποτελεί πλέον εθνική υπόθεση με έναν και μοναδικό στόχο: την εδραίωση της Ελλάδας στην ελίτ του παγκόσμιου τουριστικού χάρτη. Μιας Ελλάδας σύγχρονης, φιλικής, που παρέχει ασφάλεια και άψογες υπηρεσίες. Μιας Ελλάδας με περιβαλλοντική συνείδηση, που ξέρει να χαρίζει φιλόξενα αληθινές εμπειρίες», είπε ο Υπουργός εκφράζοντας την ικανοποίηση του για την ολοκλήρωση της διαφημιστικής καμπάνιας πριν από τα Χριστούγεννα.

«Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, ειδικά φέτος, που ο ελληνικός τουρισμός υιοθετεί καινούρια εικόνα, νέα αισθητική, ανανεωμένη διεθνή ταυτότητα. Εκτός, όμως από νέα εικόνα, η χώρα μας φέτος για πρώτη φορά, αξιοποιεί τεχνικά μια ενιαία στρατηγική πλατφόρμα η οποία είναι φτιαγμένη με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να υποδεχθεί και να υποστηρίξει την πολιτική επικοινωνία για ολόκληρη τη χώρα, για κάθε τομέα, κάθε υπηρεσία και κάθε προϊόν.

Έτσι, δίνουμε τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση του τουρισμού, σε κάθε Νομαρχία ή Δήμο της χώρας μας να χρησιμοποιήσει τη δική μας ψηφιακή πλατφόρμα μέσω του www.visitgreece.gr και να δείξει στον κόσμο γρήγορα και φτηνότερα από κάθε άλλο μέσο τις δικές του υπηρεσίες και προϊόντα. Γιατί στο τέλος, φίλες και φίλοι, όλοι απευθύνουμε το ίδιο μήνυμα: επισκεφθείτε την Ελλάδα (visit Greece) για να ζήσετε αληθινές εμπειρίες (true experiences). Γιατί στην παγκόσμια ψηφιακή εποχή, όπου και αν υπάρχει η εικόνα της Ελλάδας, σε όποια χώρα και σε όποιο μέσο κι αν εμφανιστεί, στο τέλος ο επισκέπτης θα καταλήξει στο διαδίκτυο για να αναζητήσει τον τόπο των διακοπών του. Εκεί, λοιπόν, στον ψηφιακό κόσμο η Ελλάδα το 2008 θα είναι παρούσα».

Η διαμόρφωση της νέας ταυτότητας, του νέου brand identity στην οποία ενσωματώνονται οι 9 τομείς του Τουρισμού, βασίστηκε στα πορίσματα της μελέτης του Στρατηγικού Συμβούλου όπως τόνισε ο Υπουργός.

Το κεντρικό μήνυμα που επιλέχτηκε για την νέα διαφημιστική καμπάνια είναι «GREECE: The True Experience» και σκοπό έχει να ανταποκριθεί στο ζητούμενο του σύγχρονου ταξιδιώτη να αποκομίσει εμπειρίες διαφορετικές, εμπειρίες μοναδικές. «Εμπειρίες που θα αποτελούν κίνητρο για να επιστρέψει στη χώρα μας, προσελκύοντας και άλλους ταξιδιώτες» πρόσθεσε ο κύριος Σπηλιωτόπουλος.

Για άλλη μια φορά ο Υπουργός ανέφερε ότι ο τουρισμός αποτελεί εθνικό στόχο καθώς όπως είπε η εθνική οικονομία κερδίζει 11,5 δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο από τα τουριστικά έσοδα, 850.000 άνθρωποι ζουν άμεσα ή έμμεσα από τον ελληνικό τουρισμό, δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας, ενισχύονται σχεδόν όλοι οι κλάδοι της οικονομίας και αναπνέει η ελληνική περιφέρεια, που σε κάποιες περιπτώσεις δεν διαθέτει άλλες δυνατότητες βιώσιμης ανάπτυξης.

«Είναι προφανείς λοιπόν οι λόγοι για τους οποίους πρέπει να επενδύσουμε στον τουρισμό και πρέπει να επενδύσουμε πολλά, αν θέλουμε να έχουμε πολλαπλάσια απόδοση. Για να μεγιστοποιήσουμε αυτή την απόδοση εφαρμόζουμε νέους σχεδιασμούς marketing και νέο σχεδιασμό μέσων (media plan) ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες του διευρυνόμενου ανταγωνισμού. Παράλληλα φέτος για πρώτη φορά θα εφαρμόσουμε μια δυναμική ψηφιακή στρατηγική για τον τουρισμό. Αυτή η ψηφιακή διάσταση δίνει το παρόν και στη διαφημιστική μας εκστρατεία. Τριπλασιάζουμε το budget για την ψηφιακή προβολή και προχωρούμε σε στρατηγικές συμφωνίες με τις πλέον ισχυρές από πλευράς επισκεψιμότητας ιστοσελίδες σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα, το νέο portal του ελληνικού τουρισμού έχει περάσει στην τελική ευθεία. Πολύ σύντομα, όταν ο ενδιαφερόμενος θα πληκτρολογεί τη λέξη Greece στις μηχανές αναζήτησης θα μπορεί αμέσως να λαμβάνει μια ολοκληρωμένη εικόνα του ελληνικού τουρισμού, σε πολλές γλώσσες με τρόπο εύχρηστο, ελκυστικό. Όμως, και η παραδοσιακή διαφήμιση ενισχύεται και ανανεώνεται: Η Ελλάδα θα διαφημιστεί στα μεγαλύτερα και εγκυρότερα διεθνή έντυπα. Τα δημοφιλέστερα ειδικά ταξιδιωτικά περιοδικά θα φιλοξενήσουν θεματικά αφιερώματα για τη χώρα μας».

Εκτός από την τακτική διαφήμιση στα μεγαλύτερα διεθνή δίκτυα, όπως το CNN και το BBC World ο στόχος είναι η διεκδίκηση του καλύτερου μεριδίου στην πίτα του τηλεοπτικού χρόνου με προβολή της Ελλάδας σε ειδικά κοινά, με την αξιοποίηση αθλητικών ή πολιτιστικών διοργανώσεων διεθνούς εμβέλειας.

«Θα συμμετάσχουμε σε πάνω από 100 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις», διαβεβαίωσε ο Υπουργός ενώ «η παρουσία μας θα είναι έντονη στις παραδοσιακές αγορές της Ευρώπης και των Ηνωμένων Πολιτειών, τις ώριμες όπως η Ρωσία και τα Αραβικά Εμιράτα και στις αναδυόμενες, όπως η Κίνα και η Ινδία συνδέοντας τον τουρισμό με τον πολιτισμό».

«Θα προσελκύσουμε, θα δημιουργήσουμε και θα στηρίξουμε αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα παγκόσμιας ακτινοβολίας που θα πραγματοποιηθούν στη χώρα μας, με στόχο να δείξουμε στον κόσμο πως η Ελλάδα είναι εφάμιλλη σε δυνατότητες, υπηρεσίες και υποδομές με τις προηγμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θα είμαστε παρόντες με εκδηλώσεις στην Κίνα, αξιοποιώντας με την καλύτερη δυνατή απόδοση το ελληνικό πολιτιστικό έτος και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου. Θα στηρίξουμε κινηματογραφικές παραγωγές με διεθνή διανομή που θα προβάλλουν την εικόνα της Ελλάδας στις κινηματογραφικές αίθουσες του κόσμου».

Ο κ. Σπηλιωτόπουλος ευχήθηκε η προσπάθεια αυτή να κερδίσει τις καρδιές των επισκεπτών που θα επιλέξουν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό.

«Αυτό που λέω εγώ από εκείνη τη μέρα στον εαυτό μου είναι: Θα πρέπει να είναι υπέροχο εάν μπορέσεις να κάνεις όλους τους ανθρώπους αυτού του πλανήτη να πουν το ίδιο: ότι αυτή η χώρα, η πατρίδα μας, είναι η ωραιότερη χώρα του κόσμου. Κερδίζοντας λοιπόν το στοίχημα, δεν κερδίζουμε απλώς την ανάπτυξη που ονειρευόμαστε. Κερδίζουμε κάτι παραπάνω: Κερδίζουμε την Ελλάδα του εικοστού πρώτου αιώνα. Εύχομαι ταυτόχρονα το 2008, όλοι μας να ζήσουμε μοναδικές αληθινές εμπειρίες», κατέληξε ο Υπουργός.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024