Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΝέα εποχή στον διεθνή τουρισμό, ο UNWTO γίνεται UN Tourism
Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού

Νέα εποχή στον διεθνή τουρισμό, ο UNWTO γίνεται UN Tourism

UNWTO

Η ενίσχυση της ατομικής ευημερίας, η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, η τόνωση της οικονομικής προόδου και η προώθηση της διεθνούς αρμονίας είναι βασικοί στόχοι που αποτελούν τη θεμελιώδη ουσία του Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO) εισέρχεται σε μια νέα εποχή με νέο όνομα και εμπορικό σήμα: UN Tourism – Τουρισμός των Ηνωμένων Εθνών. Με αυτήν τη νέα επωνυμία, ο Οργανισμός επιβεβαιώνει την ιδιότητά του ως η εξειδικευμένη υπηρεσία των Ηνωμένων Εθνών για τον τουρισμό και ο παγκόσμιος ηγέτης του τουρισμού για την ανάπτυξη, οδηγώντας την κοινωνική και οικονομική αλλαγή για να διασφαλίσει ότι “οι άνθρωποι και ο πλανήτης” βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο.

Για την επίτευξη αυτού του στόχου, ο UN Tourism προσέλαβε τις υπηρεσίες της Interbrand, κορυφαίου παγκόσμιου οργανισμού branding. Η Interbrand “μετέφρασε” το ανανεωμένο όραμα του Οργανισμού για τον τουρισμό σε μια νέα οπτική ταυτότητα και αφήγημα επωνυμίας.

Αυτό περιλάμβανε τη μετονομασία του Οργανισμού, τη μετάβαση από το UNWTO στο UN Tourism. Ταυτόχρονα, ένα νέο αφήγημα επωνυμίας δημιουργήθηκε σχολαστικά, το οποίο ευθυγραμμίζεται με την κεντρική αποστολή και τις προτεραιότητες του UN Tourism. Αυτή η αφήγηση περιστρέφεται γύρω από τρία κύρια μηνύματα: τον ΟΗΕ ως παγκόσμιο αλτρουιστικό οργανισμό, την έννοια της σύνδεσης των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο και την έννοια της προληπτικής δράσης και της κίνησης.

Απομακρυνόμενος από τα ακρωνύμια, ο UN Tourism υιοθετεί μια πιο προσιτή στάση και αξιοποιεί το δυνατό του σημείο: το “ΟΗΕ”, που δηλώνει την εξουσία και τον τουρισμό, μια απλή και συναφή έννοια για όλους. Αυτή η αλλαγή έχει εγκριθεί από τα μέλη του Οργανισμού, υπογραμμίζοντας την ενιαία υποστήριξή του για τον βαθύ μετασχηματισμό και την επανεφεύρεση του UN Tourism τα τελευταία χρόνια, καθώς έχει γίνει πιο ευέλικτος, ορατός και όλο και πιο κοντά στα κράτη-μέλη, τους εταίρους και τον τομέα ως ολότητα.

Με 160 κράτη-μέλη και εκατοντάδες θυγατρικές στον ιδιωτικό τομέα, ο UN Tourism έχει την έδρα του στη Μαδρίτη της Ισπανίας και περιφερειακά γραφεία στη Νάρα (Ιαπωνία) που καλύπτουν την Ασία και τον Ειρηνικό, το Ριάντ (Σαουδική Αραβία) για τη Μέση Ανατολή, καθώς και τα προσεχή Περιφερειακά Γραφεία για την Αμερική (Ρίο ντε Τζανέιρο, Βραζιλία) και την Αφρική (Μαρόκο). Οι προτεραιότητές του επικεντρώνονται στην προώθηση του τουρισμού για βιώσιμη ανάπτυξη, σύμφωνα με την ατζέντα του ΟΗΕ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη για το 2030 και τους 17 Παγκόσμιους Στόχους του. Ο UN Tourism προωθεί την ποιοτική εκπαίδευση, υποστηρίζει αξιοπρεπείς θέσεις εργασίας στον τομέα, εντοπίζει ταλέντα και προωθεί την καινοτομία, και επιταχύνει τη δράση του τουρισμού για το κλίμα και την αειφορία με:

  • Τα κράτη-μέλη, τόσο ως αποδέκτες των υπηρεσιών, της βοήθειάς του όσο και ως ενεργοί ενδιαφερόμενοι στο Πρόγραμμα Εργασίας του Οργανισμού.
  • Τα άτομα – συγκεκριμένα ταξιδιώτες και τοπικές κοινωνίες, των οποίων η ζωή βελτιώνεται μέσω της ενδυνάμωσης της οικονομίας από τον τουρισμό και
  • Ιδιωτικούς, ημι-ιδιωτικούς και δημόσιους οργανισμούς – που όλοι ασχολούνται με το έργο του UN Tourism, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων και των γνώσεων, των εκδηλώσεων και των προϊόντων του.

Ο Zurab Pololikashvili, γενικός γραμματέας UN Tourism, δήλωσε: “Καθώς η κοινωνία προχωρά, ο τουριστικός τομέας, όπως και πολλοί άλλοι τομείς, πρέπει να μεταμορφωθεί για να χρησιμεύσει ως καταλύτης για την ευημερία σε παγκόσμια κλίμακα. Η ενίσχυση της ευημερίας των ατόμων, η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, η τόνωση της οικονομικής προόδου και η προώθηση της διεθνούς αρμονίας είναι βασικοί στόχοι που αποτελούν τη θεμελιώδη ουσία του UN Tourism. Ο οργανισμός αναλαμβάνει τον ρόλο να οδηγεί μια βιώσιμη δύναμη που είναι πλέον βασική σε πολλές οικονομίες”.

Ο Borja Borrero, εκτελεστικός διευθυντής της Interbrand, ανέφερε: “Η μετάβαση από τον UNWTO στον UN Tourism σηματοδοτεί μια σημαντική νέα φάση για τον οργανισμό. Η αναθεωρημένη ονοματολογία προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, όπως απλότητα, βελτιωμένη κατανόηση, βελτιωμένη αναγνωσιμότητα και απομνημόνευση. Χρησιμεύει επίσης για να διευκρινίσει τη σφαίρα επιρροής του οργανισμού στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία. Τα νέα στοιχεία της επωνυμίας αποτελούν τα θεμέλια μιας ξεχωριστής και ιδιόκτητης εικόνας – μιας εικόνας που είναι άμεση, συγγενής και σχετική με διαφορετικά κοινά”.

UNWTO

Η έκφραση της νέας μάρκας δεν περιορίζεται μόνο σε λέξεις και μηνύματα, αλλά επεκτείνεται επίσης σε έναν επανασχεδιασμένο οπτικό λόγο. Ο UN Tourism έχει μια νέα σχεδιαστική “γλώσσα” ξεκινώντας από το σύμβολό του. “Φέρνοντας τον κόσμο πιο κοντά” είναι το νέο σύνθημα που εμπνέει την ιδέα μιας Παγγαίας, που διαμορφώνει μια ανθρώπινη φιγούρα σε δράση. Αυτή η δραστική εξέλιξη από τα πρώην σύμβολα του πλανήτη αντανακλά την έμφαση που δίνει ο Οργανισμός στη δυναμική φύση του τουρισμού και στο να βάζει τους ανθρώπους πρώτα απ’όλα.

Πέρα από το σύμβολο, το rebrand περιλαμβάνει επίσης μια ανανέωση ολόκληρου του οπτικού συστήματος, το οποίο βασίζεται πλέον σε ένα πλέγμα γεωγραφικών συντεταγμένων που προορίζονται να βοηθήσουν τους ανθρώπους να περιηγηθούν στα σημεία επαφής της μάρκας, τόσο εκτός σύνδεσης όσο και στο διαδίκτυο, όπως εκδηλώσεις, ιστότοποι, αναφορές, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κανάλια και καμπάνιες. Αυτό το σύστημα “ξεκλειδώνει” ένα πλούσιο “σύμπαν” στοιχείων, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραμματοσειρών, χρωμάτων και εικονογραμμάτων, όλα σχεδιασμένα για να εξατομικεύουν καμπάνιες, εκδηλώσεις, αναρτήσεις και βίντεο στα Social Media.

Η νέα επωνυμία θα εφαρμοστεί σταδιακά σε όλα τα σημεία επαφής του UN Tourism τους επόμενους μήνες, ξεκινώντας με ψηφιακά κανάλια όπως ο ιστότοπος, οι λογαριασμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα ενημερωτικά δελτία, ακολουθούμενοι από φυσικούς χώρους, όπως γραφεία και χώροι εκδηλώσεων.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024