Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΑύξηση της επιβατικής κίνησης αλλά και αλλαγή λογοτύπου από την easyJet

Αύξηση της επιβατικής κίνησης αλλά και αλλαγή λογοτύπου από την easyJet

Η νέα στρατηγική marketing της αεροπορικής εταιρίας easyJet προτείνει την αλλαγή λογοτύπου της εταιρίας παρά την μεγάλη επιτυχία που σημειώνει στην επιβατική της κίνηση. Συγκεκριμένα, μετά την προσθήκη νέων προορισμών […]

Η νέα στρατηγική marketing της αεροπορικής εταιρίας easyJet προτείνει την αλλαγή λογοτύπου της εταιρίας παρά την μεγάλη<...> επιτυχία που σημειώνει στην επιβατική της κίνηση. Συγκεκριμένα, μετά την προσθήκη νέων προορισμών στο ευρωπαϊκό δίκτυο και την τόνωσή της από την επιπλέον ημέρα του Φεβρουαρίου, που υπήρχε φέτος, η easyJet σημείωσε αύξηση της επιβατικής κίνησης της τάξης του 17% το Φεβρουάριο του 2004 σε σχέση με το Φεβρουάριο του 2003.

Συνολικά, η easyJet μετέφερε τον μήνα που πέρασε 1,86 εκατ. επιβάτες έναντι 1,59 εκατ. επιβατών τον περσινό Φεβρουάριο. Το δωδεκάμηνο Φεβρουάριος 2003/Φεβρουάριος 2004 η εταιρία μετέφερε συνολικά 21,5 εκατ. επιβάτες.

“Τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνουν τις ανακοινώσεις μας στις 26 Φεβρουαρίου που αφορούσαν στην επίδοση και την προοπτική της easyJet”, δήλωσε ο επικεφαλής της, Ray Webster, σε γραπτή του δήλωση.

Από την άλλη πλευρά, ο διευθυντής marketing της easyJet κ. Alistair Buckle ανακοίνωσε σε πρόσφατο συνέδριο που έγινε στο Λονδίνο, ότι “η εταιρία εξετάζει τον τρόπο που θα προωθήσει το προϊόν της μετά την αναχώρηση του ιδρυτή της Στέλιου Χατζηιωάννου από τις καθημερινές του δραστηριότητες στην εταιρία. Ήδη έχουμε 2-3 εναλλακτικές λύσεις, ενώ υπό εξέταση είναι το λογότυπο που βρίσκεται πάνω στα αεροπλάνα. Ψάχνουμε πως θα αντικαταστήσουμε τον Στέλιο, και να τοποθετήσουμε το λογότυπο μας στην αγορά με διαφορετικό τρόπο.”

Πρόσφατα η easyJet προσέθεσε νέες υπηρεσίες και μείωσε τις τιμές των εισιτηρίων της προκειμένου να τονώσει τη ζήτηση για ταξίδια και να ανταγωνιστεί την British Airways Plc και άλλες μεγάλες αεροπορικές εταιρίες. Ο αερομεταφορέας δημιούργησε βάσεις στο γερμανικό αεροδρόμιο Dortmund International και στο Schoenefeld του Βερολίνου το Μάιο, ενώ την οικονομική χρήση που λήγει τον Σεπτέμβριο του 2004 σχεδιάζει να αυξήσει τις θέσεις των επιβατών κατά 20%.

Την περασμένη Τετάρτη η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης, British Airways, ανακοίνωσε ότι η επιβατική της κίνηση αυξήθηκε σε ποσοστό της τάξης του 7,1% τον Φεβρουάριο μετά τη μείωση της τιμής των εισιτηρίων και την οικονομική ανάπτυξη, η οποία αύξησε την επιβατική κίνηση στα αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων. Η εταιρία μετέφερε 1,71 εκατ. επιβάτες στο εσωτερικό και στους προορισμούς ανά την Ευρώπη τον περασμένο μήνα.

Η Ryanair Holdings Plc, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους της Ευρώπης, μετέφερε τον Φεβρουάριο 1,88 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 45% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024