Την ανανέωση και διεύρυνση του στόλου, η οποία πραγματοποιείται μέσα στο πλαίσιο της στρατηγικής για επέκταση των δραστηριοτήτων και βελτίωση του προϊόντος και των υπηρεσιών των Κυπριακών Αερογραμμών, ώστε να […]
Την ανανέωση και διεύρυνση του στόλου, η οποία πραγματοποιείται μέσα στο πλαίσιο της στρατηγικής για επέκταση των<...> δραστηριοτήτων και βελτίωση του προϊόντος και των υπηρεσιών των Κυπριακών Αερογραμμών, ώστε να αντιμετωπιστεί επιτυχώς ο ανταγωνισμός και η φιλελευθεροποίηση των αερομεταφορών, ανακοίνωσε ο πρόεδρος του δ.σ. της εταιρίας Χάρης Λοϊζίδης.
Συγκεκριμένα το διοικητικό συμβούλιο των Κυπριακών Αερογραμμών αποφάσισε:
Την αγορά δύο αεροσκαφών Airbus τύπου Α319-100, τα οποία θα παραδοθούν εντός του 2002.
Η συνολική δαπάνη κεφαλαίου για την αγορά, ανέφερε ο κ. Λοϊζίδης, θα ανέλθει σε περίπου 58 εκατομμύρια δολάρια, αφού η πώληση των τεσσάρων Airbus Α310-200 αναμένεται να αποφέρει περίπου 45-50 εκατομμύρια δολάρια.
Τη μίσθωση άλλων δύο αεροσκαφών Airbus τύπου Α330-200, που θα ενταχθούν στο στόλο της εταιρίας εντός του 2003.
Τη μίσθωση τεσσάρων αεροσκαφών Boeing Β737-800 για τις ανάγκες της θυγατρικής εταιρίας ναυλωμένων πτήσεων Eurocypria Airlines, εντός του 2003.
Την πώληση τεσσάρων αεροσκαφών Airbus Α310-200.
Επίσης υπογράμμισε τη δέσμευση των Κυπριακών Αερογραμμών, ότι ο συσχετισμός του δανεισμού προς το κεφάλαιο δεν θα ξεπεράσει την αναλογία 1 προς 1, κάτι που μόνο λίγες αεροπορικές εταιρίες διατηρούν. Τέλος, ο κ. Λοϊζίδης δήλωσε πως με την ενοικίαση αεροσκαφών εξασφαλίζεται μεγαλύτερη ευελιξία, αφού υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης, χωρίς το ρίσκο για την αξία του αεροπλάνου σε 10 χρόνια.
Η Airbus θα προσφέρει τεχνική βοήθεια στις Κυπριακές Αερογραμμές, ενώ υπάρχει και πρόταση από την Boeing για τη δημιουργία κέντρου εκπαίδευσης πιλότων στη Μεγαλόνησο.