Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΟ όμιλος Zante Hospitality Group επιλέγει τη MINDHAUS ως στρατηγικό συνεργάτη marketing
Ξενοδοχία

Ο όμιλος Zante Hospitality Group επιλέγει τη MINDHAUS ως στρατηγικό συνεργάτη marketing

  • Galaxy Beach Resort
  • Zante Park Resort and Spa

Η MINDHAUS αναλαμβάνει τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό της νέας στρατηγικής ταυτότητας και των Brand Book για τον Όμιλο και για τα δύο ξενοδοχειακά assets που διαθέτει.

Νέα συνεργασία της MINDHAUS, εταιρείας στρατηγικής τουριστικού marketing και μέλους του Ομίλου V+O, με τον Όμιλο Τουριστικών Επιχειρήσεων Zante Hospitality Group και τα δύο ξενοδοχεία 5* του στη Ζάκυνθο – το Zante Park Resort & Spa και το Galaxy Beach Resort.

Συγκεκριμένα, η MINDHAUS αναλαμβάνει τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό της νέας στρατηγικής ταυτότητας και των Brand Book για τον Όμιλο και για τα δύο ξενοδοχειακά assets που διαθέτει. Στόχος της συνεργασίας η περαιτέρω ανάπτυξη και ανάδειξη της ταυτότητας και του brand experience που προσφέρουν στον επισκέπτη τα δύο πολυτελή resorts, σε συνάρτηση με το στόχο του Ομίλου για υψηλού επιπέδου υπηρεσίες φιλοξενίας σε έναν παραδοσιακό, ελληνικό προορισμό με μεγάλες προοπτικές.

Το Zante Park Resort & Spa με 140 δωμάτια και σουίτες και το Galaxy Beach Resort με 120 δωμάτια και σουίτες προσφέρουν έναν προορισμό ηρεμίας και ξεκούρασης στην ανατολική πλευρά του κόλπου του Λαγανά. Μέσα από μια ποικιλία επιλογών εστίασης, χαλάρωσης, ευεξίας και αναψυχής διαμορφώνουν μια ολοκληρωμένη πρόταση φιλοξενίας για οικογένειες και ζευγάρια που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στο νησί της Ζακύνθου.

Σχετικά με την έναρξη της συνεργασίας, η κα Χριστίνα Τετράδη, πρόεδρος του Zante Hospitality Group και πρόεδρος των Ξενοδόχων Ζακύνθου, δήλωσε: «Επιλέξαμε τη συνεργασία με την MINDHAUS, μία από τις καλύτερες εταιρείες στον τομέα του τουριστικού marketing, για την εμπειρία που διαθέτει στην ανάπτυξη και τοποθέτηση των brands στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Η επανατοποθέτηση του Ομίλου μας, προσδοκούμε να συνδυαστεί με τον σχεδιασμό μίας σύγχρονης στρατηγικής επικοινωνίας της Ζακύνθου ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού».

Από την πλευρά της MINDHAUS, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, κ. Θεόφιλος Κυρατσούλης, ανέφερε: «Ολοένα και περισσότερες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις επενδύουν στρατηγικά στη δημιουργία επώνυμου προϊόντος μέσω δράσεων marketing. Θα διαθέσουμε όλη μας τη τεχνογνωσία και δημιουργικότητα έτσι ώστε η φιλοδοξία της Χριστίνας Τετράδη, για τα δύο μοναδικά της ξενοδοχεία, να γίνει πραγματικότητα».

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

21/02/2024
20/02/2024
19/02/2024
16/02/2024
15/02/2024
14/02/2024