Τελευταία νέα
ΑρχικήΠροορισμοίTo Χονγκ Κονγκ μοιράζει 500.000 αεροπορικά εισιτήρια – Η στρατηγική marketing
Προορισμοί

To Χονγκ Κονγκ μοιράζει 500.000 αεροπορικά εισιτήρια – Η στρατηγική marketing

Το επιθετικό marketing της άλλοτε βρετανικής αποικίας για την τόνωση του τουρισμού.

Το Χονγκ Κονγκ πέρασε μια μακρά περίοδο με περιορισμούς και απαγορεύσεις κυκλοφορίας, λόγω της μεγάλης εξάπλωσης του Covid 19. Πλέον, η διοίκηση της αυτόνομης κινεζικής περιφέρειας αποφάσισε να ανοίξει τις πύλες της προς τους ταξιδιώτες με ένα μεγάλο giveaway, αξίας 232 εκατ. ευρώ.

Συγκεκριμένα το Χονγκ Κονκγ σκοπεύει να μοιράσει 500.000 εισιτήρια, μέσω τριών αεροπορικών εταιριών Cathay Pacific, HK Express, Hongkong Airlines, σε τρία στάδια με στόχο την προσέλκυση τουριστών τόσο από την ηπειρωτική Κίνα όσο και από άλλες χώρες.

Η πρωτοβουλία ονομάζεται «Hello Hong Kong» και ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Οι ταξιδιώτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν στο Χονγκ Κονγκ μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα World of Winners από την 1η Μαρτίου και να ακολουθήσουν τη διαδικασία αίτησης.

Τα εισιτήρια θα διανέμονται σε τρεις φάσεις:

  • Από την 1η Μαρτίου σε άτομα στη Νοτιοανατολική Ασία
  • Από 1η Απριλίου σε άτομα που ζουν στην ηπειρωτική Κίνα
  • Από 1η Μαΐου στις χώρες του υπόλοιπου κόσμου

Ορισμένα εισιτήρια θα δοθούν και σε κατοίκους του Χονγκ Κονγκ, αλλά όχι πριν την 1η Ιουλίου, με σκοπό να ταξιδέψουν ύστερα από τρία έτη περιορισμών.

TraveldailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, δημοσιογράφος σε καθημερινές e-εφημερίδες και απόφοιτη του τμήματος δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024