Με μια διάταξη στο υπό κατάθεση νομοσχέδιο του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για το αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος αναμένεται να δοθεί λύση στο θέμα της απόσυρσης των πλοίων του Γ. […]
Με μια διάταξη στο υπό κατάθεση νομοσχέδιο του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για το αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος αναμένεται να δοθεί<...> λύση στο θέμα της απόσυρσης των πλοίων του Γ. Αγούδημου από το λιμάνι του Πειραιά.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ/ΜΠΕ, η διάταξη (άρθρο 22, παράγραφος 4) διευκρινίζει ότι “ο ΟΛΠ μπορεί να προβαίνει ταυτόχρονα με ενιαίο διαγωνισμό σε εκποίηση ενός ή περισσοτέρων ναυαγίων και επικινδύνων και επιβλαβών πλοίων που ανήκουν σε έναν ή διαφορετικούς ιδιοκτήτες, των οποίων οι κύριοι αρνούνται ή αδυνατούν να εκπληρώσουν την υποχρέωσή τους”.
Στις αρχές Νοεμβρίου του 2010 ο ΟΛΠ προχώρησε σε ανοιχτό διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό για την εκποίηση και απομάκρυνση 7 πλοίων της εταιρείας G.A. Ferries, που βρίσκονται εγκαταλελειμμένα στο λιμάνι του Πειραιά. Είχε προηγηθεί απόφαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής του Ν. 2881/2001, που έκρινε ότι τα πλοία αυτά είναι επικίνδυνα και επιβλαβή. Ωστόσο το ΝΑΤ είχε ζητήσει από τον ΟΛΠ την εξασφάλιση των χρημάτων του ταμείου από την πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ κ. Γιώργος Ανωμερίτης έχει δηλώσει ότι η ικανοποίηση των λοιπών πιστωτών και του ΝΑΤ θα προέλθει από το αναμενόμενο τίμημα της εκποίησης, το οποίο φυσικά ο ΟΛΠ ΑΕ θα καταθέσει άμεσα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και όχι, φυσικά, στο δικό του Ταμείο.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.