Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΝΕΛ: Ενέργειες για τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου εκμετάλλευσης
Σχεδιάζεται η αναδιάταξη και αναδιοργάνωση των εσωτερικών δομών της εταιρείας

ΝΕΛ: Ενέργειες για τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου εκμετάλλευσης

Ευέλικτες στρατηγικές και τακτικές δημιουργεί και αναπτύσσει η διοίκηση του ομίλου της Ναυτιλιακής Εταιρίας Λέσβου για τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου εκμετάλλευσης (ΕΒITDA) του Ομίλου. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο […]

Ευέλικτες στρατηγικές και τακτικές δημιουργεί και αναπτύσσει η διοίκηση του ομίλου της Ναυτιλιακής Εταιρίας Λέσβου<...> για τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου εκμετάλλευσης (ΕΒITDA) του Ομίλου. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο όμιλος σχεδιάζει να αντικαταστήσει τα ταχύπλοα πλοία στις γραμμές που δραστηριοποιούνται με συμβατικά πλοία. Ο σχεδιασμός αυτός έχει αρχίσει ήδη να υλοποιείται.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ/ΜΠΕ, πρόθεση της διοίκησης του Ομίλου είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του μεταφορικού έργου, με επέκταση σε εμπορικά πλοία (Ro-Ro) τα οποία θα δρομολογηθούν στις ήδη υπάρχουσες αλλά και σε νέες γραμμές. Το ιδιαίτερα χαμηλό κόστος εκμετάλλευσης, τόσο σε καύσιμα όσο και σε προσωπικό, θα βελτιώσουν το μεικτό περιθώριο της εταιρείας. Ο σχεδιασμός αυτός έχει αρχίσει ήδη να υλοποιείται.

Η διοίκηση του Ομίλου διαπραγματεύεται με τις πιστώτριες τράπεζες, προκειμένου να υπάρξει βελτίωση της χρηματοοικονομικής θέσης του Ομίλου και του αντίστοιχου χρηματοοικονομικού κόστους. Πέραν τούτου στόχος της διοίκησης της εταιρείας είναι να προχωρήσει σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου όταν οι συνθήκες της αγοράς το επιτρέψουν. Τέλος, σχεδιάζεται η αναδιάταξη και αναδιοργάνωση των εσωτερικών δομών της εταιρείας, προκειμένου να καταστούν ποιο ευέλικτες και να μειωθεί το λειτουργικό κόστος. Τα αποτελέσματα των παραπάνω προσπαθειών αναμένεται να ασκήσουν ουσιώδη επίδραση στα αποτελέσματα του Ομίλου από το δεύτερο τρίμηνο του 2011.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Χρηματιστηρίου Αθηνών κατά τη συνεδρίαση του της 04/05/2010 αποφάσισε την επαναδιαπραγμάτευση των μετοχών της εταιρίας στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Οι μετοχές της εταιρίας εντάχθηκαν στην κατηγορία “επιτήρησης” βάσει του άρθρου 3.1.2.5 του κανονισμού του ΧΑ επειδή οι λογιστικές ζημιές του Ομίλου της προηγούμενης χρήσης που έληξε την 31/12/2009 ήταν μεγαλύτερες του 30% της καθαρής θέσης του.

Οι πωλήσεις του Ομίλου στη τρέχουσα περίοδο ανήλθαν σε 7.445 χιλ. ευρώ έναντι πωλήσεων 4.650 χιλ .ευρώ στη προηγούμενη περίοδο και συγκριτικά εμφανίζονται αυξημένες κατά 2.795 χιλ. ευρώ ή κατά ποσοστό 60%. Τα αποτελέσματα (ζημίες) μετά από φόρους της παρούσης περιόδου εμφανίζονται αυξημένα κατά 1.957 χιλ. ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, τα αποτελέσματα μετά από φόρους της προηγουμένης περιόδου είχαν ωφεληθεί με ποσό 830.000 ευρώ, λόγω αντιστροφής πρόβλεψης απομείωσης αξίας πλοίου, με ποσό 452.000 ευρώ λόγω πώλησης πλοίου, καθώς και με ποσό 368.000 λόγω διαφορών αποσβέσεων εύλογης αξίας των πλοίων. Πέραν τούτων θα πρέπει να επισημανθεί ότι το χρηματοοικονομικό κόστος από τόκους του Ομίλου μειώθηκε κατά 891 χιλ. ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο γεγονός που οφείλεται στη σημαντική πτώση των επιτοκίων δανεισμού του Ομίλου. Το κόστος καυσίμων παρουσιάζεται ιδιαίτερα αυξημένο λόγω της μέσης αύξησης της τιμής του (κατά 70% περίπου) το πρώτο τρίμηνο του 2010 σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2009.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024